Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag är vid datorn, kan kolla på röstlistora strax. DL imorgon har jag inte hunnit till än på sidan 22 just nu.....Eller en sak till, @quarter4ever är du vid datorn? När var DL imorrn? Och orkar du färglägga röstlistor?
så du är inne på Mirtai som främsta ulvspökekadidat ändå? trots att hon la första rösten på mig i dl1?
Hittade, 7.30jag är vid datorn, kan kolla på röstlistora strax. DL imorgon har jag inte hunnit till än på sidan 22 just nu.....
detta inlägg kräver en del tankearbete....Fast varför är det misstänkt att jag ser till att göra en röständring för att visa att din teori om mig var fel? Vad skulle jag gjort? Hållt käft och hoppats att den som har den rollen som jag tro ratt du trodde att jag hade inte sa emot?Som ond kanske jag vågat chansa och hållt tyst om det. Men som god känns det inte som min sida skulle gagnas av sådant.
Sedan gick det ju åt skogen i och med att jag ändrade röst till fio, jag var stressad och hann inte tänka klart.
Jag tyckte det var läskigt att så "många" (två) följde min röst på bollen__ (speciellt då det påpekades att jag nog kunde tänkas ha info...) och jag tycker att det är läskigt att så "många" "följde" min röst på fio (också två... som kommer efter min ändring då).
Fio hade jag fel om, frågan är om resten bara är egoistisk ulvspelsnoja från min sida eller om det ligger något i det?
jag tycker det är mer läskig att du följde två som lagt rösten på fio redan än att ytterligare två kom efter din röst på fio.'de som röstade före dig på fio är hjartagna och snurrfian och efter dig är det bollen__ och mirtai.Fast varför är det misstänkt att jag ser till att göra en röständring för att visa att din teori om mig var fel? Vad skulle jag gjort? Hållt käft och hoppats att den som har den rollen som jag tro ratt du trodde att jag hade inte sa emot?Som ond kanske jag vågat chansa och hållt tyst om det. Men som god känns det inte som min sida skulle gagnas av sådant.
Sedan gick det ju åt skogen i och med att jag ändrade röst till fio, jag var stressad och hann inte tänka klart.
Jag tyckte det var läskigt att så "många" (två) följde min röst på bollen__ (speciellt då det påpekades att jag nog kunde tänkas ha info...) och jag tycker att det är läskigt att så "många" "följde" min röst på fio (också två... som kommer efter min ändring då).
Fio hade jag fel om, frågan är om resten bara är egoistisk ulvspelsnoja från min sida eller om det ligger något i det?
Jag har ingen lust att vara hämndgirig, men jag begriper verkligen inte varför Koppen röstar på mig. mot henne, jag tror att HON är ledarvargen. Så samma tankar som hur jag röstade FAST på de som röstade på fio i lynch ett lanserar jag härmed. Jag tror nämligen att jag ligger pyrt till för käk.
teorier och tankar först-Var är min smörgås?!
tyvärrTeori: han köpte för må ga cider till mig!
Tankar: han ville leka mamma pappa barn
Kan jag få min smörgås!
jag gjorde just smarriga mackor, så synd att det bara är jag som får äta demJag tror ingt. Tror gör man i kyrkan.
Men jag VET att min mamma tycker jag ska gå och lägga mig. Det vet jag
App app app!! Di tror jag ska säga a eller b bara för att jag är onykter men se där går du bet! Jag tror cirkus är en cirkus hela hon och fio?! Ja fiofan var vi har hennetyvärr
fel lek Koppen
Jag undrar vad du tänker om ulvleken jag?
Tror du att cirkus är ond eller god?
tror du att fio är god eller ond?