Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänk på att ni är nybörjare allihop. På min kurs fanns folk i alla former och storlekar - och det är inget hinder!Nä, nu måste ni nog ge mig lite pepp/valium här.
I dag klockan 18 börjar nybörjarkursen i poledance, och jag är SKITNERVÖS.
Jag har en rätt trist historik av att ha extremt svårt för gruppträning eftersom jag tycker att det är läskigt och att jag bara är tjock, ful och värdelös i jämförelse med andra. Jag har på allvar åkt till gymmet för att gå på pass, bytt om och sedan gått ut till bilen och åkt hem igen eftersom jag inte kan hantera situationen.
Jag kan ingenting om pole, mer än att jag tror att det kan vara roligt och jobbigt och en skitbra träningsform för mig som behöver jobba mycket med rörlighet, corestyrka och balans.
Och jag hoppas innerligt att det är en liten grupp.
Dina träningspass låter så himla härliga tycker jag!Vad trist med gymmets öppettider (eller snarare brist på öppettider ) @Linisen! Så himla irriterande när det är något sådant som hindrar en från att gymma liksom! Vad beror det på, vet du det? Du borde ju kunna kräva att få betala lite mindre de veckorna tänker jag...
KL
Härligt med lite ny kvarg att testa nu när jag snart är Sverige-bound igen! Jag har faktiskt saknat kvarg, jag som bara precis börjat äta det...
Jag är annars lite all over the place för tillfället och håller som bäst på att avrunda mitt liv här inför 2-3 månader i Sverige dit jag åker på torsdag. Det känns jättetrist att åka härifrån verkligen, men jag försöker trösta mig med att Glasgow står kvar och att jag är tillbaka snart igen.
I går körde jag ett lite lättare överkroppspass och i eftermiddag blir det PT-session vilket jag ser löjligt mycket fram emot! Imorgon är tanken cardio och mage på gymmet, men jag är lite sugen på att simma en sväng också... Det kanske blir alla tre rentav, om jag har tid!
Svett & Etikett är fan bäst!
Duktig!Gräset klippt, puh. Blir en liten springtur senare idag, bara en kortis för jag känner mig inte direkt på hugget. Ska försöka komma tillbaka till normala matvanor också, helgen var ren och skär katastrof. Måste äta bra om jag ska orka träna så mycket som jag vill
Jag behöver med komma tillbaka till bra matvanor, så tja, you and me both? .
Haha japp! Jag åt godis till lunch i söndags... Då mådde jag i och för sig inte så bra, men ändå
Din lunch lät god! Jag ska också äta lite lunch nu, blir supergoda kikärtsbiffar från igår
Jag kan boosta dig med att jag i storlek M inte klarade av vissa grejer som tjejer i xl eller mer kunde. Det sitter inte i vikten@cili och @Mineur
Tack!
Vad skönt att höra att inte alla som går på poledance är i storlek XS! (Så är det dock i mitt huvud... Mvh Blåvalen)
Och det är ju sant, under träningsresan fick jag hjälp att formulera ett mål och en plan för att våga mig med på gruppträning i fortsättningen, det var en bra och skön start och rätt miljö för mig att börja på. Hittills har jag visserligen gått på hela noll stycken, men jag tänker på saken i alla fall.
Hahahahahahahaaaaaa kollar Svett&Etikett nu och jag ÄLSKAR när han discogymmar med Henrik Schyffert