Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Herregud vad många ulvar det seglade upp för mig nu... Jag har en som jag känner mig rätt övertygad om är Lindsey men eftersom den byter till den goda sidan om/när ulvarna hittar Angel så anser jag inte att det är någon idé att lägga fram det eftersom ni har gått på ulvarnas idé om att få ut mig.
Jag tycker fortfarande att det är väldigt märkligt att @LenaH är så helt hundra på att det bara är en ulv i lyan, det finns två scenarion för det och jag misstänker att det är det onda alternativet. Om det är det onda alternativet som jag misstänker så tror jag att hon är ledarvargen. Hon har tagit upp den rollen ett flertal gånger och försökte dessutom fiska efter Angel igår.
Vem av de andra som är ulv är jag inte helt hundra på, jag känner att jag blir lite färgad av sånt som har hänt i tidigare lekar.
Snurrfian röstar på LenaH eftersom jag misstänker att hon är ledarvarg som råkade försäga sig när hon så klockrent kunde säga hur många onda det var kvar.
Men det betyder ju att LenaH med säkerhet vet att Angel inte är omvandlad, och vilka vet det? Ni kommer att få se efter kvällens röstning men jag tror tyvärr att det här innebär att den onda sidan vinner.
Jag tror att det är just ett sånt scenario som ulvarna gör sitt bästa att lyckas med just nu och de verkar vara på god väg och eftersom du verkar vilja visa den vägen så misstänker jag dig allt mer...
Nej just nu försöker ulvarna få ut en god för att kunna käka Angel i natt... Sen är de klara för vinst...
Om inte Faith lyckas i morgon men ulvarna verkar rätt duktiga på att övertyga så jag misstänker att det blir väldigt svårt för Faith i morgon...
Nej men jag känner mig rätt övertygad om att jag vet vem det är, och jag tror att denne kommer att bli god efter natten så jag ser ingen anledning till att peka ut det för ulvarna...
Nu skaver detta nåt otroligt@Koppen jag är rätt säker på vilken roll du har, i och med hur du betett dig senaste dagarna. Så jag tror du är god. Men du har helt missförstått @LenaH jag har henne på en annan god roll och om du läser vad hon egentligen skrivit i diskussionen kring Faith och Angel tycker jag det är rätt tydligt vad hon har för roll.
Vi vill ju inte förenkla för ulvarna genom att en god koppen slösar sin röst på en god LenaH.
Nej släpp det där, @Habina har en jättetydlig poäng. Läs igenom diskussionen igen och läs sedan mitt teoriinlägg från igår kväll.Nu skaver detta nåt otroligt
Ja. Det håller jag med om. Jag tyckte faktiskt att Snurris lät ganska övertygad om att LenaH var ond, men jag tyckte hennes teori var tunnare än de teorier som fanns mot henne, så därför trodde iaf att jag att hon kanske var ond ändå.Nu skaver detta nåt otroligt
Jamen jag har läst den tusen gånger och jag är trögare än öh. sirapNej släpp det där, @Habina har en jättetydlig poäng. Läs igenom diskussionen igen och läs sedan mitt teoriinlägg från igår kväll.
Jag förstår inte hur du kan få det inlägget till att jag försöker vända er mot LenaH. Om du fortsätter och läser vad jag skriver så håller jag Lenah för god i inlägget där jag skriver om flera andra spelare.Jaha LenaH har jag ju redan motiverat.
Känns rätt tunt för mig att hon skyller på tidsbrist och försöker ju vända oss mot LenaH...
Haha, jag kan ju inte vara tydligare! Misstänker att @Gabby_Ossi tycker jag är på gränsen ändå.Jamen jag har läst den tusen gånger och jag är trögare än öh. sirap
Jag fattar det! Jag vet inte om det hära glaset vin jag har kan hjälpa? Hoppas på det. En tanke slog mig iaf men nu ska jag pussla.Haha, jag kan ju inte vara tydligare! Misstänker att @Gabby_Ossi tycker jag är på gränsen ändå.
thoora: LenaH - Mirtai - Sedna - Snurrfian
Blacksmithfarm: Lobelia - bollen__/fio - Sedna - Snurrfian
Är det en ny grej att döda goda röstar ?
@Blacksmithfarm
Men var är @cirkus ?? Fastnade hon på Strömsholm (var det väl?)
Ja, jag saknade dig för du brukar kunna vrida det ett varv till och då kanske det inte hade hänt.JAG HAR FÖR FÖRSTA GÅNGEN MISSAT ATT RÖSTA och jag skäms fan ihjäl!
Jag kom iväg sent från Strömsholm, blev hembjuden till min kusin på middag (hon ringde när jag satt i bilen) dessutom så ringer mina skånska vänner och säger att nu är det nära för mitt sto att föla så jag bör packa mig iväg imorgon.
Jag kan ju lugnt säga att jag tappade fokus.
Och så jävla eländigt denna lynch gick då