Beach 2014 del VI

Status
Stängd för vidare inlägg.
cili - 16 på knä. Klar med vecka 1.
linisen - 8 på tå
Sleepan - 20 på tå
fryckan - 20 på knä
zassoo - 3 på tå. Klar med vecka 1.
jenka- 6 på tå
praeterea - 16 på tå
kolfinnur - 10 på tå
WS6 - 23 på tå
hermulen - 15 på tå
Kiwifrukt - 25 på tå. Klar med vecka 1.
Lillstrumpa- 16 på tå
_Peplis_ 30 på tå
Blueberry - 25 på knä. Klar med vecka 1.
Mammas - 7 på tå
Mineur - 18 på tå

@zassoo låter som ett roligt pass ändå! Jag ska springa långpass på Gula Stigen i Uppsala imorrn, ni Uppisbor känner säkert till den? Har tänkt mig typ 18 km vilket det borde vara fram och tillbaka till Flottsund. Min kille ska med och jag tror inte att jag vill riskera hans ben med att springa längre än så.

Har typ bestämt mig för att springa en terränghalvmara den 1:a juni, känns som en bra uppvärmning inför fjällmaran i juli.

@snow Åh, jag har planerat att springa Gula stigen i sommar! Typ från Studenternas ut till Skarholmen och tillbaka, eller nåt sånt.
Vad kul med terränglopp, var går det nån stans? Jag känner mer och mer att jag vill sluta med asfaltslopp och gå över på terräng, fjällmaran låter helt fantastisk bland annat!

Hemma igen och i soffan efter att ha intagit en stooor smoothie. :D
13,5 km blev det tillslut (står mindre på endo, men den pausade sig någon gång). Känns så gött!

Dock dööödligt sugen på godis...

@snow Åh, jag har planerat att springa Gula stigen i sommar! Typ från Studenternas ut till Skarholmen och tillbaka, eller nåt sånt.
Vad kul med terränglopp, var går det nån stans? Jag känner mer och mer att jag vill sluta med asfaltslopp och gå över på terräng, fjällmaran låter helt fantastisk bland annat!

Precis! Tyvärr "snyggade de till" Gula Stigen för några år sedan och gjorde mer grusväg i början där det förut var stig. Jag har några fina minnen från Gula Stigen - det var den första stig jag cyklade när jag kom till Uppsala och då tyckte jag att den var svinsvår. När jag cyklade den mot slutet av min Uppsalatid så tyckte jag att den var fantastiskt lätt och tråkig ;). En utveckling i MTB-skills hade skett!

Jag tänkte springa 21 km-varianten av Lugnet Trail Run i Falun. Det finns en 5 km variant och en 10 km också. Mitt enda krux är att jag ska hålla en clinic i MTB-cykling på morgonen innan loppet, men det får jag väl se till att vara tillräckligt vältränad för att fixa. (PS. Om någon vill cykla lite med mig så kan man anmäla sig till det här! :) )

Hjälp så trött jag är! Men 7 timmar på dagis med städning och fix gör väl att man blir trött ;) vi ställde in den gemensamma grillningen eftersom vädret inte är på topp, men det gör som inget :D ska få middag hos mina föräldrar, sen går dottern och jag hem och bäddar ner oss tror jag :p

Var ut igår kväll i Uppsala. Ingen större fest men lite onykter. Kom hem med nattbussen vid 4, sov till 9:30 och har försökt och vila idag, för på något sätt så har jag lovat att jobba inatt. Så vete tusan hur det här ska gå. Hoppas det är lite att göra så det går fort. Pust!

Var ut igår kväll i Uppsala. Ingen större fest men lite onykter. Kom hem med nattbussen vid 4, sov till 9:30 och har försökt och vila idag, för på något sätt så har jag lovat att jobba inatt. Så vete tusan hur det här ska gå. Hoppas det är lite att göra så det går fort. Pust!

Det fixar du! :)

*kl*
Jag råkade testa Zumba Fitness idag, lite halvkrasslig efter Lidingö MTB fortf o tänkte att det kan ju vara lite lugnt att dansa... ;) Ehm, alltså, det var ju ARMHÄVNINGAR halvvägs in och pulshöjande hela passet... haha, mina fördomar mot Zumba besannades inte... ;)

Kan för övrigt tillägga att jag kan göra typ 4 armhävningar på knä... *klen*

Träningsmotivationen är i botten och jag vet inte varför. Sprang nästan 7 km idag men det var tungt och motigt och kändes inte kul för fem öre :( Positivt var i alla fall att bägge knäna kändes fina efter löpturen.

De senaste gångerna jag varit på gymmet har det varit en snorsnygg kille där. Jag kan inte koncentrera mig, skitstörigt! Någon som haft samma problem: går det över?

Normalt sett har jag liksom inga som helst problem att koppla bort omgivningen helt.

Hej på er förresten. Missade visst att hänga med i tråden igen. :p Armhävningsutmaningen gick åt helvete. Kör nog igång efter att min mattekurs och resa är avklarad. Då tänkte jag dra upp träningen igen också. :)

Allt bra med er allihopa? Något nytt sen sist?

Hemma igen och i soffan efter att ha intagit en stooor smoothie. :D
13,5 km blev det tillslut (står mindre på endo, men den pausade sig någon gång). Känns så gött!

Dock dööödligt sugen på godis...

Gud vad skönt det lät med en riktig långpromenad! Det är ett år sedan jag var ute på en så lång runda... :eek:

Idag blev det en massa tårta på kalas men nu på kvällen har jag målat lite tak och tagit en härlig skogspromenad. :) Sprang lite i några uppförsbackar men var alldeles för trött i benen från ridningen igår för att göra någon större ansträngning.

@Emtherlia Alltså det är på riktigt jobbigt. Jag har inga problem att spana annars men på gymmet vill jag inte, då vill jag fokusera fullt på min träning... så JA det är synd om mig! :D

Woop woop, bra jobbat!! :D Hade du tänkt ligga kvar på samma tid och bara chilla ett tag eller ska du jobba på att förbättra den ännu mer nu. :)

Precis! Tyvärr "snyggade de till" Gula Stigen för några år sedan och gjorde mer grusväg i början där det förut var stig. Jag har några fina minnen från Gula Stigen - det var den första stig jag cyklade när jag kom till Uppsala och då tyckte jag att den var svinsvår. När jag cyklade den mot slutet av min Uppsalatid så tyckte jag att den var fantastiskt lätt och tråkig ;). En utveckling i MTB-skills hade skett!

Jag tänkte springa 21 km-varianten av Lugnet Trail Run i Falun. Det finns en 5 km variant och en 10 km också. Mitt enda krux är att jag ska hålla en clinic i MTB-cykling på morgonen innan loppet, men det får jag väl se till att vara tillräckligt vältränad för att fixa. (PS. Om någon vill cykla lite med mig så kan man anmäla sig till det här! :) )

Aha, ja jag föredrar ju stigar men grus är ok. Haha snacka om utveckling ;)

Låter som en riktigt kul helg! Synd att man inte bor närmare Falun :p

Träningsmotivationen är i botten och jag vet inte varför. Sprang nästan 7 km idag men det var tungt och motigt och kändes inte kul för fem öre :( Positivt var i alla fall att bägge knäna kändes fina efter löpturen.

Drygt, men motivationen kommer nog tillbaka ska du se. Visst skulle du cykla Vätternrundan? :)

@Mammas Jobbigt det där :D Armhävningarna har inte gått så bra för mig heller, gjorde visserligen första veckan men nu har jag ingen motivation alls till att fortsätta :o
Nåt nytt, ptja jag sprang lopp i stockholm förra helgen vilket gick bra, annars det gamla vanliga :p

@Mammas Jag tänkte chilla lite faktiskt:D Dessutom så har jag fått lite ont i ena knäet, så tar det lugnt och känner av hur allt känns.

Så du får inget gjort på nu när Mr Hot är på gymmet? :D

Gud vad skönt det lät med en riktig långpromenad! Det är ett år sedan jag var ute på en så lång runda... :eek:

Idag blev det en massa tårta på kalas men nu på kvällen har jag målat lite tak och tagit en härlig skogspromenad. :) Sprang lite i några uppförsbackar men var alldeles för trött i benen från ridningen igår för att göra någon större ansträngning.
Det var verkligen jätteskönt! :)

Nu har jag och sambon käkat SVINGOD mat, haha. Kyckling med soja, Creme fraiche, grädde och sambal oelek. Blomkålsris till det. :)

Och snart eurovision med morötter och dip gjord på 2 dl lättkvarg och 1 dl A-fil. :) Kanske blir lite lättsaltade chips med. Ätit så få kalorier idag och dessutom motionerat en massa, så det Ska inte vara några problem :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 292
Senast: Mirre
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 264
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen...
2
Svar
22
· Visningar
782
Senast: clusia
·
Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
56 57 58
Svar
1 159
· Visningar
32 540
Senast: Miao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX