Ja men visst är det!
Och jag tycker att jag har varit duktig idag ändå, gymmade ju i förmiddags också
Haha jamen dåså! Då blev det ju mycket träning idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja men visst är det!
Och jag tycker att jag har varit duktig idag ändå, gymmade ju i förmiddags också
Haha jamen dåså! Då blev det ju mycket träning idag
Jag överlevde!
Alla var snälla mot varandra och det kändes bra.
Jag klarade alla övningar rimligt bra och var inte det minsta rädd. Blev däremot lite åksjuk och mår fortfarande illa. Plus att jag har fått några suddfläckar på mitt synfält... Wtf?
Vågar inte ta av mig byxorna, misstänker att jag har ett blåmärke stort som Gotland på vänstra låret, hehe. Och höger biceps har nog dött.
Men jag är glad! Jag är stolt! Jag kan tänka mig att ha korta shorts nästa gång!
Det här är personlig utveckling, vill jag lova.
Sitter och väntar på att dagens bodybalancepass ska börja. Utöver instruktören är jag ensam hittills haha
Idag känner jag mig överkörd.
@Blueberry - du är så himla fin!
Det blev bara jag på passet. Värsta lyxInte konstigt sådär tidigt!
Hoppas det blir ett bra pass!
Jag är i precis samma situation. 5 år med en man som aldrig någonsin gav komplimanger har inte gjort saken bättre... Men nu är jag bara tjock, inte en fetblobb, och det känns faktiskt bättreMen tack! Jag har aldrig sett mig själv som fin, men de senaste veckorna har jag kunnat se mig själv på bild utan att må illa – stort kliv framåt! Snart kanske jag tycker om mig själv på riktigt
Köksbänken är avröjd, och vardagsrummet är presentabelt. 10 min kvar. Varför är jag så nervös?? Aja, det här SKA bli bra, det har jag bestämt!@Ninnurur Lycka till idag, hoppas du och kandidaten funkar bra ihop!