Beach 2014 del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014 del IV

Jag tog två varv på den där programmet jag la upp tidigare, det gick på en halvtimme. Kändes jobbigt, så det ger nog något, hoppas jag. Svetten lackade iaf. :D
 
Sv: Beach 2014 del IV

Jag tycker att det var extremt bra av dig att åka in. Synd att du träffade på ett gäng puckon bara. Fy fan för att behöva gå och ha så ont! :/
Hur känns det idag?

Idag är det marginellt bättre. Det har inte fyllt upp lika mycket med vätska, men det gör ont att stå och gå (mer än vad det brukat göra de senaste två veckorna). Lyckades trots det genomföra ett gympass (överkropp), dock mestadels sittande/liggande.
Använder en hel massa ipren- och voltarengel just nu för att slippa ta några tabletter.

Nu läste jag om akutbesöket, säger bara :eek::eek::rage::banghead::rage::banghead:

Jag är också nålrädd ( eller rädd räcker inte riktigt till :crazy:) men om sköterskorna bara är lugna och ger mig en stund så brukar jag klara det. Det måste de ju veta om, är ju knappast ovanligt... Suck!! Doktorn verkar ju inte heller särskilt charmig :meh: Förtroendet för sjukvården sjunker verkligen för varje dag.

Ja men precis! Med lugna, pedagogiska sköterskor har jag fixat att ta prover utan bedövningssalva förut - men det här var verkligen inte en chans att det skulle gå. Jag låter inte någon snäsig och bossig person köra över mig för att ta prover som jag kan ta i lugn och ro på annan plats där jag hinner förbereda mig innan. Det var ju inga akuta prover det handlade om.
 
Sv: Beach 2014 del IV

Har hunnit testa Zumbafitness och Indoorwalking, skulle testat CXwork idag men hann inte i tid. En buss hann jag precis inte med på väg från jobbet och nästa var lite sen. Blir nog Bodycombat på måndag, men försöks testa Aerobicstrip på måndagen därpå :D
 
Sv: Beach 2014 del IV

Efter att ha spanat i seniorernas träningstråd, misstänker jag att jag beställt Wrist Wallet av en beachare :D. Får testas i nästa vecka :)
 
Sv: Beach 2014 del IV

Åh jag vill också gå på Bodycombat! Hur var indoor walking förresten, dumma passet blev ju inställt igår :p
 
Sv: Beach 2014 del IV

:D Det kan mycket väl stämma!

Jag vill också prova aerobicstrip, det verkar ju jätteroligt! Du måste rapportera om hur det var sen :bump:
 
Sv: Beach 2014 del IV

Det var inte så jobbigt egentligen (jag kunde nog ifs kämpat mer o haft mer motstånd). Men lite svettig blev man. Passade mig bra som fick ett bråkigt knä efter zumban. Insåg att jag nog är lite sned :o var mer min balans än rörelserna som var jobbiga. Ska nog försöka gå det några gånger till. Men man kan nog egentligen likagärna träna det själv på maskin utan pass. Bara man fått in rutinen. Misstänker att man känner sig mörare om man kört Cxwork innan som rekommenderas.
 
Sv: Beach 2014 del IV

Får rapportera när jag testat :D

Ser annars Cili spanandes utanför salen, gissar att det är i samma sal som zumban och man ser ju ganska bra dit in om man sitter på stolarna snett utanför. Misstänker att man lär se ganska rolig ut i början.

Jag hoppas förresten dom kommer att börja med Bodybalance, det skulle min kropp må bra av.
 
Sv: Beach 2014 del IV

Ok tack! Måste se till att få testa det nån gång. Hade ju tänkt köra styrka själv innan passet igår, hade nog blivit rätt lagom :)
 
Sv: Beach 2014 del IV

Haha ja jag kan stalka det passet!
"ooooh vad ont i knäna jag fick just precis den tiden som passet pågår, bäst att jag sitter här på en stol en stund" :angel:
Jag är så jäkla orörlig så jag skulle nog mest se ut som ett aerobicstripkylskåp. Inget att beundra direkt ;)

Ja bodybalance vore nåt! Det är jag jätteintresserad av sen när mina knän är lite mer pålitliga
 
Sv: Beach 2014 del IV

Såg att dom har ett nytt pass Grit Stregnth, det verkar vara ett riktigt jobbigt pass. Det får nog vänta ett tag innan man testar på det.

Förresten när ni inte går pass, tränar ni i vanliga gymmet eller tjejgymmet?

:o och hur håller man kortet när man ska gå in genom slussen? Orkade inte testa idag, men förra gången gick det inget bra för mig, så jag tog vanliga dörren. Men det kan ju vara bra att veta tills något tillfälle jag vill träna och receptionen inte är upp.
 
Sv: Beach 2014 del IV

Jag tränar mest inne i tjejgymmet, det brukar vara hyfsat fritt på folk där och så kan jag göra var jag vill i fred :D

I slussen håller du bara upp kortet mot läsaren. Jag har alltid mitt i min wrist wallet, så jag håller upp den emot läsaren tills den låter :)
 
Sv: Beach 2014 del IV

:mad: Då borde det ju fungerat för mig när jag testade. Får helt enkelt testa igen någon bra dag då.

:) Låter bra att det är lite lugnare i tjejgymmet. Tror jag mest kommer att hålla till där också.
 
Sv: Beach 2014 del IV

Jag gör lite som jag känner för, mest beror det på vilken tid jag tränar. Gillar vanliga delen bäst, men på eftermiddagarna är det större chans att få tillgång till en skivstång inne i tjejgymmet :p
 
Sv: Beach 2014 del IV

*kl*

Spin 70 med Lasse på Friskis, det är nog det absolut bästa passet de har! Funderade först på att inte fara för jag har mått lite halvkymigt under dagen men tänkte att jag skulle testa. Kände mig fan URSTARK! Vilken skillnad mot för i måndags då jag tog slut efter tjugo minuter skivstång... :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
33 34 35
Svar
691
· Visningar
19 961
  • Låst
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
70 932
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 285
Senast: Grazing
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 941
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp