Angel Investigations (Ulvlek!)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Själv har jag suttit och flrsökt hitta nåt som känns hyfsat tvättsäkert men det har inte gått så bra... Men det citerade ovanför är lite de tankar jag försökt få fram utan att lyckas. Tyvärr har jag inte mer att gå på än:
Koppen röstar på Cirkus
Dels iom det citerade/jag tidigare sagt. Och dels för att hon hängde kvar vid Q som ond utanför lyan. Det kan ju alla vara, även jag så varför fortsätta med Q?
Ledsen Cirkus. Det får bli så :(

Jag har inte hängt kvar vid nånting - jag har bara inte uteslutit möjligheten och du har inte besvarat varför det är skumt att jag höll kvar det som en möjlighet. Inte något som var skrivet i sten

Vill bara förtydliga mig själv:
Jag ville inte bli beskylld för att ha låtsats spela en roll som jag inte hade. Därför kände jag att det var viktigt att jag gjorde min röständring.

Tänk om fio blev tvungen att rösta på bollen. Så det var därför hon stod fast vid bollen. :crazy: Men då borde hon ha tydligt visat att hon misstänkte någon?

Postade för tidigt djäfla telefon !!:rage:
Jag har misstankar mot Mirtai och Bsf mef utgångspunkt hur allt blivit i det senaste
Jag har verkligen ingen aning alls , men är också inne på som @LenaH att det är nåt lurt.
Jag väljer att gå på den jag tror kan vara så listog att tänka flera steg framåt ,en som jag tror kan ha tänkt ut detta :
Quarter4ever röstar på cirkus
Här är rösten :p

Det som gör mig tveksam till dig är att du idag verkar vilja släta över att du faktiskt misstänkte q4 mest för att bara 3 min senare rösta på Lobelia. Känns som du vände, och fortfarande vänder, kappan efter vinden. Vad tänker du idag? Har du någon du misstänker?

Slätar över? Nä, jag förklarar hur jag resonerade då.

Just nu, när jag läser ikapp har jag bara haft bollen__ som misstänkt, i och med försöket att få ut q igår.

Men ju mer jag får förklara mig för dig, desto knepigare tycker jag att du är. Hur kommer det sig att du släppte

DL 2
13:01 Blacksmithfarm röstar på bollen__
17:37 fio röstar på bollen__
19:51 Hjartagna röstar på fio
19:57 Novali01 röstar på bollen__
21:08 Snurrfian röstar på fio
21:10 cirkus röstar på Mirtai
21:15 Blacksmithfarm ändrar röst till fio
21:15 bollen__ röstar på fio
21:17 Mirtai röstar på fio

21:19 LenaH röstar på cirkus
21:22 Artline röstar på Snurrfian
21:22 Koppen röstar på cirkus
21:23 quarter4ever röstar på cirkus
21:25 thoora röstar på Mirtai
21:28 LenaH ändrar röst till bollen__
21:28 Sedna röstar på bollen__

bollen__: 4
fio: 5
Mirtai: 2
cirkus: 2
Snurrfian: 1

DL 2
21:23 Quarter4ever röstar på cirkus

cirkus: 2

[
QUOTE="quarter4ever, post: 16950916, member: 816"]Postade för tidigt djäfla telefon !!:rage:
Jag har misstankar mot Mirtai och Bsf mef utgångspunkt hur allt blivit i det senaste
Jag har verkligen ingen aning alls , men är också inne på som @LenaH att det är nåt lurt.
Jag väljer att gå på den jag tror kan vara så listog att tänka flera steg framåt ,en som jag tror kan ha tänkt ut detta :
Quarter4ever röstar på cirkus [/QUOTE]

DL 2

21:23 quarter4ever röstar på cirkus

cirkus: 1
Ha jag hade åtminstone rätt antal röster på Cirkus! ;)

Faaaan! Allt internet nere! Förlåt att jag inte röstade, men det var inte precis i min tanke att allt skulle krascha. :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 151
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 582
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2