Beach 2014 del VI

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Chili Kläder är bra måttstockar!

Apropå kläder råkade jag komma hem med nytt träningslinne och två shorts från h&ms sportavdelning igår. Hoppsan?

Äh, man kan aldrig få för mycket träningskläder @cili :D

Kl

Nu ska jag och klippa mig. Imorgon ska jag sola och dessutom fortsätter jag med operation "gå ner i vikt till bröllopet". Jag inbillar mig att jag kommer vara helt jäkla fabulös nästa lördag! ;)

Äh, man kan aldrig få för mycket träningskläder @cili :D

Kl

Nu ska jag och klippa mig. Imorgon ska jag sola och dessutom fortsätter jag med operation "gå ner i vikt till bröllopet". Jag inbillar mig att jag kommer vara helt jäkla fabulös nästa lördag! ;)
Eller hur?! Dessutom hade jag inga tighta shorts innan, och så kan man ju inte ha det...

Nu har jag flyt. Ringde naprapaten för att boka tid, och fick en redan på måndag :bump: . Ska bli skönt att få loss ryggen igen om den inte släppt självmant innan dess

Här har vi varit på Metafit och blivit illamående... Jag trodde på allvar att jag skulle spy under sista setet! Kändes inte alls bra tyvärr, men när vi var klara satte jag mig ner i en kvart och drack en massa vatten och så var jag fit for fight igen. Hängde med på 20 Minute Abs Attack vilket gick bättre än förväntat med tanke på förutsättningarna, men sen var jag rätt död alltså. Nu ska jag åka till Ikea! :bump:

@Sleepan jag håller med @Mineur!

Hmm, gick och funderade imorse på att jag behöver ett par löpartights till. Då står de och delar ut rabattkuponger på 20% på stadium på centralen:) synd bara att jag borde invänta lönen...

Är för övrigt äckligt trött idag. Hade en liten tanke på att springa i morse men det gav jag upp redan inatt när jag aldrig kunde somna.

Jag flyttar fram den här, nu när vi närmar oss veckoslut:

cili - 16 på knä. Klar med vecka 1.
linisen - 8 på tå
Sleepan - 20 på tå
fryckan - 20 på knä
zassoo - 3 på tå. Klar med vecka 1.
jenka- 6 på tå
praeterea - 16 på tå
kolfinnur - 10 på tå
WS6 - 23 på tå
hermulen - 15 på tå
Kiwifrukt - 25 på tå. Klar med vecka 1.
Lillstrumpa- 16 på tå
_Peplis_ 30 på tå
Blueberry - 7 på knä
Mammas - 7 på tå
Mineur - 18 på tå

Haha, okej. Andas är överskattat.

Nu har jag klippt mig iaf. Förmodligen ganska nöjd med håret, även om det blev för kort. Inte fullt lika nöjd med helhetsupplevelsen.

Brukar klippa mig på denna frisörskolan i vanliga fall med, och alltid gillat det massor.
Hon som klippte mig idag kändes dock omotiverad, uttråkad och hon lyssnade typ inte heller.
När jag skulle betala och hon väntade på kortterminalen tog hon upp mobilen och började läsa...

Haha, okej. Andas är överskattat.

Nu har jag klippt mig iaf. Förmodligen ganska nöjd med håret, även om det blev för kort. Inte fullt lika nöjd med helhetsupplevelsen.

Brukar klippa mig på denna frisörskolan i vanliga fall med, och alltid gillat det massor.
Hon som klippte mig idag kändes dock omotiverad, uttråkad och hon lyssnade typ inte heller.
När jag skulle betala och hon väntade på kortterminalen tog hon upp mobilen och började läsa...

Hon ville väl ha helg :D hahahah.

Hej, jag vill vara med här igen. Trots att jag är sämst på att vara aktiv här :angel:

Men nu har jag sett över maten i två-tre veckor och äter ordentligt. Mitt kök innehåller bara bra saker och jag har (ve och fasa) börjat dricka kaffe i stället för varm choklad på jobbet. (Pappa säger att jag "vuxit upp"). Om två veckor får jag svar på om det är min sköldkörtel det är fel på eller om jag bara är allmänt fet i alla fall.

Mitt mål är att inom en månad kunna ha fler av mina kläder än mina mjukisbyxor och uniformen :cautious: Så småningom skulle det vara nice att även få beställa nya uniformsbyxor :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 292
Senast: Mirre
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen...
2
Svar
22
· Visningar
781
Senast: clusia
·
Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
56 57 58
Svar
1 159
· Visningar
32 535
Senast: Miao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX
  • Vaginal vs kejsarsnitt