Haha, du lägger alltså mer tid på att överbevisa mig än på att leka?Nähä du, den här gången hann jag citera! Jag har skärmdump också så försök inte med att ändra i mitt inlägg!
Ulv!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, du lägger alltså mer tid på att överbevisa mig än på att leka?Nähä du, den här gången hann jag citera! Jag har skärmdump också så försök inte med att ändra i mitt inlägg!
Jag fick inte till fetningen av rösten så fixade den i efterhand telefonen suuuger att leka ifrån !!! Punkt !!Vet du när? Jag har också missat din röst i så fall...
Slätar över? Nä, jag förklarar hur jag resonerade då.
Just nu, när jag läser ikapp har jag bara haft bollen__ som misstänkt, i och med försöket att få ut q igår.
Men ju mer jag får förklara mig för dig, desto knepigare tycker jag att du är. Hur kommer det sig att du släppte
Just det så nu blir det jätte jätte intressant att analysera denna röstningen !!!!Uppdatering
Spike hade blivit fångad i gränslandet mellan den verkliga världen och… någon annanstans. Han kunde synas och höras, men inte röra något. Och vad värre var, han var inte ensam där, det var någon som hade honom i sitt våld.... Det var seriemördaren Pavayne som samlade in själar och skickade dem till helvetet för att själv undslippa den eviga plågan...
fio var Spike - Eremiten
NattDL 07.30 (på söndag ska ni få lite mer sovmorgon, lovar )
Vila i fridUppdatering
Spike hade blivit fångad i gränslandet mellan den verkliga världen och… någon annanstans. Han kunde synas och höras, men inte röra något. Och vad värre var, han var inte ensam där, det var någon som hade honom i sitt våld.... Det var seriemördaren Pavayne som samlade in själar och skickade dem till helvetet för att själv undslippa den eviga plågan...
fio var Spike - Eremiten
NattDL 07.30 (på söndag ska ni få lite mer sovmorgon, lovar )
Vem hade du tänkt rösta på?
Jag är ganska övertygad om att fio stoppade käket i natt med tanke på vad hon skrev:Dessutom så *tror* jag att Spike faktiskt stoppade käket inatt och det visste naturligtvis fio då valde hon att följa den första som kanske satte henne lite åt det gåda hållet för hon trodde nog att den hade info.
Vad gör ni? Ok läs mitt sista noga.
Med detta tror jag att hon försöker säga att hon utnyttjat sin kraft för att hon vet att hon ofta åker tidigt. Helt enkelt som ett svar på att jag tidigare skrev att jag hade sparat det till senare.Jag sitter på den långsammaste uppkoppling eder då mobilsurf är Slut. Har tagit en kvart att skriva detta. Kan inte läsa inläggen. Men vill bara skriva att om jag lynchas så är det med mig som med q att jag alltid åker tidigt i första. Det vet jag
eh vad det kan visst ha stått i spioninfo att spike stoppade käket?!Tror också att fio kan ha stoppat käket, men hur hon kunde tro att bsf visste det förstår jag inte. Det lär ju inte ha stått i spioninfon att fio stoppade käk.
Jag hade ingen aning om att hon kunde vara eremit då hade jag ju inte ha röstat på henne.
Postade för tidigt djäfla telefon !!
Jag har misstankar mot Mirtai och Bsf mef utgångspunkt hur allt blivit i det senaste
Jag har verkligen ingen aning alls , men är också inne på som @LenaH att det är nåt lurt.
Jag väljer att gå på den jag tror kan vara så listog att tänka flera steg framåt ,en som jag tror kan ha tänkt ut detta :
Quarter4ever röstar på cirkus