Beach 2014 del VI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Usch då, vilken tur att du kollade upp det!! Har ingen aning om hur det är med träning dock... När ska du opereras?

Jo det var nog tur, för det blir bara värre och värre. Hade rejäla kramper idag, kunde inte ens gå normalt utan fick skjuta fram fötterna istället för att lyfta, måste sett komiskt ut tillsammans med att jag gick dubbelvikt..
Vet inte när jag ska få opereras, väntar på kallelsen men läkaren sa att det inte skulle ta så lång tid. Hoppas det blir snart iaf så jag blir av med skiten och kan börja träna igen. För jag tror nog att jag struntar i att träna fram tills dess.

Idag är en djävulusiskt tung dag. Det spelar liksom ingen roll hur väl jag än vet att det är bäst att jag och exet inte har någon som helst kontakt. Framför allt för honom är det rent av skadligt med kontakt. Och nu har vi bestämt att vi inte ska höras eller ses alls på överskådlig tid, och jag VET att det är såhär det måste vara nu, och att det kanske är såhär det alltid måste vara... det gör bara så jävla ont och jag är så jävla ledsen. Hade tänkt träna, hade tänkt jobba, men istället sitter jag bara här och gråter.

05:30 drog jag på mig skorna och stack ut och sprang :D 5 km i ganska makligt tempo, kroppen var inte helt vaken ;) Skönt att få ett träningspass nu på morgonen, ska redovisa ett projekt på förmiddagen och är lite nervös :nailbiting: Träningen gör mig lite mer avslappnad.

Känner mig lite bättre till mods idag men det går i vågor. Hoppas ni har en bra dag allihop :)

Fortfarande svinimponerad av det där! :p :D

Idag är en djävulusiskt tung dag. Det spelar liksom ingen roll hur väl jag än vet att det är bäst att jag och exet inte har någon som helst kontakt. Framför allt för honom är det rent av skadligt med kontakt. Och nu har vi bestämt att vi inte ska höras eller ses alls på överskådlig tid, och jag VET att det är såhär det måste vara nu, och att det kanske är såhär det alltid måste vara... det gör bara så jävla ont och jag är så jävla ledsen. Hade tänkt träna, hade tänkt jobba, men istället sitter jag bara här och gråter.
Åh, stor kram!
Vissa dagar är sådär helt enkelt, riktiga skitdagar!
Ta hand om dig hördu, och tillåt dig att vara ledsen. <3

Fy vad jobbigt :(
Man får ha dagar där man skiter i träning. Det är bättre att gråta ut det än att försöka vara kall och trycka undan. Förr eller senare måste det ändå ut. <3

Var noll sugen på träning idag, men blev övertalad att gå ner på jobbgymmet så det blev en timme där :)

Personbästa i mark med 60 kg. Jag skyndar långsamt :p :D

Idag när jag kommer hem från jobbet ska jag göra dag 2 vecka 3 på armhävningsutmaningen, massa situps, plankan och se om höftböjaren går med på legraises.
Och eftersom jag nu skrivit det här kan jag inte backa ur utan en mycket god ursäkt :D

Jag har varit på ett jävligt svettigt cirkelträningspass. Avslutade med att klämma in 5 burpees på 20 sek, sen rann svetten ännu mer! :D Sen har PTn börjat ge mig en massa extrasaker också, som att i utfallsstegen så ska jag ha en 10 kg-platta i händerna och när jag är nere med böjda ben ska jag vrida överkroppen åt sidan och tillbaka innan jag reser mig igen. Faen så jobbigt det var...!

Imorgon ska jag bara cykla lite här och var, någon annan träning blir det inte! :D

@zassoo mäktigt! Jag brukar inte komma ut förrän strax innan sju som tidigast när jag morgontränar. Förstår om du inte var helt vaken :).

Haha ja det var vansinnigt tidigt! Men var tvungen för att hinna innan skolan :p

Stor kram ananya, kan inte föreställa mig hur det känns :(

Fortfarande svinimponerad av det där! :p :D

Hehe :D

Gick 6 km och inget kändes i låret, skönt! Nu ska jag bara hålla mig till promenader så jag inte försöker springa igen innan det fått chans att läka!

Vad bra! :up: Var det en sträckning eller hur var det, jag har inte hängt med så bra :o

@Sleepan, @Emtherlia, @cili och @zassoo: tack hörni. :love: Ja, idag är det vidrigt jobbigt. Och jag släpper ut det. Måste för att inte krevera. Ska försöka få hit en vän imorgon så att jag kan få prata ut också. Det känns liksom ganska uthärdligt ibland och så ibland kommer allt över en... att min bästa vän är borta. Och det känns så sjukt att jag är så ledsen när det var mitt val, och när jag vet att det var rätt val. Men jag förstår att det är så det funkar med känslorna.

Nu har jag kört 40 min hemmaträning. Mina stackars magmuskler! Hade viss träningsvärk i dom sen igår (den har smugit sig på under dagen). Så nu försöker jag peta i mig en proteinshake. Fick ett prov på en sån som jag testar nu (whey-80 double rich chocolate) , och funderar på om det kan vara ett alternativ när hjärnan spökar och vägrar tillåta något vettigt ätande. Frågan är bara hur man får i sig fanskapet? Alltså det smakar ju inte direkt äckligt, men det är ju inte supergott heller. Har blandat med vatten nu, kanske blir godare med mjölk?

Kram @ananya !

Idag har jag storstädat lägenheten, sprungit, cyklat och kört agility :) tror det kommer kännas i rumpan imorgon :p

Springturen var helt underbar! Hundarna fick stanna hemma, ork och teknik kändes bra, jag sprang och lyssnade på bofinkar och bara njöt av naturen. Stannade till på vägen hem och kollade efter grodägg men hittade inga.

Cykla var också härligt men jag har sagt det förr till er som cyklar o skogen: jag tycker det är tillräckligt läskigt i nedförsbackar på elljusspår. Även utan hund (hund som drar på plan mark är mest bara underbart däremot :love: )

@cili Proteinshake tycker jag smakar bäst med vatten, blir så himla kvalmigt annars. Dock föredrar jag att inte dricka det alls:D
Jag lyckades peta i mig det till slut. Tror att jag håller mig till att äta massa ägg ett tag till :angel:

Till frukost blev det naturell kvarg + blåbär + jordgubbar + nyponpulver. Fick en burk nypon av Life på Vårruset, det ska tydligen vara bra för lederna. Och när det är gratis är det ju bara att testa, tänkte jag.

Nu velar jag över om jag ska åka till badhuset eller inte. Vaknade mycket tidigare än planerat = har massa dötid. Ska till naprapaten kl 13, så lär bada innan i så fall. Men det är ju så skönt att slöa i soffan :angel:

@cili Har du problem med lederna? Jag åt jordgubbar till frukost :D

Badhuset låter mysigt, en vardag kan det ju inte vara så mycket folk där! :)
Men hallå, du kan ju inte ha missat mina knäproblem ;) :p
Jordgubbarna hade varit frysta, men det är bättre än inga alls!

Ja jag tänker också lite så. Jag är ju rätt feg när det gäller vatten, så jag vill gärna ha så lite människor runt mig som möjligt.
Det går en buss härifrån, som stannar väldigt nära badhuset, om en timme. Kanske borde ta den då

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 292
Senast: Mirre
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 264
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen...
2
Svar
22
· Visningar
782
Senast: clusia
·
Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
56 57 58
Svar
1 159
· Visningar
32 542
Senast: Miao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka