Beach 2014 del VI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Visste inte ju! Och du svarade faktiskt inte i telefon. Faktiskt!
Nåt tyskt tror jag, det står Quark på dem (så jag tänker bara på hunden i Honey I shrunk the kids) :angel:
Jag pratade i telefon med herrn :angel: Du får smsa om jag inte svarar ;)

Har för övrigt skitont i "höftmuskeln" på utsidan av benet. Tror att jag överansträngt den :(

Jag tog ett jogging/styrkepass på fm. Sprang till parken och ett varv runt innan jag gjorde ett set styrka på utegymmet. Gjorde 4 såna varv innan jag sprang hem. De övningar jag gjorde i utegymmet var sittande rodd och triceps (typ som dips) där man lyfter sig själv + sit ups och höftlyft i lutning. Tyckte inte att jag tog i så mycket men jag var helt sjöblöt av svett när jag kom hem. Kroppen behöver verkligen återhämtning efter ett sånt migränanfall som jag hade igår...

Men, ikväll efter stallet åkte jag till en ICA en bit bort och hittade kvarg med blåbär-, jordgubb-, vanilj- och körsbärssmak :) + att de sålde allt bröd till halva priset efter kl 21 så ett par blåbärsbagels fick följa med hem. Så kvällsfikat ikväll blev en bagel med cream cheese och lite blåbärskvarg tillsammans med Brämhults Myntonad :)

Tyvärr känner jag av lite ajaj i vrister och har blåmärke på knät också idag så jag får nog vara lite försiktig ett tag igen.

Men ja! Jag vill också veta var du hittade körsbärskvarg! Märke? butik? :D
Ok, du svarade precis :p

Fixa gärna en bild @Ninnurur
Ska se om herrn kan hitta den åt mig där inne imorgon, jag lämnar ju bilen hemma :(

Lindahls citronlimekvarg var för övrigt god! Kändes himla fräsch i smaken! Och persikokvargen... jag dog lite när jag åt den. Lätt godast någonsin! Dessvärre lite högre kcalinnehåll pga fruktbitarna

Fixa gärna en bild @Ninnurur
Ska se om herrn kan hitta den åt mig där inne imorgon, jag lämnar ju bilen hemma :(

Lindahls citronlimekvarg var för övrigt god! Kändes himla fräsch i smaken! Och persikokvargen... jag dog lite när jag åt den. Lätt godast någonsin! Dessvärre lite högre kcalinnehåll pga fruktbitarna
De var i kylen mitt emot brödet.

Blev 5,13 km på 30,54 igår och det är jag mycket nöjd med! :) Rundan kändes riktigt bra och jag var tävlingsinriktad för min man sprang samma runda innan och jag ville inte vara sämre än honom :D

@WS6

Jag har provst den med persika och passionsfrukt. Supergod!
Och förpackningen ser väldigt europeiskt ut.

Ska gooogla lite!

Found it!

Home_spanien_mitRahmen.png

Tycker det är så synd att det inte finns svensk kvarg! I alla fall har inte jag hittat någon som är gjord på enbart svensk mjölk.

-----------

Idag ska jag springa! Hade tänkt göra det igår, men var tvungen att vattna rabatterna och då tog tiden slut :p Haha. Gräsklippning måste det nog bli också, blääääää. Får se det som träning :D

Jag var på gymmet igår. Min kropp känns alldeles trött, så det får bli vilodag idag. Har haft ont i ryggen sen marklyften och känner mig mest stel nu som att något sitter fast. Försöker få tid hos Kiropraktorn i veckan eller nästa så kanske det blir bättre.

Såg igår på gymmet att under v25-34 kommer gymmet bara vara öppet måndag och torsdag. Det suger riktigt jävla dåligt. :( Men får väl lägga in mer löpning helt enkelt. Även om vi har billigt gym tycker jag det är lite dåliga öppettider.

Nu har "min" ridhäst åkt på betäckning men ska hjälpa till lite med en av unghästarna under tiden. Känns lite spännande med. Men det är en massa att göra inför flytt nu.

Maten har flutit på bra förutom några naturgodisar med yogurt/vitchoklad i söndags kväll. Ska bli spännande att se vad vågen säger den här veckan. :) Känns som magen sjunkit ihop lite iaf.

Vad trist med gymmets öppettider (eller snarare brist på öppettider :p) @Linisen! Så himla irriterande när det är något sådant som hindrar en från att gymma liksom! Vad beror det på, vet du det? Du borde ju kunna kräva att få betala lite mindre de veckorna tänker jag...

KL

Härligt med lite ny kvarg att testa nu när jag snart är Sverige-bound igen! Jag har faktiskt saknat kvarg, jag som bara precis börjat äta det...

Jag är annars lite all over the place för tillfället och håller som bäst på att avrunda mitt liv här inför 2-3 månader i Sverige dit jag åker på torsdag. Det känns jättetrist att åka härifrån verkligen, men jag försöker trösta mig med att Glasgow står kvar och att jag är tillbaka snart igen.

I går körde jag ett lite lättare överkroppspass och i eftermiddag blir det PT-session vilket jag ser löjligt mycket fram emot! :bump: Imorgon är tanken cardio och mage på gymmet, men jag är lite sugen på att simma en sväng också... Det kanske blir alla tre rentav, om jag har tid! :)

@Mineur Vi betalar 850kr för ett år så det går väl knappast att få billigare. Dom har redan dragit ner öppettiderna så nu är det stängt lördagar. Ska faktiskt fråga varför det är så. Lite tråkigt. Förra sommaren var det öppet 3 dagar i veckan iaf. Drygt är det iaf. Har inte lust att lösa kort på gymmet på orten jag jobbar på heller direkt under sommaren.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 291
Senast: Mirre
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen...
2
Svar
22
· Visningar
777
Senast: clusia
·
Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
55 56 57
Svar
1 135
· Visningar
32 152

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka