Alla former av dating, del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Hero, jag vill gärna ha ett svar på det här inlägget (sedan släpper jag också den där diskussionen):

Jag tycker det är en väldigt intressant tanke du lägger upp. Jag kan bara säga som svar att jag inte tror att alla kvinnor är som dem kvinnorna du nämner och det bekräftar ju kvinnorna här på buke också :). Vilket är kul att läsa :). För även om man vet i teorin att så borde det vara så är det alltid kul att få bekräftelse att så är det.

"Finaste tott, jag är glad för vår match och du verkar vara en coola kvinna. Jag skulle verkligen vilja träffa dig på riktigt. Då blir det enklare att känna om det hettar mellan oss och både mer intressant och avslappnat att få veta mer om varandra. Jag bor på ett gods vid kusten i xxx efter en flytt från xxxx för ett antal år sedan. För rätt kvinna att dyrka, lyda och älska kan jag dock bo vart som helst om hon nu inte skulle vilja vara sträng fru på slottet ;-) Jag är nyfiken på dig. Så känner du för att träffas så gör jag gärna det , kinky kyss och varmaste kramen :heart xxx"

Äntligen någon som skriver lite mera som inledning...men...nej tack :wtf:

Åh fy fan vad äckligt... :wtf:

För övrigt letar jag och min ena KK efter en tredje part till vår lilla ormgrop. Det ska bli intressant att se hur det går för oss! Jag har tidigare föreslagit min andra KK (som också har föreslagit sig själv :p) men KK nr.1 tror inte att han skulle vara bekväm med just den killen. Så vi kikar vidare. Det skulle vara trevligt med någon som vill hänga med oss både i och utanför sängen. Fortsättning följer!

Det är många tjejer som inte uppger att man letar efter tjej till trekant innan man matchar, det kan man också fråga sig varför man inte anger i profilen.

Det är många tjejer som inte uppger att man letar efter tjej till trekant innan man matchar, det kan man också fråga sig varför man inte anger i profilen.

Jag gissar att detta var ett svar till mig?

För att man inte enbart letar efter en tjej till trekant och inte vill utesluta andra sorters matchningar. Plus att jag sa inte tjej, jag sa tredje part :) Plus att jag inte sa på Tinder.

Jag gissar att detta var ett svar till mig?

För att man inte enbart letar efter en tjej till trekant och inte vill utesluta andra sorters matchningar. Plus att jag sa inte tjej, jag sa tredje part :) Plus att jag inte sa på Tinder.
Oj, jag skrev mest bara av mig i frustration, hade inte ens läst tråden innan. Så nej var inte riktat till dig :D Trodde fortfarande tråden var fast på diskussioner om längd och krav, men den hade tagit 3 varv sen jag senast läste.

Oj, jag skrev mest bara av mig i frustration, hade inte ens läst tråden innan. Så nej var inte riktat till dig :D Trodde fortfarande tråden var fast på diskussioner om längd och krav, men den hade tagit 3 varv sen jag senast läste.

Haha! :D Ja, då kvarstår nog ändå det första svaret. Troligtvis för att man inte vill begränsa sig. Skriver man på presentationen att man letar efter tjejer till trekant så kommer man ju enbart matcha med sådana. Om man utöver det är en person som också är öppen för dejter, häng, nåt seriöst osv. så målar man ju in sig själv i ett hörn.

Haha! :D Ja, då kvarstår nog ändå det första svaret. Troligtvis för att man inte vill begränsa sig. Skriver man på presentationen att man letar efter tjejer till trekant så kommer man ju enbart matcha med sådana. Om man utöver det är en person som också är öppen för dejter, häng, nåt seriöst osv. så målar man ju in sig själv i ett hörn.
Om man är i ett förhållande och kanske t.om. gift? Jag förstår ju att det du säger kan förekomma men det är väldigt många som inte har det. Man kan ju göra ett trekantskonto om inget annat.

Om man är i ett förhållande och kanske t.om. gift? Jag förstår ju att det du säger kan förekomma men det är väldigt många som inte har det. Man kan ju göra ett trekantskonto om inget annat.

Ja alltså, om man enbart letar efter en tredje part till sig och sin partner så känns det väl om inte annat lite mer effektivt att vara tydlig med vad man letar efter från början. Men ja, jag vet faktiskt inte om det hjälper eller stjälper. Jag själv är en såndär person som man måste gulla lite med först :D Om någon skriver "söker tjej till trekant" så skulle jag swipa vänster. Det är lite för pang på rödbettan för att jag skulle vara bekväm. Om jag däremot haft en trevlig konversation med någon ett tag som verkar himla bra och denne säger "Du, jag måste berätta en sak. Jag är faktiskt här för att jag och min flickvän skulle vilja träffa någon som vill göra oss sällskap i sänghalmen. Jag förstår om det kanske inte är det du tänkte dig när vi matchade, men är det något som du tror att du skulle vara nyfiken på?" så hade det nog varit annat ljud i lådan hos mig. Så det är säkert bara olika approach till det, där jag gillar det sistnämnda. Men jag tror att tydlighet kanske hade gett personen ett bättre utslag.

Ja alltså, om man enbart letar efter en tredje part till sig och sin partner så känns det väl om inte annat lite mer effektivt att vara tydlig med vad man letar efter från början. Men ja, jag vet faktiskt inte om det hjälper eller stjälper. Jag själv är en såndär person som man måste gulla lite med först :D Om någon skriver "söker tjej till trekant" så skulle jag swipa vänster. Det är lite för pang på rödbettan för att jag skulle vara bekväm. Om jag däremot haft en trevlig konversation med någon ett tag som verkar himla bra och denne säger "Du, jag måste berätta en sak. Jag är faktiskt här för att jag och min flickvän skulle vilja träffa någon som vill göra oss sällskap i sänghalmen. Jag förstår om det kanske inte är det du tänkte dig när vi matchade, men är det något som du tror att du skulle vara nyfiken på?" så hade det nog varit annat ljud i lådan hos mig. Så det är säkert bara olika approach till det, där jag gillar det sistnämnda. Men jag tror att tydlighet kanske hade gett personen ett bättre utslag.

Jo precis men då blir det samma sak som alltid, man vill ha sin match för sin egen skull för du har alternativen från ditt perspektiv sett så att säga. Så det kommer tillbaka till hur mycket man så att säga har råd med att vara tydlig och direkt.

Man gör sitt för sig själv först och främst.

Komma undan? Vad menar du med det? Och vad vet du om vad hon "kommer undan" med?

Vad jag menar är att hon får förmodligen tillräckligt med matches ändå eftersom hon såg bra ut. Detta är ett sätt för henne att sålla alla matches.
Män som uppfyller kraven kommer förmodligen nappa.

Men vad är problemet egentligen? Vad spelar det för roll om hon har krav på den hon vill träffa? Det har ju du också.

Inget problem.
Men vi hade diskussionen här tidigare om att kvinnor inte gillade män som listade krav på sin partner. Ville bara belysa att kvinnor gör samma sak.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 580
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 768
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka