Då borde du läsa Qs inlägg igen? För hon är ju snarare emot att Bsf har info om bollen__.Jag är fortfarande i stallet och kan inte klippa och klistra inlägg från mobilen.. men jag har q på en roll som gör att jag håller fast vid min röst...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då borde du läsa Qs inlägg igen? För hon är ju snarare emot att Bsf har info om bollen__.Jag är fortfarande i stallet och kan inte klippa och klistra inlägg från mobilen.. men jag har q på en roll som gör att jag håller fast vid min röst...
Aldrig att barnen får vänta tyvärr så viktigt är det inte med ulvlekar ( även om jag tycker de är jätte jätte roliga )Fredagsmys??? VAD kan vara viktigare än att lösa denna gåtan?? Barnen får vänta...
Öh va? Hon har ju inte direkt hållit med dig?Med tanke på vad @quarter4ever har skrivit under dagen och nu så håller jag kvar vid bollen.
Med tanke på vad @quarter4ever har skrivit under dagen och nu så håller jag kvar vid bollen.
HmNej nu har jag bestämt mig,.
Jag tycker att bollen__s försvar känns som om hon är god. Det är i alla fall tillräckligt för att jag ska tveka.
Jag tycker inte om att fio påstår att jag ska ha någon info om bollen bara för att jag lägger en tidig röst. Jag la en tidig röst för att jag skulle till jobbet (det skrev jag i mitt röstinlägg) och inte var säker på när jag skulle vara hemma. Punkt.
Därför.
Blacksmithfarm ändrar röst till fio
Me too!!Nu tycker jag det ramlar in väldigt lätta röster på @fio ...
Och då är jag mer benägen att tro att @bollen__ är ond med utgångspunkt i gårdagens DL.Me too!!
Hm
Där föll en hel del om vad jag trott idag för då skulle du inte kunnat byta röst ....
Tänka
Tänka
Tänka
Själv har jag suttit och flrsökt hitta nåt som känns hyfsat tvättsäkert men det har inte gått så bra... Men det citerade ovanför är lite de tankar jag försökt få fram utan att lyckas. Tyvärr har jag inte mer att gå på än:Alltså - igår efter DL satt jag och funderade på just @cirkus .
Jag upplevde det som att hon reagerade på en massa saker hos dig på ett sätt som ofta leder till en röst (åtminstone DL1) men nej, då tycker hon att andra är skumma som röstat på dig och jag fick nog samma känsla som du, att hon spred misstankar för att sen hålla fast vid sin "ingenfårröstapåqförstadl"-regel. Hm.
För övrigt, skönt med uteblivet käk men som jag skrev tidigare så finns det ju 742 anledningar till det så det är svårt att utläsa något om det tyvärr.