Beach 2014 del VI

Status
Stängd för vidare inlägg.
pict2579_53876b11ddf2b34dc67d9a05.jpg

Jag har shoppat idag, slutade som vanligt med att jag köpte träningskläder haha. Nu ska jag ut och testa om de är snabba!

Jag har också shoppat idag, ett vätskebälte! :)
1377407_10152531659650712_1089459337244700166_n.jpg

Hade tänkt inviga det idag men dottern ville inte släppa mig igen och jag ska ha barnvakt kommande två kvällar så jag kan inte med att be om det ikväll också. Får ställa mig på crosstrainern eller så sen.

@Ninnurur Det påminner mig att jag måste köpa ett nytt vätskebälte. Mitt är fan puts väck! Har mest använt vätskerygga på långpassen senaste ett-två åren och jag tror vätskebältet kände sig bortvalt och bestämde sig för att rymma hemifrån. :(

@Ninnurur Det påminner mig att jag måste köpa ett nytt vätskebälte. Mitt är fan puts väck! Har mest använt vätskerygga på långpassen senaste ett-två åren och jag tror vätskebältet kände sig bortvalt och bestämde sig för att rymma hemifrån. :(
Meh! Vilken fräckis! Du kanske kan lägga ut lite vatten i en skål så kommer det tillbaka?

Skämt åsido så ska det bli intressant att testa det! Nu valde jag ju det billigaste jag hittade, mest för att se hur jag trivs med att använda det. Får väl avancera senare om behovet finns. Men vattenbehovet vet jag finns för jag är värdelös på att försöka andas genom näsan så jag blir sjukt torr i munnen/halsen :D

Hahaha åh jag läste att du försökte andas genom näsan :p
Haha jag med! Det var inte förrän jag såg din kommentar som jag gick tillbaka och fattade vad det egentligen stod.

kl
Jag är obeachig just nu, med all rätt. Ligger i soffan med en ask marabouhjärtan alldeles för mig själv. Jag tänker anse att det är bra bihålemedicin, inget annat verkar ju funka

@cili Tur att jag inte är ensam om att läsa halvtaskigt :D

Ligga i soffan låter bra! Marabouhjärtan också. Jag åt jättemycket kladdkaka nyss så jag är också obeachig :D

@cili Tur att jag inte är ensam om att läsa halvtaskigt :D

Ligga i soffan låter bra! Marabouhjärtan också. Jag åt jättemycket kladdkaka nyss så jag är också obeachig :D
Nejdå, den föreningen är jag nästan ordförande i! :D

Åh kladdkaka!
Just nu kan jag faktiskt äta mina marabouhjärtan utan ångest eller några som helst tabletter. Det tänker jag vara glad över. Orkar inte bry mig lika mycket om kalorier när jag inte mår bra i övrigt, tur det! Sen hade det ju varit bättre om jag lagat ett mål mat istället, men jag orkar verkligen inte det just nu.
Ska bli så jäkla skönt att vara ledig i tre dagar. Filt och katt i soffan FTW!

Lopp är kul och en jättebra motivation :D Antar att det är under vintern som uppehållet kommer? Är ju inte precis ovanligt, jag själv har precis tagit mig igenom min första vinter utan uppehåll :) Det gör enorm skillnad att inte behöva börja om igen på våren!

Ja precis! Hösten och vintern, och det är så segt, som att börja om igen. Men inte i år inte... nu kör vi!

kl
värsta löprundan på länge idag. Hade ont i vänster knä som jag skadade för ett par v sen. Ben som blyklumpar, skvalpig mage och håll. FML.

Jag sitter i soffan och äter chips.
Sen festival i tre dagar....
Först Sthlm Fields imorn och sen ska jag jobba på en liten lokal karneval på lördag och söndag.
Sååå, på måndag ska jag börja äta nyttigt igen.
Och börja träna, igen.

Iaf ridit i två timmar idag :)

Jag skateade igår. :love: Alltså jag älskar't! Hade först freshie och sedan veteran, men det kom så få veteraner att vi fick vara kvar. Tre timmar, varav de sista 1,5 FLÖG iväg. Tränade hits och fyfasiken var roligt det var! :love: Och så tränade vi lite formationer, och vad svårt det är att hålla koll på sin vägg, vart ens jammer är, vart man ska, puh. Är öm i höger lår efter att en tjej hittade där så många gånger, men det var så roligt så det är en trevlig smärta. :love:

Åh, och det är match i helgen om det är någon stockholmare som har en ledig stund på lördag em! Jag ska titta, så lovar att förklara reglerna! :D

Jag har haft en toppendag! Med sol och studsmatta och shorts och promenader och en tur till badhuset.
Älskar detta :D

2014-05-29-1918_53876c05ddf2b369d2965e85.jpg

Älskar däremot INTE att jag har ont i benet (benhinnan), trots att jag har springfri vecka som egentligen borde ge resultat... :( Provade att springa några steg (alltså max 5 meter) på kvällspromenaden, och det gjorde verkligen ont. Fy farao! Tog en ipren nu när jag kom in och planerar att fortsätta med göra det hela helgen för att se om det kan hjälpa. Förhoppningsvis tar det udden av den inflammation jag antar att jag har, och så är det stenhård fokus på kvalitet på springfronten hädanefter. Och backar... Ständigt dessa backar.

Jag skulle tränat idag men hann inte - däremot har jag filat Dundertunnans fossingar och FY HELVETE VAD DET VAD JOBBIGT :eek:

Droppade av svett i hela ansiktet och när högerbenet till slut började krampa gav jag upp. Tror jag kommer ha träningsvärk i morgon - men det är bara att fortsätta fila klart.

Kan säga att det inte är det lättaste att verka hovar på en tung ponny med korta ben där samarbetet består av en blandning mellan ponnytrots, tillfällig duktighet och återkommande uttråkning :cautious: Hon är värre än en unghäst :banghead:

Jag skateade igår. :love: Alltså jag älskar't! Hade först freshie och sedan veteran, men det kom så få veteraner att vi fick vara kvar. Tre timmar, varav de sista 1,5 FLÖG iväg. Tränade hits och fyfasiken var roligt det var! :love: Och så tränade vi lite formationer, och vad svårt det är att hålla koll på sin vägg, vart ens jammer är, vart man ska, puh. Är öm i höger lår efter att en tjej hittade där så många gånger, men det var så roligt så det är en trevlig smärta. :love:

Åh, och det är match i helgen om det är någon stockholmare som har en ledig stund på lördag em! Jag ska titta, så lovar att förklara reglerna! :D

Jag förstår typ inget av det här men är så glad för din skull att du har hittat träning som du tycker så mycket om! :)

Jag förstår typ inget av det här men är så glad för din skull att du har hittat träning som du tycker så mycket om! :)

Förlåt. :o
Freshie = nybörjare
Veteran = en som spelat länge
Hits/hitta = tacklas, med axel eller höft
Formation = hur man ska tänka när man är del i en vägg, dvs ska stoppa den som vill ta sig förbi att komma igenom, och på vilka olika formationer man kan ställa sig i för att göra det svårare.
Jammer = den som ska försöka ta sig förbi en när man står med sina lagkamrater i en vägg.

:)
Och ja, det är verkligen helt underbart!

Körde förresten Bodypump för första gången på aslänge idag. Fy faaaan vad jobbigt det var. Men kul! :D

@Mammas Haha lugnt :D Man blir så inne i den interna vokabulären, som när jag pratar med min sambo om saker som händer på min utbildning: "Men det gäller ju alla eukaryota celler/då räknar man ju per kilo TS och inte per kilo foder/om man pratar PBV så får man ta hänsyn till andelen mikrobprotein och andelen våmstabilt" osv osv :rofl: Han fattar nada och jag tycker det är självklart ;)

Hrrm on topic igen så skulle jag gärna komma på match om jag bodde i Stockholm :p Verkar kul men svårt och lite småläskigt :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 291
Senast: Mirre
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen...
2
Svar
22
· Visningar
778
Senast: clusia
·
Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
55 56 57
Svar
1 136
· Visningar
32 220

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat