Beach 2014 del VI

Status
Stängd för vidare inlägg.
@fryckan Ojojoj! :D Är det första gången du springer maran? Får se om det blir lite vettigt väder i år, 2012 var det ju iskallt och regnigt och förra året var det väl högsommarvärme :p

Jag fattar inte hur ni kan genomföra sånadär megalopp, oavsett sport. Blir man inte uttråkad?? :D Jag har nog för mycket adhd för att stå ut så länge :p

/Ninnurur som känner sig trött/lat och tillbringar kvällen med att fundera på hur en sovrumstv ska lösas :angel:

@Ninnurur Då kanske det passar mer något mer intensivt, som Tough Viking? :D:D

F3D7EA21D5A1629DA616B6CDEB0FC_h498_w598_m2.jpg

Mm, ganska iaf. Brukar vara slut i augusti-september typ :p
Det är så jääädra bra dock!

Och du är mer än välkommen! :D

cili - 16 på knä. Klar med vecka 1.
linisen - 8 på tå
Sleepan - 20 på tå
fryckan - 20 på knä
zassoo - 3 på tå. Klar med vecka 1.
jenka- 6 på tå
praeterea - 16 på tå
kolfinnur - 10 på tå
WS6 - 23 på tå
hermulen - 15 på tå
Kiwifrukt - 25 på tå. Klar med vecka 1.
Lillstrumpa- 16 på tå
_Peplis_ 30 på tå
Blueberry - 25 på knä. Klar med vecka 1.
Mammas - 7 på tå
Mineur - 18 på tå

Är det en armhävningsutmaning?? :bump:

Men alltså, vad gör man av tankarna när man är ute sådär länge då?
När jag sprang Lidingöloppet gick en stor del av tiden åt att tänka "idioter som är ivägen håll till höger" och "jag är knäpp som gör det här". Resten av tiden vet jag inte riktigt vad jag tänker på, mest hur härligt det är att kunna pressa sin kropp och att få vara utomhus (förutsatt att det är bra väder :p)

När jag sprang Lidingöloppet gick en stor del av tiden åt att tänka "idioter som är ivägen håll till höger" och "jag är knäpp som gör det här". Resten av tiden vet jag inte riktigt vad jag tänker på, mest hur härligt det är att kunna pressa sin kropp och att få vara utomhus (förutsatt att det är bra väder :p)
Jag skulle nog bli för ofokuserad på själva uppgiften. Fixar inte monotona saker så länge. Bävar lite för vårruset, men det gör jag ju i sällskap med cili så jag borde överleva :p

cili - 16 på knä. Klar med vecka 1.
linisen - 8 på tå
Sleepan - 20 på tå
fryckan - 20 på knä
zassoo - 3 på tå. Klar med vecka 1.
jenka- 6 på tå
praeterea - 16 på tå
kolfinnur - 10 på tå
WS6 - 23 på tå
hermulen - 15 på tå
Kiwifrukt - 25 på tå. Klar med vecka 1.
Lillstrumpa- 16 på tå
_Peplis_ 30 på tå
Blueberry - 25 på knä. Klar med vecka 1.
Mammas - 7 på tå
Mineur - 18 på tå
LindgrenV - 5 på tå

... Med alkohol i blodet bör tilläggas :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 292
Senast: Mirre
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 264
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen...
2
Svar
22
· Visningar
782
Senast: clusia
·
Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
56 57 58
Svar
1 159
· Visningar
32 547
Senast: Miao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka