Beach 2014 del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014 del IV

halvt kl

Apropå vårruset. Några Uppsalafolk som är sugna på att bilda en grupp? (så vi får picknickkorg :D )
I så fall behöver vi 6 pers, och jag vill helt klart vara med. Krånglar knäna så får jag gå efter bästa förmåga helt enkelt.

Det går den 19de maj kl 19:00. Anmälan måste vara inne senast 23 april så det är inte bråttom att bestämma sig.
6 pers måste vi ju kunna skrapa ihop?!
 
Sv: Beach 2014 del IV

Det där har jag också letat efter, men jag kan inte heller hitta! Får för mig att man måste börja om och skapa en ny profil, men det känns ju väldigt omständigt... För övrigt älskar jag dock appen och funkar rätt bra med det kalorimål jag har där (1606), så jag har inte orkat göra något åt det faktiskt. :p

Jag hittade det! Efter envist letande insåg jag att man måste gå in på kontoinställningar :meh: Så det där lilla kugghjulet uppe till höger när man har gått till "jag" sidan (inte dagboken). Där kan man ställa in viktnedgång per vecka och kalorimål. Men när det väl kom till kritan så ville jag inte gå ner så mycket i kalorier, så jag testar ett tag till och ser om jag går ner eller om jag har råkat hitta min kaloribalans först innan jag ändrar. Enligt appen ska jag gå ner 0,5 kilo i veckan på 1630 kalorier? Tror inte min kropp håller med... :cautious:
 
Sv: Beach 2014 del IV

Jag skulle absolut kunna tänka mig att vara med :) Fast jag gillade Blodomloppet mycket bättre än Vårruset förra året, roligare bana! Och mer folk, fast det är ju å andra sidan en nackdel i spåret :p
 
Sv: Beach 2014 del IV

Man kan köra båda :angel:
Se vårruset som en uppvärmning ;)


(helt ärligt så siktar jag faktiskt på båda, för jobbet brukar bjuda på blodomloppetanmälan)
 
Sv: Beach 2014 del IV

Idag har jag haft en rätt så bra matdag! Framför allt: ingen choklad och inget extra efter middagen! :bump:

Imorgon är det tandläkarbesök :nailbiting: Så får vi se vad hon säger om min visdomstand.
 
Sv: Beach 2014 del IV

Haha ja det gjorde jag ju förra året :D När är Blodomloppet? Ska ju förmodligen springa The Run den 12e också, och innan dess är det Springcross den 3e... :angel:
 
Sv: Beach 2014 del IV

KL

Hej å hå, precis hemkommen från en heldag i skolan (började klockan 8...) men eftersom jag aldrig kom ut på den där promenaden igår kväll så ska jag banne mig ut nu! Hörs sen beachisar ;)
 
Sv: Beach 2014 del IV

Jajjemän!!
Såhär står det på hemsidan: "Det handlar om att springa, jogga, lunka eller promenera 5 km i din egen takt. Vår Ruset är fest för tjejer i alla åldrar."
 
Sv: Beach 2014 del IV

Alltså, jag bestämde mig efter förra vårruset att jag inte tänkte springa det igen. Dels tråkig bana, men mest pga tråkig attityd hos ledaren :cautious:

Blodomloppet kan jag tänka mig vara med på däremot! :)
 
Sv: Beach 2014 del IV

Jag vill bara ha en medalj :angel:

Om inte jobbet bjuder på anmälningsavgiften till blodomloppet i år så är jag helt klart sugen på en laganmälan där med :)
 
Sv: Beach 2014 del IV

Ja du har gott om tid att fundera! Sisådär två månader :D

Ska försöka övertala mamma+annan släkt att springa blodomloppet i Jönköping i augusti också. Känns som om jag behöver sånna mål för att hålla glöden uppe även när knäna sviker. Även om jag kanske inte kan springa runt banan när det väl gäller så har jag i alla fall haft något att se fram emot och träna för.
 
Sv: Beach 2014 del IV

Oh la la! Skjyssta rutor! :D hoppas du snart är igång igen och att du får må bra!

Rostis: kul med spinning och grattis till jobbet!
 
Sv: Beach 2014 del IV

Duktiga ni är alla beachare! Härligt långpass zass! Och bra jobbat med intervallerna emth:up:

*kl

Igår körde jag ett rygg+bicepspass och idag 5,4 km löpning efter jobbet. Jäkligt smidigt att springa efter jobbet faktiskt, sjukhuset där jag jobbar ligger precis vid en kuperad skog med massa motionsslingor. Nu är det ju ljust när man slutar med ju! Snubblade dock på en uppstickande rot och trillade:p Blev på grund av detta tillfälligt halt nu ikväll (det gick bra att springa vidare just då). Provade dock lite knäböj här hemma och det kändes ok, gör mest ont att gå på tån jag slog i. Vill ju inte skippa benpasset imorgon;)
 
Sv: Beach 2014 del IV

Jag är sugen, får hoppas kondisen blivit bättre tills dess :)

halvt kl

Apropå vårruset. Några Uppsalafolk som är sugna på att bilda en grupp? (så vi får picknickkorg :D )
I så fall behöver vi 6 pers, och jag vill helt klart vara med. Krånglar knäna så får jag gå efter bästa förmåga helt enkelt.

Det går den 19de maj kl 19:00. Anmälan måste vara inne senast 23 april så det är inte bråttom att bestämma sig.
6 pers måste vi ju kunna skrapa ihop?!
 
Sv: Beach 2014 del IV

Jag hittade det! Efter envist letande insåg jag att man måste gå in på kontoinställningar :meh: Så det där lilla kugghjulet uppe till höger när man har gått till "jag" sidan (inte dagboken). Där kan man ställa in viktnedgång per vecka och kalorimål. Men när det väl kom till kritan så ville jag inte gå ner så mycket i kalorier, så jag testar ett tag till och ser om jag går ner eller om jag har råkat hitta min kaloribalans först innan jag ändrar. Enligt appen ska jag gå ner 0,5 kilo i veckan på 1630 kalorier? Tror inte min kropp håller med... :cautious:

Åhå, bra jobbat! Får se om jag gör slag i saken och ändrar eller håller mig till det jag har nu. Det är likadant för mig med viktnedgång; på 1606 kcal ska jag gå ner 0.5 kilo i veckan men det tycker jag inte att jag verkar göra. Använder dock appen enbart för att se hur mycket kcal det är i saker och ting och hålla lite koll rent allmänt och inte för att gå ner i vikt, så det känns helt ok ändå! :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
33 34 35
Svar
691
· Visningar
19 977
  • Låst
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
70 932
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 285
Senast: Grazing
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 951
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp