Beach 2014 del VI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag fick tillslut tummen ur och stod på crosstrainern i 15 min. Mer än så fixar jag nog inte på min lilla maskin, då blir ryggen arg...

Imorgon ska vi åka och bada och sen har vi grillfest på stallet. Jag funderar faktiskt på att ta med mig träningskläder och springa en sväng där ute. Få lite variation och mer backar :) Måste bara deala tiden med barnvakten också ;)

Igår blev det en löptur efter 1,5 veckas ofrivilligt uppehåll :) Blev dryga 9 km tillsammans med min svåger. Det var varmt och jobbigt men jag orkade mig runt! Kan ju inte ge upp och börja gå när han är med heller ;) Senare på kvällen tog jag en ridtur på min superpigga häst! Så ja, det känns i hela kroppen idag!!

@cili Åh så drygt med krångel med bihålorna! :(
Verkligen! Dom korkar igen så fort någon nämner ordet "förkylning". Så själva förkylningen har dragit förbi fort, men trycket i bihålorna finns kvar. Snortar kortisonnässpray för fullt just nu i hopp om att det ska funka. Börjar bli lite less på att ha sånna här problem flera gånger per år, för det tar så lång tid innan det släpper.

Åh vad jag önskar att jag kunde följa med på matchen! Hade så gärna velat se en i verkligheten! Och med expertkommentator i form av Mammas lär det ju bli något alldeles extra :D

Jag fick något som hette Rinnexin (stavning?) mot mina bihålor för några år sen. Fungerade riktigt bra. tror det är receptbelagt förvisso... Hoppas du kryar på dig snart @cili !

*kl*
Jag har sen förra söndagen (nästan två veckor) gått ner 1.9kg! Tjoho! Snart är jag under det där 70 strecket igen. Det är 9 pass kvar att jobba innan min första semestervecka! Just nu består min mesta träning av att packa och rida. Men hästen kommer åka på betäckning antagligen nästa vecka så då blir jag utan häst igen :(

Jag fick något som hette Rinnexin (stavning?) mot mina bihålor för några år sen. Fungerade riktigt bra. tror det är receptbelagt förvisso... Hoppas du kryar på dig snart @cili !

*kl*
Jag har sen förra söndagen (nästan två veckor) gått ner 1.9kg! Tjoho! Snart är jag under det där 70 strecket igen. Det är 9 pass kvar att jobba innan min första semestervecka! Just nu består min mesta träning av att packa och rida. Men hästen kommer åka på betäckning antagligen nästa vecka så då blir jag utan häst igen :(

Ja jag kommer boka tid hos VC om inte det receptfria kortisonnässprayet funkar. Det är samma visa varje gång, måste prova massa saker innan jag får komma dit för att diskutera starkare preparat (vilket så klart är vettigt, men himla frustrerande när man är mitt i det).

Härligt med viktnedgången! Du kämpar på så himla bra!
Finns det ingen annan häst du kan rida? :(

Verkligen! Dom korkar igen så fort någon nämner ordet "förkylning". Så själva förkylningen har dragit förbi fort, men trycket i bihålorna finns kvar. Snortar kortisonnässpray för fullt just nu i hopp om att det ska funka. Börjar bli lite less på att ha sånna här problem flera gånger per år, för det tar så lång tid innan det släpper.

Åh vad jag önskar att jag kunde följa med på matchen! Hade så gärna velat se en i verkligheten! Och med expertkommentator i form av Mammas lär det ju bli något alldeles extra :D

Åh, fy så drygt!! Hoppas det släpper snart!

Ja men komsi komsi! Jobbet klarar sig utan dig. :angel: ;)

Lägger till ett lopp och skriver in hur margaretaloppet gick :)

28 maj Drottning Margaretaloppet - Emtherlia 5 km/26 min

3 juni Blodomloppet Stockholm Ravishing
1 juni Lugnet trail run - snow
29 juni I'm a runner - Ninnurur, zassoo

12 juli Kebnekaise Arctic Marathon - snow
15 juli Victorialoppet - Emtherlia
27 juli I'm a runner - Ninnurur, zassoo
30 Juli Kalmarmilen - Emtherlia

2 augusti Baldersnäsjoggen – Blueberry
16 aug Prinsens Minne - Trollunge
16 aug Midnattsloppet Sthlm Ravishing
21 aug Bellmanstafetten Ravishing
23 augusti IForm Loppet Malmö _Peplis_
24 augusti I'm a runner - Ninnurur
30 augusti Nattloppet - Emtherlia

6 sep Midnattsloppet i Malmö – WS6
6 sep Karlstad Trailrun – Blueberry
6 sep Tjejmilen - zassoo, Linisen, _Peplis_ (om jag inte ska springa Midnattsloppet i Malmö...), Ravishing
6 sep Bråviksloppet (halvmara) - ananya
14 sep Sthlm halvmarathon - snow
27 sep Lidingöloppet - zassoo och Tassetass
28 sep Uppsala - Niyama
28 sep I'm a runner - Ninnurur

12 okt Hässelbyloppet - Niyama, Ravishing

22 nov Tunnel run Ravishing

Ja jag kommer boka tid hos VC om inte det receptfria kortisonnässprayet funkar. Det är samma visa varje gång, måste prova massa saker innan jag får komma dit för att diskutera starkare preparat (vilket så klart är vettigt, men himla frustrerande när man är mitt i det).

Härligt med viktnedgången! Du kämpar på så himla bra!
Finns det ingen annan häst du kan rida? :(

Hoppas verkligen du mår bättre snart eller får något bra som hjälper.

Tack. Det känns riktigt bra, men det är tufft att vara strikt med.
Nej just nu finns det inte det tyvärr :/ Har slängt ut lite krokar efter ett sto att ha på träning/ha som ridhäst i sommar. Men än så länge inget. Hon ska iväg på betäckning och kommer komma tillbaka när hon är konstaterat dräktig, så då ska jag fortsätta rida henne fram till november typ. Men under sommaren nu blir jag utan häst ett tag. Känns sådär. Men det är ju så när man lånar någon annans häst. Jag är superglad att jag har fått rida och utvecklas med henne under våren iaf :)

29 juni I'm a runner - Ninnurur, zassoo

27 juli I'm a runner - Ninnurur, zassoo

2 augusti Pålsjöterrängen - WS6 (om jag inte jobbar..)

6 sep Tjejmilen - zassoo, Linisen, _Peplis_ (om jag inte ska springa Midnattsloppet i Malmö...), Ravishing
28 sep Uppsala - Niyama

"kl"
Blev 1,4mil med cykeln innan! :)

29 juni I'm a runner - Ninnurur, zassoo, cili

27 juli I'm a runner - Ninnurur, zassoo, cili

2 augusti Pålsjöterrängen - WS6 (om jag inte jobbar..)
19 augusti Blodomloppet Jönköping - cili

28 sep Uppsala - Niyama

(jag kan inte låta bli att läsa Towel Run på den längst ner varje gång, tänker mig ett lopp inspirerat av Liftarens guide till galaxen)

HJÄLP!

Jag har hittat en helt perfy sport-bh som inte finns i min storlek och som är på väg ut ur sortiment. Den är från HM. Kan någon beachare hjälpa mig?

Det är den här, jag behöver den i storlek M. Kostar 149 kronor.
Finns i hela Karlstad och jag börjar bli desperat. Please help!
hmprod

(Är för övrigt EXTREMT nöjd med att ha gått från L till M på vissa kläder.)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 291
Senast: Mirre
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen...
2
Svar
22
· Visningar
778
Senast: clusia
·
Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
55 56 57
Svar
1 136
· Visningar
32 220

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat