@cili Underbart att det gick bra på testet! Hur var det, är det för att du ska kunna söka till sjukgymnastprogrammet som du gjorde det här?
@Emtherlia Guuud vad bra jobbat! Klart du ska skryta på FB, skryt överallt vettja! Och du som skrev och var opeppad pga blåst innan, där ser man hur bra det kan bli ändå! Grattis
@zassoo och ni andra som snackar löparteknik: Alltså, har jag tänkt helt fel om jag tänkt att man ska sätta i hälen först när man joggar alltså? Jag fick lära mig i skolan att man ska försöka sätta ner hälen först och sedan liksom "rulla" fram på foten för att avsluta steget framme på tårna. Det var ju jättesvårt att förklara i text känner jag nu, men hoppas ni förstår hur jag menar! Är det fel att tänka så alltså?
@Jenka Nä, jag kan också tycka att armhävningar tar lite på magen och ffa ryggen också. Själva utgångsläget, själva armhävningspositionen går ju ut på att man håller kroppen rak och spänd "ovanför marken" liksom och är ju inte helt olik plankan-positionen. Jag vågar nästan påstå att armhävningsposition är samma position som den för avancerad planka, men det finns säkert någon liten detalj som skiljer dem åt... Men nog kan det kännas lite i magmusklerna alltid!