Beach 2014 del VI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack så mycket @zassoo ! Jag måste hålla motivationen uppe på något vis. Testar att anmäla mig till alla lopp jag hittar för att hålla löpningen igång, haha! Jag är duktig löpare i perioder. Och blir lika förbannad på mig själv varje gång jag inte sprungit på ett par månader, när jag tänker på hur mycket jag skulle kunnat utvecklas på den tiden.

Det finns nog inget som är så motiverande som att titta på gamla bilder på sig själv :eek:

nybygget4_250_5386b19bddf2b36df12ab2f3.jpg

nybygget2_626_5386b1999606ee4304ad8f77.jpg

nybygget_105_5386b1989606ee25a5b6c86d.jpg

Nu, trots att klockan bara är 6 på morgonen, är jag sjukt pepp och taggad på allt :banana:

Idag ska jag TRÄNA! :bump:

@Emtherlia Jag sprang vårruset i måndags, och OM jag irriterades över de som sprang 400 m och sedan gick. Det står så himla tydligt överallt att man ska vara ärlig mot sig själv, och att man förstör för andra som vill springa fortare.

KL

Jag joinar er här i beachtråden tänkte jag :).

Och har var det massa människor som inte ens började springa utan gick hela vägen. Helt ok men ställ er sist för i helvete!

Välkommen hit!:)

Hade bokat två pass på gymmet imorgon, men det var bara att snällt avboka det pulshöjande för nu känner jag mig fullkomligt golvad. Huvudet dunkar, halsen river, är sjukt trött.
Kom till jobbet en timme för tidigt dessutom. Hade behövt sova den tiden :(

Nu är motivationen tillbaka :) . Skadade axeln för 6 veckor sedan och tvingades till vila och ingen belastning alls av överkroppen. Körde mitt första axelpass igår med min pt som hjälpt mig jättemycket. Han är bara bäst! Ilsken träningsvärk i latsen och hela axlarna. Lööööv it. Nu ska det byggas axlar!

Nu har Alla kan träna och hennes lag fått bryta tävlingen i Sydafrika. :( De hade börjat på näst sista sträckan, men kunde inte fortsätta på grund av "trötthet, värk och magsjuka". Väntar på rapport och hoppas att de är vid gott mod trots allt. Så imponerad av dem ändå. Vilka kämpar!

Jag hade ju som mål att klara 50kg i power clean innan sommaren
Det här är en PC

Klarade det igår!! Har haft PB på 47,5 kg sen innan och haft en mental
spärr vid 50kg ! Men nu gick det

Tog även pb på squat clean på 47,5kg ( det är en frivändning där man landar i en full squat och sedan ska upp i stående position)

Nu är målet att frivända min kroppsvikt innan året är slut, 60kg!

Nu har Alla kan träna och hennes lag fått bryta tävlingen i Sydafrika. :( De hade börjat på näst sista sträckan, men kunde inte fortsätta på grund av "trötthet, värk och magsjuka". Väntar på rapport och hoppas att de är vid gott mod trots allt. Så imponerad av dem ändå. Vilka kämpar!

Tråkigt! Men klokt av dem att bryta, det är ju ändå en fantastisk prestation av dem. Ska bli kul att höra rapporten från Ida när hon kommit hem :)

Hade bokat två pass på gymmet imorgon, men det var bara att snällt avboka det pulshöjande för nu känner jag mig fullkomligt golvad. Huvudet dunkar, halsen river, är sjukt trött.
Kom till jobbet en timme för tidigt dessutom. Hade behövt sova den tiden :(

Vila för sjutton!! Inga bokade pass förrän du är frisk igen, ok? Sov, ät och ta hand om dig själv.

Tack så mycket @zassoo ! Jag måste hålla motivationen uppe på något vis. Testar att anmäla mig till alla lopp jag hittar för att hålla löpningen igång, haha! Jag är duktig löpare i perioder. Och blir lika förbannad på mig själv varje gång jag inte sprungit på ett par månader, när jag tänker på hur mycket jag skulle kunnat utvecklas på den tiden.

Lopp är kul och en jättebra motivation :D Antar att det är under vintern som uppehållet kommer? Är ju inte precis ovanligt, jag själv har precis tagit mig igenom min första vinter utan uppehåll :) Det gör enorm skillnad att inte behöva börja om igen på våren!

Idag är det lite varmare men blåser som sjutton emellanåt. Tänkte ge mig ut i skogen och springa lite. Lugnt och lite lagom långt är planen. Ingen träningsvärk i benen sen igår, däremot mycket i axlar/överkropp.

Här blåser det svala vindar, men solen är varm. Jag är så sugen på att springa, att ha springförbud är tydligen väldigt bra för min motivation, haha.

Just nu är jag ute i trädgården och härjar, det är rätt så svettigt det med. Om ungefär en timme åker jag nog till badhuset och simmar, kan tänka mig att det är lugnt där i dag och jag kan gott behöva vara i bassängen under åtminstone en timme för att köra igenom kroppen ordentligt...

På tisdag börjar min nybörjarkurs i poledance. Jag är nervös som fan!

@Emtherlia Sjukt bra sprunget, jag är imponerad! Du är mer än välförtjänt av lite vila nu tycker jag :)

@Ravishing Välkommen till tråden! Skoj att du ska springa så många lopp, det är så kul att följa folk på vägen och sedan höra hur det gått tycker jag (som inte löptränar för fem öre). :)

Igår valde jag restaurangmiddag och utekväll före Metafit - känner att min kropp inte riktigt tackar mig där! Äsch, men det var väldigt mycket värt det och jag hade så kul! Dessutom fick jag en massa fina komplimanger under kvällens gång (bland annat för mina vadmuskler och mina biceps randomly enough, haha!) och så träffade jag universums hetaste kille som fattade tycke för mig också... Hej fånleende Mineur! :D

Idag är planen mage och kondition på gymmet och jag är glad och peppad! Imorgon PT-pass, jag lääängtar! :)

Träffade en grävling när jag var ute och sprang :D Oförskämd typ, sa inte ens hej :rofl:

Nåväl, 7 km i skogen blev det. Lugnt och fint, gick litegrann mot slutet då jag hade fått skavsår i ena hålfoten irriterande nog. Blåste en del men soligt och fint och ganska varmt, hade torkat upp ganska mycket också så lerpölarna var mycket mindre ;)

Uuuuuäh, kunde inte sova natten till idag utan låg vaken i ca 4 av de 7 h jag skulle sovit:mad: Sen jobb 7-16 på det vilket innebar att det inte blev någon träning idag utan jag krashade när jag kom hem och sov två timmar istället. Nu ska vi ut och grilla med mina syskon. Sen dags att sova igen pga jobb 7 imorgon igen:p

Positivt med dagen: åt en så SJUKT god gräddtårta till em-fika på jobbet:love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 291
Senast: Mirre
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen...
2
Svar
22
· Visningar
778
Senast: clusia
·
Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
55 56 57
Svar
1 136
· Visningar
32 238

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat