Mineur
Moderator
De senaste gångerna jag varit på gymmet har det varit en snorsnygg kille där. Jag kan inte koncentrera mig, skitstörigt! Någon som haft samma problem: går det över?
Normalt sett har jag liksom inga som helst problem att koppla bort omgivningen helt.
Ehm jag har lite samma angenäma problem jag, och dejtade ju både en och två PTs från mitt gym ett tag. Nu har jag gett upp dem båda två av olika anledningar, men de är fortfarande satans jäkla skitheta och jag skulle ljuga om jag sa att koncentrationen inte tryter lite emellanåt... Speciellt när de envisas med att stå och snacka med mig samtidigt som jag tränar - då blir det fan inte många korrekta reps gjorda av något kan jag säga dig! Jag kan dock tycka att det är lite (mycket) motiverande också, så för mig är det inte direkt ett problem faktiskt
Jag fattar inte hur ni kan genomföra sånadär megalopp, oavsett sport. Blir man inte uttråkad?? Jag har nog för mycket adhd för att stå ut så länge
/Ninnurur som känner sig trött/lat och tillbringar kvällen med att fundera på hur en sovrumstv ska lösas
Amen sister! Jag hade aldrig pallat - varken psykiskt eller fysiskt! Jag kan dock inte skylla på adhd...