Beach 2014 del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014 del IV

KL

Blev ett jätteskönt pass på gymmet idag - jag lyckades tajma ganska perfekt så att det inte var jättemycket folk när jag var där. Åååh vad jag älskar att träna, vad bra jag mår och vad nöjd jag blir med mig själv! :love: :banana:
 
Sv: Beach 2014 del IV

Vilket peppigt inlägg! :D

Kl

själv körde jag ett crossjävlatraningpass. :p cirkelträning med jäkla burpees mellan varannan station. Och burpeeutmaning på slutet. Jag höll på att spy, fo sho. Men jaja, kondisen måste upp på något sätt. :)
 
Sv: Beach 2014 del IV

Härligt!

Kl
Jag erkänner, jag har gjort mig skyldig till chokladätande idag :o:p men har haft en toppendag så slit samma! Nya ryck imorgon, tänkte hinna springa (på mina 80årigtant-som-inte-kan-böja-sig-ner-ben) innan jobbet imorgon.
 
Sv: Beach 2014 del IV

Jag ääär peppad! :banana: :D

Men jag hatar burpees - guds bestraffning till folket! Choklad däremot hatar jag inte alls lika mycket, så jag är mer avundsjuk på Jenka i det här fallet fakitskt ;)
 
Sv: Beach 2014 del IV

+Cili+Praeterea: Tack! :) Det är ett jobb som personlig assistent, lite annourlunda och kul, så jag ser fram emot det!


Vaknade tidigt imorse och kunde inte somna om, så gick upp och kokade mitt te på ingefära och honung. När sambon vaknade gjorde jag smoothies till frukost, kiwi, hallon, blåbär, kokosolja, kvarg och lite mjölk. Samt lite linfrö och phsylliumfrö. Nu inväntar jag Yoga vid halv nio!

Ett problem med smoothien bara, när den har stått en liten stund så blir där en lite besk eftersmak? Jag som äter frukost lite långsamt fick denna redan i slutet på min portion. Igår sparade jag lite från frukosten för att äta senare men då var den oätlig :( Någon som har en ide om vad det kan vara?


Mineur: Härligt att känna sig peppad! :D
Jenka: Lite gott då och då kan man allt unna sig!! ;)
 
Sv: Beach 2014 del IV

Kul vad kul grej att samla ihop ett gäng och få en picnickorg! Skulle vara så på om jag bodde i Uppsala :)

KL

Kom ut på en 6 km promenad igår kväll men inte jättehögt tempo, dock skönt ändå. Idag snöar det, SÅ HIMLA TRÅKIGT! Jaja...

Nu har jag för övrigt ringt och bett om nytt ppiller också. Ska pröva Yasmin nu, så får vi se.
 
Sv: Beach 2014 del IV

Kom hit och var med ändå? Sovplats är inga problem :)

*håller med*


kl

Jag har träningsvärken från helvetet. Vet inte hur många gånger jag sagt "herrejävlar" eller "åh fy satan", och hittills har jag bara gått från sängen till badrummet, vidare in i köket och plockat fram frukost. Det här kommer bli en plågsam dag.
MEN!! Jag har inte ett dugg ont i knäna!! Och träningsvärken beror på mina utfallssteg igår. Udda nog känns det inte mycket alls i framsida lår, vilket var där det kändes mest igår när jag höll på. Men min röv. Fy satan. Det gör nästan ont att bara sitta ner på en stol :rofl:
 
Sv: Beach 2014 del IV

Jag säger att jag tror det beror på linfröna, för min Kvargsmoothie brukar vara god även dagen efter :p
 
Sv: Beach 2014 del IV

+ Pepp
Men, men, men igår hade jag inga linfrön i ens :o
Hmm kan ju prova att utesluta kvargen, men vet inte om det blir lika mättande då samt att det blir mindre protein....
Ååhhh lite besviken nu! :cautious:


Iaf Yogat en timme nu, skönt!!

Cili: Härligt att knäna känns bra! Mindre kul med träningsvärken, men det går ju över såsmåningom :p
 
Sv: Beach 2014 del IV

Jag är mest glad över att jag kan orsaka träningsvärk i ben/rumpa igen :D

Skönt med yoga!
 
Sv: Beach 2014 del IV

Jag vill med vara med, varför ska alla bo i Uppsala? Ingen som vill flytta ner till Kalmar?:D

Cili: Gött med träningsvärk!!

Rost: Skoj med nytt jobb:)
 
Sv: Beach 2014 del IV

Grattis till nya jobbet!

*kl

Tog med mig min stukade tå och haltade till gymet i morse. Körde ett ganska gött ben och magpass på 40 min iaf så det var nice. Hade ev tänkt en promenad idag med men det regnar och min tå gör ont så det blir det nog inget med:p
 
Sv: Beach 2014 del IV

Det lät inget vidare, vad har hänt?

Troll: Hoppas tån läker snabbt men bra att du ändå kan köra gym! :)

Mineur: Vad härligt du verkar ha det, så himla superpepp!
 
Sv: Beach 2014 del IV

och emtherlia: Tror det kommer från marklyften... körde mixat grepp på uppvärmningsvikter och sen den dagen är den paj :( har ju kört mark ett bra tag nu med remmar eller vanligt grepp så tror jag blev sned och drog till nåt... gör typ ont när jag andas. .. bleh.
 
Sv: Beach 2014 del IV

Åh nej Pepp, hoppas det ordnar sig och att det går snabbt att fixa till! Vad bra att du tar tag i det så snabbt, tycker jag :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
33 34 35
Svar
691
· Visningar
19 979
  • Låst
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
70 932
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 285
Senast: Grazing
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 951
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp