Beach 2014 del VI

Status
Stängd för vidare inlägg.
@zassoo kul med lopp! Vilket var det, sträcka och tid och vad hade du för mål? :)
Trist med tappad motivation, det är ju inte så ansträngande men man måste ju ändå göra dem, haha!

@Emtherlia låter klokt att vila knät då! :)
Jo alltså jag körde ju typ samma vikter och intensitet, men mitt fokus var ju, tja, flyktigt. :p Gillar ju den här känslan av att gå in helt i träningen, men det var svårt idag. :p Hoppas han byter gym. :angel:

@Emtherlia Tror du @cili kan fixa träningsbrallor med det trycket på röven? :D

För ja, det är faktiskt sant. Eller ja, han kan få börja träna andra tider också. Helt ok för min del. :p

@Mammas Det var Springcross (start vid stora skuggan), 6 km terräng (typ elljusspår och stigar). Jag sprang på 40 minuter vilket jag är nöjd med, målet var vad som helst under 42 minuter och jag är nöjd med tanke på att jag inte kunde springa de två veckorna precis närmast loppet :)

Ni kommer med riktigt bra förslag, jag skulle även kunna tänka mig "Forget your balls and grow a pair of titts" fast det kanske är för långt?

Saker jag älskar:

Att det bara är 180 kcal i en Magnum mini. Jag provar mig genom sortimentet och äter just nu mini double caramel :d :love:

@zassoo : Jajamän det ska jag! Och innan dess Stockholm maraton :p Målet med vätternrundan är mest att ta sig runt så det ska jag klara av. Maraton vill jag helst under 4 timmar men det går nog sådär..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 292
Senast: Mirre
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 264
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen...
2
Svar
22
· Visningar
782
Senast: clusia
·
Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
56 57 58
Svar
1 159
· Visningar
32 540
Senast: Miao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX