Angel Investigations (Ulvlek!)

Status
Stängd för vidare inlägg.
så du är inne på Mirtai som främsta ulvspökekadidat ändå? trots att hon la första rösten på mig i dl1?

Näe, men ulv. Eller ännu mer troligt Sedna som ulv.

Men jag tror faktiskt inte någon av dom är spöket eftersom jag tror inte spöket lagt första rösten av ulvarna (inte i DL1 i allafall) just med risken att bli utpekad på de tankar jag har.

Att jag valde Mirtai i DL var för att jag hade mer skäl att tro att du är god än fio innan DL2's resultat kom (och alltså var paret Mirtaii/Snurris mests misstänkta då. NU när det visar sig att fio var god så lutar mina misstankar faktiskt mer åt Sedna/Koppen. Men Mirtai/Snurris är inte friskrivna

Fast varför är det misstänkt att jag ser till att göra en röständring för att visa att din teori om mig var fel? Vad skulle jag gjort? Hållt käft och hoppats att den som har den rollen som jag tro ratt du trodde att jag hade inte sa emot?Som ond kanske jag vågat chansa och hållt tyst om det. Men som god känns det inte som min sida skulle gagnas av sådant.
:)

Sedan gick det ju åt skogen i och med att jag ändrade röst till fio, jag var stressad och hann inte tänka klart.
Jag tyckte det var läskigt att så "många" (två) följde min röst på bollen__ (speciellt då det påpekades att jag nog kunde tänkas ha info...) och jag tycker att det är läskigt att så "många" "följde" min röst på fio (också två... som kommer efter min ändring då).
Fio hade jag fel om, frågan är om resten bara är egoistisk ulvspelsnoja från min sida eller om det ligger något i det?
detta inlägg kräver en del tankearbete....

röstlistor:
Röstlista dag 1. Deadline 21:30

14:52 Blacksmithfarm röstar på Lobelia
18:55 fio röstar på Blacksmithfarm
20:25 Sedna röstar på Fio
20:32 Koppen röstar på Fio
20:40 Sasse röstar på Lobelia
20:59 thoora röstar på LenaH
21:17 Mirtai röstar på quarter4ever
21:17 Novali01 röstar på Lobelia
21:19 Snurrfian röstar på quarter4ever
21:22
Lobelia röstar på fio
21:22 Artline röstar på Blacksmithfarm
21:23 Habina röstar på Lobelia
21:25 LenaH röstar på thoora
21.28 bollen__ röstar på quarter4ever
21.29 Hjartagna röstar på Sasse
21.29 lobelia ändrar till Quarter4ever
21.30 Cirkus röstar på Artline
21.30 quarter4ever röstar på Lobelia

DL 2
13:01 Blacksmithfarm röstar på bollen__
17:37 fio röstar på bollen__
19:51 Hjartagna röstar på fio
19:57 Novali01 röstar på bollen__
21:08 Snurrfian röstar på fio
21:10 cirkus röstar på Mirtai
21:15 Blacksmithfarm ändrar röst till fio
21:15 bollen__ röstar på fio
21:17 Mirtai röstar på fio
21:19 LenaH röstar på cirkus
21:22 Artline röstar på Snurrfian
21:22 Koppen röstar på cirkus
21:23 Quarter4ever röstar på cirkus
21:25 thoora röstar på Mirtai

21:28 LenaH ändrar röst till bollen__
21:28 Sedna röstar på bollen__

bsf röstar: Lobelia-bollen__-fio
Sedna röstar på :fio-bollen__
koppen röstar på : fio-cirkus
sasse röstar på: Lobelia-missad röst
thoora röstar på lenaH- Mirtai
Mirtai röstar på Q4E--Fio
Novali01 röstar på: Lobelia- bollen__

snurrfian röstar på -Q4E-fio
Artline röstar på : Bsf-snurrfian

habina röstar på Lobelia-missad röst
LenaH röstar på thoora-cirkus-bollen_
bollen__ röstar på Q4E-fio
Hjartagna röstar på Sasse-fio
cirkus röstar på artline-Mirtai

Q4E röstar på Lobelia-cirkus

Fast varför är det misstänkt att jag ser till att göra en röständring för att visa att din teori om mig var fel? Vad skulle jag gjort? Hållt käft och hoppats att den som har den rollen som jag tro ratt du trodde att jag hade inte sa emot?Som ond kanske jag vågat chansa och hållt tyst om det. Men som god känns det inte som min sida skulle gagnas av sådant.
:)

Sedan gick det ju åt skogen i och med att jag ändrade röst till fio, jag var stressad och hann inte tänka klart.
Jag tyckte det var läskigt att så "många" (två) följde min röst på bollen__ (speciellt då det påpekades att jag nog kunde tänkas ha info...) och jag tycker att det är läskigt att så "många" "följde" min röst på fio (också två... som kommer efter min ändring då).
Fio hade jag fel om, frågan är om resten bara är egoistisk ulvspelsnoja från min sida eller om det ligger något i det?
jag tycker det är mer läskig att du följde två som lagt rösten på fio redan än att ytterligare två kom efter din röst på fio.'de som röstade före dig på fio är hjartagna och snurrfian och efter dig är det bollen__ och mirtai.

Det har åkt ut 1 ulv så det är 5 onda kvar totalt
med vetskap om min egen roll så ser jag följande som väldigt misstänkta ur röstningssynpunkt ( röstat på två goda )
Mirtai
Snurffian
bollen__

samtliga tre har väldigt lite inlägg av substans för leken och jag upplever alla tre att de flyger under radarn rätt rejält.
Nu finns det en och annan god roll som också kan vilja ligga lågt, men det finns inte mycket /ingenting som tyder på att dessa tre har någon av dessa

samtliga dessa tre röstade på mig ganska lättvindigt i första DL
och dessutom på fio i andra lynchen
i denna grupp på tre känns det rätt säkert att det finns ulvar / utanför lyan onda
Bsf är jag väldigt ambivalent inför, jag ser vad hon säger om att ändra röst borde man inte göra som ond , men kan man lita på det?
Jag tänker att det finns en ond utanför lyan som inte känner till de som ingår i den , som ledarvargen gör? men inget som jag vet utan mer en notering.

spånar vidare...

Jag har ingen lust att vara hämndgirig, men jag begriper verkligen inte varför Koppen röstar på mig. mot henne, jag tror att HON är ledarvargen. Så samma tankar som hur jag röstade FAST på de som röstade på fio i lynch ett lanserar jag härmed. Jag tror nämligen att jag ligger pyrt till för käk.

Teori: han köpte för må ga cider till mig!
Tankar: han ville leka mamma pappa barn :mad:

Kan jag få min smörgås!

tyvärr
fel lek Koppen:p

Jag undrar vad du tänker om ulvleken jag?
Tror du att cirkus är ond eller god?
tror du att fio är god eller ond?

;)
App app app!! Di tror jag ska säga a eller b bara för att jag är onykter men se där går du bet! Jag tror cirkus är en cirkus hela hon och fio?! Ja fiofan var vi har henne
:p
Blev du klokare? Nä men kanske röstar hon på Fi'o hennes mamma va vet jag..,

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 150
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 582
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar