Beach 2014 del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014 del IV

Jag ska nog göra så att jag kör lite lättare nu tills jag hittat tekniken ordentligt. Det vinner man ju på i längden! Trots att man vill bli störst och starkast på en gång! :P
 
Sv: Beach 2014 del IV

Haha, det är ju mardrömmen, att ha kollat på böcker eller träningskläder, finns ingen annan reklam sedan. :p
 
Sv: Beach 2014 del IV

Ja, det är ju så. Jag har himla lätt att slarva med tekniken för att kunna lägga på vikt, så jag är stenhård mot mig själv att jag verkar sköter tekniken innan jag får lägga på. :)
 
Sv: Beach 2014 del IV

Snyggt jobbat! :D Gud så sugen jag blev på att gå och köra styrka typ nu, haha! :D

Tack! Kul att du blir sugen :).

Så himla inspirerande! Har du ett eget gym, med tanke på att det verkar vara väldigt tomt? :D Har du tävlat och så tidigare? Riktigt coolt med fria chins! Jag har nog ett tag kvar, men har köpt ett likadant assistance-band som du har.
Önskar att jag hade tillgång till ett "riktigt" gym. Just nu är jag på ett spa-gym, som inte ens äger en rak skivstång utan man får förlita sig på smithen eller ez-stången. Men det duger för mig, nybörjare som jag är!

Jag tränar på en tyngdlyftningsklubb i en stor sporthall dit man som medlem har ett eget passerkort. Jag var där rätt sent på kvällen igår (gick därifrån vid 21) och de allra flesta tränar på eftermiddagen. Tränar man förmiddagar eller kvällar är det ofta väldigt tomt. På sporthallen finns ett kommersiellt gym också (Actic) som är mycket större och mer välbefolkat, men jag trivs bra i källaren jag! :)

Jag har tävlat lite grann i tyngdlyftning för ett par år sedan (främst vintrarna 2011 och 2012) men på väldigt låg nivå. Inte var jag speciellt duktig heller men jag lärde mig väldigt många bra övningar! Och stark blev jag. Dessutom är det roligt :).

Bandet är ett jättebra sätt att träna chins eftersom man får rätt rörelsebana, till skillnad när man kör i diverse maskiner.
 
Sv: Beach 2014 del IV

n reklam sedan. :p[/QUOTE]

Haha, åh. Så jävla störigt när man hittat något fint som man inte köper av någon anledning - sen visas det heeela tiden :p
 
Sv: Beach 2014 del IV

Träningsvärken från helvetet!
Sjukt ont i sittbenen plus i ena knät som jag vred till när jag red... Wääh.
 
Sv: Beach 2014 del IV

Grattis till träningsvärken! :D Jag har också dunderont, men det lär bli värre imorgon! Härlig känsla! :D
 
Sv: Beach 2014 del IV

Hörru! Det räcker med knäskador i den här tråden nu. Bli frisk från det omedelbart! ;)


Kl
Mardrömsnatt här igen. Som alltid när knäna gör ont och jag skippar citodon. Återanvände gårdagens dröm, eller ja, skapade en uppföljare. Stan (oklart vilken) invaderades av folk som kunde förvandla sig till otäcka drakar och dödade folk. Jag kunde också förvandla mig, men till en snäll drake som skulle förgöra dom andra. Så jag har blivit jagad, skadad och behövt sprätta upp stora vidriga reptiler inifrån. Jag hatar det. Ska definitivt inte bli brottsbekämpardrake i mitt nästa liv!
Nu får det bli en morgonpromenad för att rensa hjärnan
 
Sv: Beach 2014 del IV

Inget att säga grattis åt, jag tycker inte att det är det minsta skönt :p

Cili: jag ska göra mitt bästa! Hoppas att det inte är någon fara..

Onajs dröm. Hoppas promenaden blir desto trevligare och att knät fixar det.
 
Sv: Beach 2014 del IV

kl

5 km sprunget innan frukost :) Tog det lugnt de fyra första, ökade sen på sista kilometern och landade på 32:46 vilket jag är jättenöjd med. Det var ungefär ett år sen jag började springa "på riktigt" och det är kul att känna hur mycket jag ändå har utvecklats :) För ett år sen var det en prestation att springa 3 km i sträck :p

Nu blir det en ordentlig frukost innan jag ska iväg till en vän och rida på hennes häst (:love:) och eventuellt plugga lite. Ikväll tacos :D
 
Sv: Beach 2014 del IV

Låter som en underbar dag! Bra jobbat med löpningen! :up: Det är så skönt när man kommer igång och ser resultatet:)

Sleepan: Oohhh tränngsvärk efter ridning är typ den värsta träningsvärken av alla... Inte avundsjuk :p Själv känner jag bara lite lagom stelhet efter gymmet igår, men ska inte säga något förrän jag har tagit mig ur sängen imorgon:o :D

Cili: Usch sådana jobbiga drömmar är INTE kul!! Man är liksom helt ur fas nör man vaknar.... Hoppas promenaden gör din dag bättre!


Jag började dagen med att lyckas knipa bra biljetter till Lady Gaga i september :D Annars är det vilodag idag. Ska städa och tänkte ta cykeln en vända och göra lite ärenden. Vi har haft underbar vårväderkänsla här i Skåne de senaste dagarna, så ska passa på att njuta lite tänkte jag :bump:
 
Sv: Beach 2014 del IV

Då ses vi i Globen. :D Köpte för några dagar sen, hade en sån där förköpskod. Fick helt okej platser, men satan vad mycket svårare det är att få fyra bra platser än två. Hade jag bara velat ha två platser hade man ju kunnat få riktiga toppenplatser!
 
Sv: Beach 2014 del IV

I mitt huvud var du en väldigt söt rosa drake, typ som i My little pony! :D Och du kickade ass såklart :)

Zass - grymt bra tränat! :)

*kl*
Nu ska jag börja slipa på min tvbänk, annars ska denna dag spenderas inomhus i lugn och ro.

Och glad hjärtedag till alla fina beachisar!! :love:
miranda_nalle_128280372_132529521_142637236.jpg

(sådär kommer jag se ut om några timmar ;))
 
Sv: Beach 2014 del IV

Jag var en blå drake :)

kl

Dagens promenad avklarad. Hittade en stig i skogskanten:
4877e9a6954e11e3ac5d122563d5f073_8.jpg

Det var glashalt på asfaltsvägarna så det var perfekt att följa vägen längs den där stigen istället.

Sedan jag kom in har jag testat lite yoga på wiiet. Och det går uppenbarligen jättebra (100 är maxpoängen)
1486626_743753545644175_672373437_n.jpg
 
Sv: Beach 2014 del IV

Åhh vilket fusk! :p En annan fick trängas idag när dörrarna öppnades :nailbiting: Men två biljetter på A-läktaren är jag nöjd med :D Men flera biljetter tillsammans måste vara sjukt svårt!
 
Sv: Beach 2014 del IV

kl

5 km sprunget innan frukost :) Tog det lugnt de fyra första, ökade sen på sista kilometern och landade på 32:46 vilket jag är jättenöjd med. Det var ungefär ett år sen jag började springa "på riktigt" och det är kul att känna hur mycket jag ändå har utvecklats :) För ett år sen var det en prestation att springa 3 km i sträck :p

Nu blir det en ordentlig frukost innan jag ska iväg till en vän och rida på hennes häst (:love:) och eventuellt plugga lite. Ikväll tacos :D

Åh vad kul att känna den utvecklingen! Var stolt; det är liksom hundra procent din egen prestation, fysisk och mental :). Har du klarat 5 km under 30 min någon gång?

Jag är såååå ridsugen... ja, hästsugen över huvud taget! Den 6:e mars åker jag ner till min faster får gosa med och galoppera barbacka på hennes ponnyer :love:, och så rida Theo som förhoppningsvis blir min foderhäst i höst. Kan inte bärga mig!
 
Sv: Beach 2014 del IV

Vi fick också plats på A-läktaren. :) På långsidan rätt nära där läkaren börjar svänga, och så på rad 8. Förra gången satt vi ungefär lika långt bort från scenen men högre upp, och det var helt okej.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
33 34 35
Svar
691
· Visningar
19 962
  • Låst
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
70 932
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 285
Senast: Grazing
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 941
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp