Angel Investigations (Ulvlek!)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har läst lite bakåt i leken och de jag tycker jag hittar minst substans från är @Mirtai och @Snurrfian , det vore helt klart trevligt att läsa mer från er.
(hittade dock att @cirkus och @Snurrfian dragit mina funderingar ett varv till och nu fattar jag hur du menar cirkus, sorry för att jag helt missade det tidigare)

Skummast just nu är nog ändå fios påhakning på BSF, q:s sammanställning av BSF:s inlägg var klart intressant.

19 minuter kvar att vela, enligt min klocka...

Nej nu har jag bestämt mig,.

Jag tycker att bollen__s försvar känns som om hon är god. Det är i alla fall tillräckligt för att jag ska tveka.

Jag tycker inte om att fio påstår att jag ska ha någon info om bollen bara för att jag lägger en tidig röst. Jag la en tidig röst för att jag skulle till jobbet (det skrev jag i mitt röstinlägg) och inte var säker på när jag skulle vara hemma. Punkt.

Därför.

Blacksmithfarm ändrar röst till fio

Jag måste rösta nu och jag vet inte riktigt vad jag ska tro.
Men måste ju gå på det som verkar mest misstänkt för mig och det är att fio följer bsf röst på mig och menar på att bsf har info om mig. Om bsf hade info om mig är jag övertygad att hon inte röstat på mig så det känns som ett hopkok från en ulv, och dessutom en lätt röst tycker jag.
Bollen__ röstar på fio

Mirtai röstar på Fio

Röstar på det jag tycker sticker ut mest idag och det är Fios sätt att hänga på BSF och hinta om att BSF skulle ha info

Nej nu har jag bestämt mig,.

Jag tycker att bollen__s försvar känns som om hon är god. Det är i alla fall tillräckligt för att jag ska tveka.

Jag tycker inte om att fio påstår att jag ska ha någon info om bollen bara för att jag lägger en tidig röst. Jag la en tidig röst för att jag skulle till jobbet (det skrev jag i mitt röstinlägg) och inte var säker på när jag skulle vara hemma. Punkt.

Därför.

Blacksmithfarm ändrar röst till fio
Hm
Där föll en hel del om vad jag trott idag för då skulle du inte kunnat byta röst ....
Tänka
Tänka
Tänka

Jag blir inte klokare än vad jag var igår kväll efter DL och då tyckte jag att @cirkus spelade väldigt märkligt för jag upplevde att hon spred misstankar om @quarter4ever tills några lättledda DL1-desperata la sina röster där för att sen ifrågasätta de som röstade på Q.
Jag vet att cirkus försvarat detta och visst, hon låter uppriktig, men det är väl hennes jobb om hon är ond! :p

Någonting skaver en aning med @Snurrfian också men där kan jag inte sätta fingret på vad och jag har svårt att se att hon och cirkus skulle sitta i lyan...

Vad gäller @fio och @Novali01 så har jag svårt att tänka mig att Lobelia skulle lagt en tredjeröst på fio och det gör att jag inte placerar henne i lyan iaf. Ond kan hon dock fortfarande vara.

Novali01 tror jag faktiskt inte heller är i lyan för det känns som om hon spelar ensam.

Äh.

LenaH röstar på cirkus

Sedan funderar jag över Novali som sätter Fio åt det goda hållet baserat på Lobelias röst på henne.

Är det bara en god nybörjare som inte drabbats av stora nojjan? Eller är det en ulv som försöker hitta teorier?

Artline röstar på Snurrfian.

Jag tror hon kan vara ledarvarg som försökte hinta till Lobelia. Jag tror hon lade andra rösten på Q4 i hopp om att fler skulle följa med där så hon kunde rädda Lobelia. Visst hon kunde ha röstat på fio men jag tror hon tyckte att rösten på Q var diskretare,

Alltså - igår efter DL satt jag och funderade på just @cirkus .

Jag upplevde det som att hon reagerade på en massa saker hos dig på ett sätt som ofta leder till en röst (åtminstone DL1) men nej, då tycker hon att andra är skumma som röstat på dig och jag fick nog samma känsla som du, att hon spred misstankar för att sen hålla fast vid sin "ingenfårröstapåqförstadl"-regel. Hm.

För övrigt, skönt med uteblivet käk men som jag skrev tidigare så finns det ju 742 anledningar till det :p så det är svårt att utläsa något om det tyvärr.
Själv har jag suttit och flrsökt hitta nåt som känns hyfsat tvättsäkert men det har inte gått så bra... Men det citerade ovanför är lite de tankar jag försökt få fram utan att lyckas. Tyvärr har jag inte mer att gå på än:
Koppen röstar på Cirkus
Dels iom det citerade/jag tidigare sagt. Och dels för att hon hängde kvar vid Q som ond utanför lyan. Det kan ju alla vara, även jag så varför fortsätta med Q?
Ledsen Cirkus. Det får bli så :(

Postade för tidigt djäfla telefon !!:rage:
Jag har misstankar mot Mirtai och Bsf mef utgångspunkt hur allt blivit i det senaste
Jag har verkligen ingen aning alls , men är också inne på som @LenaH att det är nåt lurt.
Jag väljer att gå på den jag tror kan vara så listog att tänka flera steg framåt ,en som jag tror kan ha tänkt ut detta :
Quarter4ever röstar på cirkus

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 152
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 582
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar