De är säkert fulla med levepasitejjag gjorde just smarriga mackor, så synd att det bara är jag som får äta dem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De är säkert fulla med levepasitejjag gjorde just smarriga mackor, så synd att det bara är jag som får äta dem
App app app!! Di tror jag ska säga a eller b bara för att jag är onykter men se där går du bet! Jag tror cirkus är en cirkus hela hon och fio?! Ja fiofan var vi har henne
Blev du klokare? Nä men kanske röstar hon på Fi'o hennes mamma va vet jag..,
nja inte direkt eftersom jag inte äter kött, men massa god ost är det iafDe är säkert fulla med levepasitej
Jaha... Fi.... Gudrun syman... Dålit dålit. Koppen gå och lägg dejApp app app!! Di tror jag ska säga a eller b bara för att jag är onykter men se där går du bet! Jag tror cirkus är en cirkus hela hon och fio?! Ja fiofan var vi har henne
Blev du klokare? Nä men kanske röstar hon på Fi'o hennes mamma va vet jag..,
fast nu börjar du ju utveckla lite tankar och idéer så synd om du lämnar mig själv just nu i mitt elände att få ordning i oredan?Jaha... Fi.... Gudrun syman... Dålit dålit. Koppen gå och lägg dej
Bra! KÖTT är muskler. Rätt äckligt egentligen. Ost! Om nomnomnja inte direkt eftersom jag inte äter kött, men massa god ost är det iaf
Om det intevore så att jag bart på snowstorm och lyssnat på "hon älskar snattt och sånna låtar så hade jag kanske kommit med en ich annan vettig hustoria men. Nuär det så att det SKRIKER i minaöronfast nu börjar du ju utveckla lite tankar och idéer så synd om du lämnar mig själv just nu i mitt elände att få ordning i oredan?
nu är du inne på ett sidospår igen koppen, det var INTE mamma pappa barn vi skulle leka ikväll, var vi inte överrens om det?Bra! KÖTT är muskler. Rätt äckligt egentligen. Ost! Om nomnom
Inte flensost dock
Jo JAG var det. Men inte han som jobbade signu är du inne på ett sidospår igen koppen, det var INTE mamma pappa barn vi skulle leka ikväll, var vi inte överrens om det?
men kan du inte tala om vem han var som jobbade sig?Jo JAG var det. Men inte han som jobbade sig
vi kan ju lyncha honom?men kan du inte tala om vem han var som jobbade sig?
Inget svar...Var är min smörgås?!
Nä vi vill veta varför undertecknad inte kan hålla enbenda nykter helg. Det vill vi vetaDet är nog hugget som stucket där, vem som mest vill åt infon!
Vad vi goda vill veta som de onda isf vet är väl om Angel omvandlats i natt eller ej.
tankearbete... Usch låter jobbigt. En annan dagdetta inlägg kräver en del tankearbete....
Nu snackr vi tankeverksamhet!!Jkjgfb.
fast en massa flensost är inte direkt nån Gouda @quarter4evernja inte direkt eftersom jag inte äter kött, men massa god ost är det iaf
Vem ställde tillnmed ored?!!va?fast nu börjar du ju utveckla lite tankar och idéer så synd om du lämnar mig själv just nu i mitt elände att få ordning i oredan?
du jobbar hårt på att hitta inlägg som passar dig iafInget svar...
Nä vi vill veta varför undertecknad inte kan hålla enbenda nykter helg. Det vill vi veta
tankearbete... Usch låter jobbigt. En annan dag
Nu snackr vi tankeverksamhet!!
fast en massa flensost är inte direkt nån Gouda @quarter4ever
Enda fördelen jag kunde hitta med honom var att han var längre än mig. Resten... Inte!men kan du inte tala om vem han var som jobbade sig?
delvis jag tyvärr som det ser utVem ställde tillnmed ored?!!va?
du jobbar hårt på att hitta inlägg som passar dig iaf
Delvis?? Jag är den som kommer få käll imon. Både av mamma och LL.delvis jag tyvärr som det ser ut
därför jag måste få ordning på det igen
nä slut på OT- sorry alla andra som ser detta imorgon..