du är död tyvärrr0813....borde inte det inte komma en uppdatering snart??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
du är död tyvärrr0813....borde inte det inte komma en uppdatering snart??
Hänger inte riktigt med @cirkus, hur vet man att Gwen stjäl från en ulv? Jag trodde hon stal enbart från goda..Stjäl hon varje natt?
Och varför tror @Blacksmithfarm att thoora siade bollen_?
Jag har förkastat min idé om att du kan vara ledarvargen i alla fall
Nej men med tanke på hur gårdagen utvecklade sig och hur du uttryckte dig så är jag tämligen säker på att du hade information om Sedna. Det var inget jag förstod igår när jag röstade, men ju mer du skrev efter min röst ju mer övertygad blev jag (läste ikapp imorse) att du inte är ond öht.
Mina tankar om Snurrfian återstår. Jag tror fortfarande hon kan vara antingen ledarvarg eller kvarvarande ulv.
Mina tankar om cirkus återstår också. Hon verkar leta onda och även hennes senaste inlägg om att thoora kan ha siat bollen_ som god får mig at fundera på om cirkus är god. Varför skriva så som ond? Möjligen för att verka god då, men jag vet inte...
Och bollen_ ja. Det är möjligt att thoora siat henne, ska gå igenom thooras inlägg mer. Jag håller fortfarande bollen_ öppen för att kunna vara ledarvarg, enbart för att hon röstat som Snurrfian i alla DL's. Det är ju samtidigt lite sådär, varför skulle en ledarvarg vara så tydlig? Det är ju riskabelt också menar jag. Och så tycker jag att bollen_ har känts rätt genuin i sina inlägg den senaste tiden. Så det som får mig att tänka att hon kan vara ledarvarg är hennes röststatistik, samtidigt talar röststatistiken emot att hon skulle vara ledarvargen pga. "övertydligheten". Nja, jag vet inte riktigt här. Avvaktar.
Varför borde Snurrfian röstat på fio? Jag vet att Sedna var första ulven att rösta, och då på fio. Men vad säger att Snurrfian inte kunde ha följt Mirtai's röst? Om Snurrfian är ledarvarg måste det vara en tydligare hint att rösta i tät följd som en annan ulv, och inte nästan en timme efter om hon skulle följt Sednas röst.
Nej, jag håller inte med om att ledarvargen nödvändigtvis röstar på samma som första ulven. För mig är det ingen tydlig hint alls om det går för lång tid emellan ulven och ledarvargens röster, så därför tycker jag det är troligare att Snurrfian som ledarvarg följt Mirtai's röst på Q4.
Var det någon alls som missade dl 3?
Citerar mest för att jag vill att listan hänger med.
Vad är dina tankar kring att hon är mer lämpad som kandidat utanför lyan än i den?
Sasse har gjort väldigt lite avtryck i leken tycker jag . Inte för att jag själv har så väldigt många fler inlägg. Men det enda egentliga teoriinlägget från Sasse är det här:
Där hon bara berör Koppen som hon svarar på, Snurrfian, Cirkus och Bollen__. Snurrfian som är konstaterat god. Koppen som bör vara god efter hur hon röstade och teoriade i dl 2 och 3 och hjälpte oss hitta ulven Sedan. Bollen__ som troligen är siad god av Thoora lämnar då kvar Cirkus som enda potentiella ulv av de hon nämner. Då jag inte tror att Cirkus är ond eftersom hon gräver för djupt efter ulvarna i sina teorier. Så ger det att Sasse har i sitt enda teoriinlägg enbart nämnt konstaterat eller enligt mig troligen goda spelare. Det gör att jag håller Sasse som klart högt upp på ulvradarn. Men är hon ulv eller ledarvarg? Vi behöver ju faktiskt samla oss kring ulven för att vinna.
Måste återgå till jobbet. Ska försöka stjäla mig lite mer tid att leka på senare under dagen.
Det här funderar jag på i ljuset av att Novali var spion.Och varför tror @Blacksmithfarm att thoora siade bollen_?
Naturligtvis finns ju beskyddstjuven också kvar. Och där håller jag fullt med dig om att av de onda rollerna så är den längst ned på listan iom att den blir god om ulveländena hittar Angel.Det finns en möjlighet till och det är Sasse som beskyddstjuv (du nämner bara ulv eller ledarvarg)
Visst är det bäst att få ut ulven, men näst bäst är att få ut ledarvargen. Beskyddstjuven känns något bättre att ha kvar iom att hon blir god OM Angel omvänds - vilket jag efter nattens händelse är ganska säker på att det inte har skett.
Det här funderar jag på i ljuset av att Novali var spion.
@cirkus - har du några tankar om det?
Min misstanke angående gårdagens röstning är att det stod mellan två goda och att lyan hade en väldigt trevlig kväll. Inget av det @bollen__ har skrivit har fått mig att ändra uppfattning från i går, snarare har det stärkt mig i vad jag tror om hennes roll. Som utvecklingen blev kan jag tänka mig att åtminstone någon ulv passade på att alibirösta.
I
Jo, jag har också sett det inlägget som är det enda där thoora uttalar sig alls efter sian hon gjorde. Jag tycker dock att Novalis kommentar är anmärkningsvärd eftersom hon ifrågasätter om @bollen__ blivit siad alls.Varför hon frågar bsf - vet jag inte. Jag tycker att bsf bara hakade på mig lite enkelt..
Jag tror att Novali01 fick info om att bollen__ var siad, men fattade inte att hon var siad god.
Detta är inlägg #562 av thoora - jag kan bara tolka det som att hon siat bollen__ som god.
Min misstanke angående gårdagens röstning är att det stod mellan två goda och att lyan hade en väldigt trevlig kväll. Inget av det @bollen__ har skrivit har fått mig att ändra uppfattning från i går, snarare har det stärkt mig i vad jag tror om hennes roll. Som utvecklingen blev kan jag tänka mig att åtminstone någon ulv passade på att alibirösta.
Den skärpan du talar om verkar hänga ihop med mitt mående, för den försvann när mitt mående blev sämre för något år sedan. Det är delvis därför jag aldrig är med längre, för att jag inte gillar förändringen som blivit. Det är en ren jäkla utmaning att leka numera, men det går framåt i alla fall för innan kunde jag läsa en text 20 gånger utan att fatta vad det var jag läste, eller så glömde jag vad jag läst 2 sekunder tidigare och var tvungen att läsa igen, och igen. Jag hade inte hoppat på leken om jag kommit ihåg hur illa det är. Jag har verkligen noll koll. Att vara med och diskutera roller och så som ni gjort är helt omöjligt, jag fattar ingenting och kan inte följa enkla tankebanor. Jag längtar faktiskt tills den här leken tar slut så jag inte behöver vara med mer.Jag kan tycka att Sasse varit rätt olik sig i skärpa, det kan bero på att det var länge sedan som hon spelade
Vad trevligt att du tror så gott om mig, men nej. För ett år sedan hade jag kanske kunnat klura ut det, men inte nu längre.En god Sasse hade nog lyckats lista ut att Snurrfian var tjuven (säkert en ond också) så här tror jag att det kan dölja sig hårigheter eller åtminstone ondska.
Ja, visst bristande engagemang från min sida att vara mer aktiv får jag erkänna. Pga. det jag skrev ovan i blått.Sasse har gjort väldigt lite avtryck i leken tycker jag . Inte för att jag själv har så väldigt många fler inlägg. Men det enda egentliga teoriinlägget från Sasse är det här:
Misstänker du mig för att jag teoriade om goda? Det framgår väl i inlägget jag skrev att jag höll alla utom Snurrfian åt goda hållet, med viss avvaktan åt bollen__. I din teori här ovan känns det som du förvränger det jag skriver, som att jag försöker misstänkliggöra de jag nämnde, när så inte alls är fallet. Läs om, läs rätt.Där hon bara berör Koppen som hon svarar på, Snurrfian, Cirkus och Bollen__. Snurrfian som är konstaterat god. Koppen som bör vara god efter hur hon röstade och teoriade i dl 2 och 3 och hjälpte oss hitta ulven Sedan. Bollen__ som troligen är siad god av Thoora lämnar då kvar Cirkus som enda potentiella ulv av de hon nämner. Då jag inte tror att Cirkus är ond eftersom hon gräver för djupt efter ulvarna i sina teorier. Så ger det att Sasse har i sitt enda teoriinlägg enbart nämnt konstaterat eller enligt mig troligen goda spelare. Det gör att jag håller Sasse som klart högt upp på ulvradarn. Men är hon ulv eller ledarvarg? Vi behöver ju faktiskt samla oss kring ulven för att vinna.
Följdtanke: Om @cirkus är ond gissar jag på ledarvarg för det var den tanken jag hade DL2. Är cirkus då ledarvarg så tippar jag @bollen__ i lyan pga den envetna godförklaringen från cirkus' sida.Eller så ska vi fokusera på den andra delen av thooras inlägg:
Och isf är det @cirkus som passar på att lägga en liten snygg röst på Mirtai när vi andra var upptagna med att tramsa runt.
Ja alltså jag har ingen aning om jag är siad eller inte men det är ju inte säkert att Novali fick något om sian i infon heller? Iom att det inte var full spioninfo, vi fick ju inte veta hur mycket info hon skulle få. Iofs tycker jag att sian borde varit med den säger ju mer än tex. info om vem röstfifflaren la sin röst på.Jo, jag har också sett det inlägget som är det enda där thoora uttalar sig alls efter sian hon gjorde. Jag tycker dock att Novalis kommentar är anmärkningsvärd eftersom hon ifrågasätter om @bollen__ blivit siad alls.
Vilket får mig att undra om vi tolkar thoora fel, hon kan ha siat någon annan god men inte fått ut info och då står vi med en godförklarad boll som kanske inte alls är god.
Om @Sasse är ond öht tror jag på beskyddstjuv isf.Det gör att jag håller Sasse som klart högt upp på ulvradarn. Men är hon ulv eller ledarvarg? Vi behöver ju faktiskt samla oss kring ulven för att vinna.
Kan du inte se något annat alternativ? Jag har ingen aning om cirkus men jag vet att jag inte är i lyan jag vet dock inte hur jag kan visa vem jag är
Jag vet inte. Jag ska köra tvättstuga och se om det klarnar. Jag har verkligen spelat uselt hittills.Kan du inte se något annat alternativ? Jag har ingen aning om cirkus men jag vet att jag inte är i lyan jag vet dock inte hur jag kan visa vem jag är