Angel Investigations (Ulvlek!)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Herregud vad många ulvar det seglade upp för mig nu... O_o Jag har en som jag känner mig rätt övertygad om är Lindsey men eftersom den byter till den goda sidan om/när ulvarna hittar Angel så anser jag inte att det är någon idé att lägga fram det eftersom ni har gått på ulvarnas idé om att få ut mig.
Jag tycker fortfarande att det är väldigt märkligt att @LenaH är så helt hundra på att det bara är en ulv i lyan, det finns två scenarion för det och jag misstänker att det är det onda alternativet. Om det är det onda alternativet som jag misstänker så tror jag att hon är ledarvargen. Hon har tagit upp den rollen ett flertal gånger och försökte dessutom fiska efter Angel igår.
Vem av de andra som är ulv är jag inte helt hundra på, jag känner att jag blir lite färgad av sånt som har hänt i tidigare lekar.
Snurrfian röstar på LenaH eftersom jag misstänker att hon är ledarvarg som råkade försäga sig när hon så klockrent kunde säga hur många onda det var kvar.

Men det betyder ju att LenaH med säkerhet vet att Angel inte är omvandlad, och vilka vet det? Ni kommer att få se efter kvällens röstning men jag tror tyvärr att det här innebär att den onda sidan vinner.

Jag tror att det är just ett sånt scenario som ulvarna gör sitt bästa att lyckas med just nu och de verkar vara på god väg och eftersom du verkar vilja visa den vägen så misstänker jag dig allt mer...

Nej just nu försöker ulvarna få ut en god för att kunna käka Angel i natt... Sen är de klara för vinst...

Om inte Faith lyckas i morgon men ulvarna verkar rätt duktiga på att övertyga så jag misstänker att det blir väldigt svårt för Faith i morgon...

Nej men jag känner mig rätt övertygad om att jag vet vem det är, och jag tror att denne kommer att bli god efter natten så jag ser ingen anledning till att peka ut det för ulvarna...

Jag antar att Snurris har hunnit tjuva från en del och iom det har lite koll på några roller.
Men jag funderar på det här med att hon trodde sig veta vem beskyddstjuven var och kan det vara för att hon tjuvat från den personen? Men vad tjuvar hon då egentligen? Iofs kanske hon kan ha tjuvar något annat och på så sätt veta, äh, jag vet inte riktigt hur man ska tänka.:confused:

@Koppen jag är rätt säker på vilken roll du har, i och med hur du betett dig senaste dagarna. Så jag tror du är god. Men du har helt missförstått @LenaH jag har henne på en annan god roll och om du läser vad hon egentligen skrivit i diskussionen kring Faith och Angel tycker jag det är rätt tydligt vad hon har för roll.

Vi vill ju inte förenkla för ulvarna genom att en god koppen slösar sin röst på en god LenaH. :(
Nu skaver detta nåt otroligt

Nu skaver detta nåt otroligt
Ja. Det håller jag med om. Jag tyckte faktiskt att Snurris lät ganska övertygad om att LenaH var ond, men jag tyckte hennes teori var tunnare än de teorier som fanns mot henne, så därför trodde iaf att jag att hon kanske var ond ändå.
Cirkus skrev ju något inatt om att hon hade en passande roll till LenaH. Men om LenaH är ond. Vad är cirkus? Tycker inte cirkus verkar speciellt ond men hon är bra på att luras iofs.

Jaha LenaH har jag ju redan motiverat.

Känns rätt tunt för mig att hon skyller på tidsbrist och försöker ju vända oss mot LenaH...
Jag förstår inte hur du kan få det inlägget till att jag försöker vända er mot LenaH. Om du fortsätter och läser vad jag skriver så håller jag Lenah för god i inlägget där jag skriver om flera andra spelare.

Du lägger ju saker påminner som jag inte sagt. Att jag inte tycker om diskussionen om Angel gör inte att jag därmed håller LenaH för ond .

Efter dagens dl så måste jag dock gå igenom så mycket jag hinner igen och se vad jag kan hitta.

DL 1
14:52 Blacksmithfarm röstar på Lobelia
18:55 fio röstar på Blacksmithfarm
20:25 Sedna röstar på fio
20:32 Koppen röstar på fio
20:40 Sasse röstar på Lobelia
20:59 thoora röstar på LenaH
21:17 Mirtai röstar på quarter4ever
21:17 Novali01 röstar på Lobelia
21:19 Snurrfian röstar på quarter4ever

21:22 Lobelia röstar på fio
21:22 Artline röstar på Blacksmithfarm
21:23 Habina röstar på Lobelia
21:25 LenaH röstar på thoora
21:28 bollen__ röstar på quarter4ever
21:29 Hjartagna röstar på Sasse
21:29 Lobelia ändrar röst till quarter4ever
21:30 cirkus röstar på Artline
21:30 quarter4ever röstar på Lobelia

DL 2
13:01 Blacksmithfarm röstar på bollen__
17:37 fio röstar på bollen__
19:51 Hjartagna röstar på fio
19:57 Novali01 röstar på bollen__
21:08 Snurrfian röstar på fio
21:10 cirkus röstar på Mirtai
21:15 Blacksmithfarm ändrar röst till fio
21:15 bollen__ röstar på fio
21:17 Mirtai röstar på fio

21:19 LenaH röstar på cirkus
21:22 Artline röstar på Snurrfian
21:22 Koppen röstar på cirkus
21:23 quarter4ever röstar på cirkus
21:25 thoora röstar på Mirtai
21:28 LenaH ändrar röst till bollen__
21:28 Sedna röstar på bollen__

DL 3
11:00 Koppen röstar på Sedna
12:56 Habina röstar på Snurrfian
12:57 Sedna röstar på Koppen
13:37 Sasse röstar på Snurrfian
17:48 LenaH röstar på Sedna
17:55 cirkus röstar på Sedna
17:55 Artline röstar på Sedna
18:06 Novali01 röstar på Sedna
18:10 Snurrfian röstar på Sedna
18:16 bollen__ röstar på Sedna
18:34 Hjartagna röstar på Sedna
18:54 thoora röstar på Sedna
19:09 Blacksmithfarm röstar på Sedna

DL4
10.36 Sasse röstar på Snurrfian

14.59 Koppen röstar på Snurrfian
16.06 Koppen ändrar till LenaH

17.01 Artline röstar på Snurrfian.
18.02 koppen ändrar tillbaka till Snurrfian
18.28 Novali01 röstar på Snurrfian.
19:25 Hjartagna röstar på Snurrfian
20:15 Habina röstar på Snurrfian
20:19 Snurrfian röstar på LenaH
20:19 LenaH röstar på Snurrfian
20:42 Blacksmithfarm röstar på Snurrfian

Koppen: fio - cirkus - Sedna - Snurrfian
Habina: Lobelia - missar - Snurrfian - Snurrfian
Sasse: Lobelia - missar - Snurrfian - Snurrfian
LenaH: thoora - cirkus/bollen__ - Sedna - Snurrfian
cirkus: Artline - Mirtai - Sedna - missar
Artline: Blacksmithfarm - Snurrfian - Sedna- Snurrfian
Novali01: Lobelia - bollen__ - Sedna - Snurrfian
Snurrfian: quarter4ever - fio - Sedna - LenaH
bollen__: quarter4ever - fio - Sedna - Snurrfian
Hjartagna: Sasse - fio - Sedna - Snurrfian
Blacksmithfarm: Lobelia - bollen__/fio - Sedna - Snurrfian

Senast ändrad av en moderator:
Okej, jag är supertrött och måste sova snart. Gör en snabb genomgång utifrån röststatistiken och det jag minns utantill. Orkar inte leta i leken mer ikväll. Imorgon kommer jag ha mer tid att leka, så jag hoppas att jag får vara kvar då:)

Koppen:
fio - cirkus - Sedna - Snurrfian

Baserat på hennes säkerhet på Sednas ondhet så tror jag att Koppen har en god roll. Tyvärr så blev det fel idag.

Habina:
Lobelia - missar - Snurrfian - Snurrfian

Lika som Sasse. Inte så bra statistik.
Jag har inte hunnit sätta mig in i vad LenaH menar än. Så utifrån att det kan få mig på andra tankar så tycker jag att Koppen har en poäng med att tycka att Habinas kommentar om att slösa en röst på lenaH skaver. + att hon och sasse röstade på snurrfian igår (förutom sedna var de de enda som inte röstade på just sedna)

Sasse:
Lobelia - missar - Snurrfian - Snurrfian

Ingen vidare statistik. Båda röstarena idag och igår kom tidigt. Frågan är om onda redan igår försökte starta ett drev mot snurrfian? För att rädda Sedna?
Hon lägger dagens första röst på just snurrfian.
Jag vet att det var en säkerhetsröst, för att hon inte ville riskera att missa dl. Men det skaver ändå...

LenaH:

thoora - cirkus/bollen__ - Sedna - Snurrfian

Bra statistik skulle jag nog våga säga. rösten på bollen__ var väl mer för att säga ifrån mot alla röster som droppade in på fio.

cirkus:
Artline - Mirtai - Sedna - missar

Har också en (så långt vi vet) bra statistik. Synd att hon missade idag.

Artline:

Blacksmithfarm - Snurrfian - Sedna- Snurrfian

Två röster på Snurrfian... det skaver allt lite...

Novali01:
Lobelia - bollen__ - Sedna - Snurrfian

Helt okej statistik skulle jag vilja säga. Hon prickade Lobelia dag ett. bollen_ vet vi inget om (även om jag är inne på teorin att thoora kan ha siat henne god).

bollen__:
quarter4ever - fio - Sedna - Snurrfian

Lite sämre statistik här. Men som sagt. Jag tror att bollen kan vara siad av thoora. Och om hon är det så tror jag att resultatet var gott.

Hjartagna:
Sasse - fio - Sedna - Snurrfian

Jag tycker att Hjartagnas röststatistik sticker ut lite, Sasse vet vi inget om än i och för sig...

Det är så långt jag kommer just nu. Hoppas som sagt kunna komma med mer teorier imorgon.

Senast ändrad:
Men var är @cirkus ?? Fastnade hon på Strömsholm (var det väl?)

JAG HAR FÖR FÖRSTA GÅNGEN MISSAT ATT RÖSTA och jag skäms fan ihjäl!

Jag kom iväg sent från Strömsholm, blev hembjuden till min kusin på middag (hon ringde när jag satt i bilen) dessutom så ringer mina skånska vänner och säger att nu är det nära för mitt sto att föla så jag bör packa mig iväg imorgon.

Jag kan ju lugnt säga att jag tappade fokus.

Och så jävla eländigt denna lynch gick då

JAG HAR FÖR FÖRSTA GÅNGEN MISSAT ATT RÖSTA och jag skäms fan ihjäl!

Jag kom iväg sent från Strömsholm, blev hembjuden till min kusin på middag (hon ringde när jag satt i bilen) dessutom så ringer mina skånska vänner och säger att nu är det nära för mitt sto att föla så jag bör packa mig iväg imorgon.

Jag kan ju lugnt säga att jag tappade fokus.

Och så jävla eländigt denna lynch gick då
Ja, jag saknade dig för du brukar kunna vrida det ett varv till och då kanske det inte hade hänt. :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 905
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 125
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 535
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 581
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ringkota, operation!?