Angel Investigations (Ulvlek!)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Denna listan borde vara korrekt (om ingen röstat medans jag skrivit den.)
@quarter4ever
'
DL 2
13:01 Blacksmithfarm röstar på bollen__
17:37 fio röstar på bollen__
19:51 Hjartagna röstar på fio
19:57 Novali01 röstar på bollen__
21:08 Snurrfian röstar på fio
21:10 cirkus röstar på Mirtai
21:15 Blacksmithfarm ändrar röst till fio
21:15 bollen__ röstar på fio
21:17 Mirtai röstar på fio
21:19 LenaH röstar på cirkus

bollen__: 2
fio: 5
Mirtai: 1
cirkus: 1

Nu tycker jag det ramlar in väldigt lätta röster på @fio ... :nailbiting:

Jag håller med även om jag inser att jag lagt en av de där lätta rösterna. Men jag tycker verkligen att det är det som stuckit ut mest!

Din teori om cirkus är också vettig men inte så jag tycker den är mer skum än Fios agerande.

Sedan funderar jag över Novali som sätter Fio åt det goda hållet baserat på Lobelias röst på henne.

Är det bara en god nybörjare som inte drabbats av stora nojjan? Eller är det en ulv som försöker hitta teorier?
Menar du att du tror att fio och Novali skulle sitta i lyan ihop?

Denna listan borde vara korrekt (om ingen röstat medans jag skrivit den.)
@quarter4ever
'
DL 2

Mirtai: 1
Jag röstade under tiden ;) :D

Även om jag tycker fio beter sig minst sagt skumt, så tror jag inte att hon sitter i lyan utifrån gårdagens röstning. Och nu är det spökulven jag helst vill ha ut och enligt mitt tidigare resonemang i dag så tror jag att den som sitter på rollen har hållit en väldigt låg profil. Således röstar jag på den som jag tycker har flutit med mest.

thoora röstar på Mirtai

Menar du att du tror att fio och Novali skulle sitta i lyan ihop?

Ja, det är väl inte helt omöjligt?

Å andra sidan känner de väl varandra IRL och då kanske det är lättare att välja att lita på någon? Vet att Fio ju gjorde det med dig i någon lek när vi var onda och helt övertygade om att du var ond utanför lyan och hintade till oss :rofl:

Jag sitter på den långsammaste uppkoppling eder då mobilsurf är Slut. Har tagit en kvart att skriva detta. Kan inte läsa inläggen. Men vill bara skriva att om jag lynchas så är det med mig som med q att jag alltid åker tidigt i första. Det vet jag

LenaH ändrar röst till bollen__

För att hon la en sen röst på q4e i gårdagens lynch och även om man har ett RL så hade det varit mindre utstickande att isf lägga den på mig eller någon annan som inte låg i lynchhålet.

Jag tyckte det svängde fort från bollen till fio. Jag är inte alls säker på att fio är ond. Kanske bollen är ond och därför det svängde fort. Bollen har inte kommit med mycket tankar och kan ha försökt rädda Lobelia

Sedna röstar på bollen

DL 2
21:22 Artline röstar på Snurrfian
21:22 Koppen röstar på cirkus
21:25 thoora röstar på Mirtai

Mirtai: 2
cirkus: 2
Snurrfian: 1

Även om jag tycker fio beter sig minst sagt skumt, så tror jag inte att hon sitter i lyan utifrån gårdagens röstning. Och nu är det spökulven jag helst vill ha ut och enligt mitt tidigare resonemang i dag så tror jag att den som sitter på rollen har hållit en väldigt låg profil. Således röstar jag på den som jag tycker har flutit med mest.

thoora röstar på Mirtai

Du får gärna rösta på mig även om du har fel. Jag spelar alltid såhär, jag hinner liksom inte skriva mer

Å andra sidan känner de väl varandra IRL och då kanske det är lättare att välja att lita på någon? Vet att Fio ju gjorde det med dig i någon lek när vi var onda och helt övertygade om att du var ond utanför lyan och hintade till oss :rofl:
Precis min tanke. Novali känns som om hon spelar ensam.

Det är väldigt lätt att känna sig vilse och då tror jag man måste försöka lita på någon. Jag kan göra det. Lita på någon jag tror kan vara god tills den bevisar motsatsen :p

DL 2
21:22 Artline röstar på Snurrfian
21:22 Koppen röstar på cirkus
21:25 thoora röstar på Mirtai
21:28 LenaH ändrar röst till bollen__
21:28 Sedna röstar på bollen__

bollen__: 4
Mirtai: 2
Snurrfian: 1

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 152
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 582
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar