Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klart du får!Åh, får jag hänga på?
Drar ut i stormen och ska snart springa lopp, wish me luck!![]()
Då är det bara dig det hänger påKlart du får!Vet bara inte riktigt när det blir än, dvs jag har inte bokat barnvakt
![]()
Spring så det ryker!Drar ut i stormen och ska snart springa lopp, wish me luck!![]()
Du kan få låna "min" kamera och ta lite bilder om du vill!Då är det bara dig det hänger på
Jag kommer hänga på oavsett hur bihålorna mår. Återstår att se om det blir i träningskläder eller vinterjacka![]()
Absolut! Det kan jag göra i vilket fall, bör ändå inte köra för mycketDu kan få låna "min" kamera och ta lite bilder om du vill!Börjar ju faktiskt känna mig "fin" nog för att vara med på bild
![]()
MEN DÖÖÖÖ VAD SNYGG! Köp den! Nu! Skit i brännan, var gorgeous och unik med den där i stället! Solbränna är så mainstream! Den där baddräkten är det ju typ bara du på hela stranden som kan bära upp och vara awesome!
Åh, härligaste kommentaren
Med tanke på era gölliga kommentarer kanske jag får ta och köpa den där saken ändå... Ni är så goa!