Angel Investigations (Ulvlek!)

Status
Stängd för vidare inlägg.
fast nu börjar du ju utveckla lite tankar och idéer så synd om du lämnar mig själv just nu i mitt elände att få ordning i oredan?
Om det intevore så att jag bart på snowstorm och lyssnat på "hon älskar snattt och sånna låtar så hade jag kanske kommit med en ich annan vettig hustoria men. Nuär det så att det SKRIKER i minaöron

Var är min smörgås?!
Inget svar... :cautious:
Det är nog hugget som stucket där, vem som mest vill åt infon! :p
Vad vi goda vill veta som de onda isf vet är väl om Angel omvandlats i natt eller ej.
Nä vi vill veta varför undertecknad inte kan hålla enbenda nykter helg. Det vill vi veta :cautious:
detta inlägg kräver en del tankearbete....
tankearbete... Usch låter jobbigt. En annan dag :cool:

Nu snackr vi tankeverksamhet!!
:bow:
nja inte direkt eftersom jag inte äter kött, men massa god ost är det iaf:d
fast en massa flensost är inte direkt nån Gouda @quarter4ever :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 150
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 582
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024