Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dom nere till höger är fantastiska! Lätt de skönaste shortsen jag har!
Jag har shoppat idag, slutade som vanligt med att jag köpte träningskläder haha. Nu ska jag ut och testa om de är snabba!
Meh! Vilken fräckis! Du kanske kan lägga ut lite vatten i en skål så kommer det tillbaka?@Ninnurur Det påminner mig att jag måste köpa ett nytt vätskebälte. Mitt är fan puts väck! Har mest använt vätskerygga på långpassen senaste ett-två åren och jag tror vätskebältet kände sig bortvalt och bestämde sig för att rymma hemifrån.
@zassoo - jag gör också det! Om jag inte blir för koncentrerad för då glömmer jag visst att andas öht ibland
Haha jag med! Det var inte förrän jag såg din kommentar som jag gick tillbaka och fattade vad det egentligen stod.Hahaha åh jag läste att du försökte andas genom näsan
Nejdå, den föreningen är jag nästan ordförande i!@cili Tur att jag inte är ensam om att läsa halvtaskigt
Ligga i soffan låter bra! Marabouhjärtan också. Jag åt jättemycket kladdkaka nyss så jag är också obeachig
Lopp är kul och en jättebra motivation Antar att det är under vintern som uppehållet kommer? Är ju inte precis ovanligt, jag själv har precis tagit mig igenom min första vinter utan uppehåll Det gör enorm skillnad att inte behöva börja om igen på våren!
Jag skateade igår. Alltså jag älskar't! Hade först freshie och sedan veteran, men det kom så få veteraner att vi fick vara kvar. Tre timmar, varav de sista 1,5 FLÖG iväg. Tränade hits och fyfasiken var roligt det var! Och så tränade vi lite formationer, och vad svårt det är att hålla koll på sin vägg, vart ens jammer är, vart man ska, puh. Är öm i höger lår efter att en tjej hittade där så många gånger, men det var så roligt så det är en trevlig smärta.
Åh, och det är match i helgen om det är någon stockholmare som har en ledig stund på lördag em! Jag ska titta, så lovar att förklara reglerna!
Jag förstår typ inget av det här men är så glad för din skull att du har hittat träning som du tycker så mycket om!