Beach 2014 del VI

Status
Stängd för vidare inlägg.
@WS6, @zassoo och @Sleepan: Tack söta ni! Jag satt faktiskt och funderade på det nu och ångrar lite att jag inte bad att få köra några reps med bara typ 5-10 kg för att avsluta på ett bättre sätt. Lite som när man har trillat av hästen liksom; upp igen direkt, om så bara för ett par minuter, för att inte bli rädd eller befästa några onödiga hjärnspöken. Får se om jag vågar mig på att köra ett litet set imorgon när jag är där, kanske med bara stången som du säger WS6!

Nu ska jag försöka släppa det här och gå vidare :)

Jag överlevde!
Alla var snälla mot varandra och det kändes bra. :D :love:

Jag klarade alla övningar rimligt bra och var inte det minsta rädd. Blev däremot lite åksjuk och mår fortfarande illa. Plus att jag har fått några suddfläckar på mitt synfält... Wtf?

Vågar inte ta av mig byxorna, misstänker att jag har ett blåmärke stort som Gotland på vänstra låret, hehe. Och höger biceps har nog dött.

Men jag är glad! Jag är stolt! Jag kan tänka mig att ha korta shorts nästa gång!

Det här är personlig utveckling, vill jag lova.

Jag överlevde!
Alla var snälla mot varandra och det kändes bra. :D :love:

Jag klarade alla övningar rimligt bra och var inte det minsta rädd. Blev däremot lite åksjuk och mår fortfarande illa. Plus att jag har fått några suddfläckar på mitt synfält... Wtf?

Vågar inte ta av mig byxorna, misstänker att jag har ett blåmärke stort som Gotland på vänstra låret, hehe. Och höger biceps har nog dött.

Men jag är glad! Jag är stolt! Jag kan tänka mig att ha korta shorts nästa gång!

Det här är personlig utveckling, vill jag lova.

Vilket ashärligt inlägg! Heja dig! :) :D

Jag bjussar till och med på en bild, så bra humör är jag på just nu :D

2014-06-03-2005_538e0e7c9606ee6a672f3f9b.jpg

Sitter och väntar på att dagens bodybalancepass ska börja. Utöver instruktören är jag ensam hittills haha

Idag känner jag mig överkörd.

Träningsvärk som fan i axlarna, trött något så vansinnigt och så har jag fått ont i halsen.
Något opepp på 6 jobbdagar de kommande 7 dagarna :p

Idag känner jag mig överkörd.

Plus en på den.... Gick upp med min uppsats igår för opponering och sen satte jag och min medstudent igång direkt med kompletteringar vilket resulterade i en 10 timmar lång dag i skolan med effektiv tid hela tiden förutom lunch.... Efter det gick jag iväg och dansade vilket var precis vad jag behövde för att rensa hjärnan, men idag är jag heeelt slut. Men det är väl bara att bita i det sura äpplet och göra färdigt det här himla arbetet... Det fina i kråksången var att vi inte fick så massiva kompletteringar utan vi kommer fixa det förmodligen idag eller kanske imorgon! Sen blir det sommarlov!!!

Ha en bra dag idag alla beachare! Här ser det gråmulet ut men är inte jättekallt, så en bra dag för jobb och träning.

AJ!

Det syns inte så bra på bilden, men jag är blå och svullen.
2014-06-04-0904_538ec4f19606ee0db96d1cc3.jpg

Det gör ont när jag rör mig, varje steg jag tar och när jag sitter still. Att gå på toa = mycket ajaj eftersom mina blåmärken är perfekt placerade mot toalettringen.
Hehe.

Ändå: nöjd!

Och i morse visade vågen att jag ÄNTLIGEN har lämnat min 82-platå. Nu längtar jag verkligen till 70-talet. :up:

Hej och hå, idag blir det mental träning för hela slanten. Om en dryg timme får jag besök av boendestödsenheten med en potentiell kandidat för mig. Jag är urnervös och måste städa! :D

Inte konstigt sådär tidigt! :p

Hoppas det blir ett bra pass! :)
Det blev bara jag på passet. Värsta lyx :D
Dessvärre leder det till lätt prestationsångest och att hjärnan låser sig i sina försök att lista ut hur den ska göra vissa saker. Men det gick rätt bra ändå :)

Men tack! :love: Jag har aldrig sett mig själv som fin, men de senaste veckorna har jag kunnat se mig själv på bild utan att må illa – stort kliv framåt! Snart kanske jag tycker om mig själv på riktigt :)
Jag är i precis samma situation. 5 år med en man som aldrig någonsin gav komplimanger har inte gjort saken bättre... Men nu är jag bara tjock, inte en fetblobb, och det känns faktiskt bättre :)

I morgon börjar Friskis och Svettis sin utegympa, gratis! Jag ska då gå:D Det verkar som att de har "Jympa, running och offroad" som man kan välja mellan. Tror jag börjar med jympa imon iaf. :)

I söndags hade jag på mig bikini ungefär hela dagen och jag kände mig snygg och jag gillade min kropp. Det var så himla skönt ska ni veta. Kanske låter lite löjligt men jag gillar att gilla min kropp! :)

@cili Det är så nice när man är själv eller nästan själv på pass, man får ju mer riktad hjälp då :)

@Blueberry Ajajaj, du får hålla dig och endast gå på toa i nödfall:D

@Ninnurur Lycka till idag, hoppas du och kandidaten funkar bra ihop!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 291
Senast: Mirre
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen...
2
Svar
22
· Visningar
774
Senast: clusia
·
Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
55 56 57
Svar
1 129
· Visningar
32 052
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII