Angel Investigations (Ulvlek!)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känner mig helt förvirrad igen. Alla som var goda i min värld kan ju lika gärna vara onda??? @LenaH jag trodde du var god?? Men nu känns du ond?? Eller? :D
Hjartagna har dock inte övertygat mig och Koppen är nog god iaf. Habina känns också som god och vilka återstår då?
Snurrfian definitivt ond
Hjartagna ganska säkert ond
Habina troligen god, Koppen o Sasse med. Bsf är ju också god eller?? och hur har vi det då med LenaH...
suck suck dubbelsuck...

Jaha LenaH har jag ju redan motiverat.

Jag kan hålla med om att Snurrfian mycket troligt är ond, men att jag är sista ulven det stämmer inte.

Jag har uttryckt i anmälningstråden att jag inte har timvis med tid för leken men gärna är med och försöker ändå.
I första dl röstade jag på första kommentar jag hittade som jag kunde använda till att motivera en röst när jag kom in 5 min före dl.
I dl 2 så röstade jag på Fio för att jag tyckte hon betedde sig klart misstänkt, det var jag ju knappast ensam om eftersom hon tyvärr åkte i den lynchen. Och det kan inte ha varit enbart onda som röstade där.
I dl 3 röstade jag när jag hunnit igenom leken så pass att jag förstod vad Koppen gjort och hur hon spelat.

Angående Angel diskussionen får ni gärna visa på var jag tyckte det var en bra idé. Jag tror fortfarande att ulvarna haft mest att vinna på det.

Men om ni nu lynchar mig så kommer ulvarna få en natt till på sig men ni kommer förhoppningsvis bli lite hjälpta av vad jag skrivit tidigare idag.

Känns rätt tunt för mig att hon skyller på tidsbrist och försöker ju vända oss mot LenaH...

Nej jag motiverade LenaH i ett annat inlägg, sitter på mobilen o då blir saker o ting inte som jag vill!
Ja, men vad menade du då med: Känns rätt tunt för mig att hon skyller på tidsbrist och försöker ju vända oss mot LenaH...
Under det citerade inlägget från Hjartagna? Jag trodde det var en motivering om Hjartagna. :)

Ja, det är väl dags att rösta. Snurrfian har inte övertygat mig om att LenaH skulle vara ond, utan jag tror att LenaH är god dels baserat på Angel-diskussionen igår samt att cirkus verkar ha hittat en passande god roll till henne. Cirkus tycker jag verkar god eftersom hon vrider och vänder på saker och hade tidigt teori om att Snurrfian skulle vara ond.

bollen__ röstar på Snurrfian
då jag tror att Snurrfian kan vara ledarvargen som röstade efter ulven Mirtai för att visa sig för lyan.

Röstlista DL4
10.36 Sasse röstar på Snurrfian

14.59 Koppen röstar på Snurrfian
16.06 Koppen ändrar till LenaH

17.01 Artline röstar på Snurrfian.
18.02 koppen ändrar tillbaka till Snurrfian
18.28Novali01 röstar på Snurrfian.
19:25 Hjartagna röstar på Snurrfian
20:15 Habina röstar på Snurrfian
20:19 Snurrfian röstar på LenaH
20:19 LenaH röstar på Snurrfian
20:42 Blacksmithfarm röstar på Snurrfian
21:23 bollen__ röstar på snurrfian

Snurrfian: 9
LenaH: 1

Röstlista DL4
10.36 Sasse röstar på Snurrfian

14.59 Koppen röstar på Snurrfian
16.06 Koppen ändrar till LenaH

17.01 Artline röstar på Snurrfian.
18.02 koppen ändrar tillbaka till Snurrfian
18.28Novali01 röstar på Snurrfian.
19:25 Hjartagna röstar på Snurrfian
20:15 Habina röstar på Snurrfian
20:19 Snurrfian röstar på LenaH
20:19 LenaH röstar på Snurrfian
20:42 Blacksmithfarm röstar på Snurrfian
21:23 bollen__ röstar på snurrfian

Snurrfian: 9
LenaH: 1
cirkus röstade väl tidigt?

Uppdatering

Gwen hade gjort vad hon kunde för att hjälpa Angel och hans vänner att avstyra apokalypsen som han var så övertygad om var på väg, men ärligt talat började hon bli lite uttråkad. Inte fick hon någon uppskattning för allt sitt hårda jobb heller, mest misstänksamma och avundsjuka blickar från de där andra mjäkiga tjejerna. Och några pengar var det inte tal om. Så när en av hennes kontakter hörde av sig med ett erbjudande om ett stort och viktigt jobb behövde hon inte fundera länge, utan begav sig genast iväg för att möta upp en man på en restaurang inne i centrum.

Snurrfian var Gwen - Ficktjuven

NattDL 08.00

tumblr_lf97djXUSY1qzr77io1_500.gif

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 905
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 125
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 540
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 581
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar