Årstahallen!Körsbärskvarg?! Varnärhur?! Jag vill ha!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Årstahallen!Körsbärskvarg?! Varnärhur?! Jag vill ha!
Jag gillade också blåbärJag testade blåbärskvarg nu ikväll. såg inte till någon körsbär i min butik men hoppas det kommer! älskar körsbär.
Den med blåbär var god!
Och så köpte du ingen till migÅrstahallen!![]()
Visste inte ju! Och du svarade faktiskt inte i telefon. Faktiskt!Och så köpte du ingen till mig
Vilket märke är det?
Jag pratade i telefon med herrnVisste inte ju! Och du svarade faktiskt inte i telefon. Faktiskt!
Nåt tyskt tror jag, det står Quark på dem (så jag tänker bara på hunden i Honey I shrunk the kids)![]()
Jag tog ett jogging/styrkepass på fm. Sprang till parken och ett varv runt innan jag gjorde ett set styrka på utegymmet. Gjorde 4 såna varv innan jag sprang hem. De övningar jag gjorde i utegymmet var sittande rodd och triceps (typ som dips) där man lyfter sig själv + sit ups och höftlyft i lutning. Tyckte inte att jag tog i så mycket men jag var helt sjöblöt av svett när jag kom hem. Kroppen behöver verkligen återhämtning efter ett sånt migränanfall som jag hade igår...
Men, ikväll efter stallet åkte jag till en ICA en bit bort och hittade kvarg med blåbär-, jordgubb-, vanilj- och körsbärssmak+ att de sålde allt bröd till halva priset efter kl 21 så ett par blåbärsbagels fick följa med hem. Så kvällsfikat ikväll blev en bagel med cream cheese och lite blåbärskvarg tillsammans med Brämhults Myntonad
Tyvärr känner jag av lite ajaj i vrister och har blåmärke på knät också idag så jag får nog vara lite försiktig ett tag igen.
De var i kylen mitt emot brödet.Fixa gärna en bild @Ninnurur
Ska se om herrn kan hitta den åt mig där inne imorgon, jag lämnar ju bilen hemma
Lindahls citronlimekvarg var för övrigt god! Kändes himla fräsch i smaken! Och persikokvargen... jag dog lite när jag åt den. Lätt godast någonsin! Dessvärre lite högre kcalinnehåll pga fruktbitarna