Det tycker jag med. Men inte på bekostnad av att skit får gå förbi oemotsagt![]()
Amen
![Bow :bow: :bow:](/bilder/smilies/bow.gif)
![Bow :bow: :bow:](/bilder/smilies/bow.gif)
Har jag nämnt att jag har en liten platonisk crush på dig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det tycker jag med. Men inte på bekostnad av att skit får gå förbi oemotsagt![]()
Visst är det precis lika fel men det är inte lika kul att ta den fighten så därmed får det oftast passera.Ja, och det anser jag är fel också.
Visst är det precis lika fel men det är inte lika kul att ta den fighten så därmed får det oftast passera.
Du är som jag nämnt tidigare en som jag tycker verkar vara konsekvent i ditt agerande och stå för det du gör så det kan jag tänka mig stämmer och kudos till dig.Personligen låter jag den sällan passera. Varken på Buke eller IRL.
Vad är det som är skit då ?
Vill ni att jag förtydligar med "vissa"/"de flesta"/"en stor andel" Osv. lite mer specificerat att det inte är menat alla? För då kan någon ta illa upp som tror att jag pratar om alla kvinnor ?
Personligen låter jag den sällan passera. Varken på Buke eller IRL.
Och trots det finns det långa trådar på forumet där självutnämnda feminister sitter i grupp och förklarar hur män tänker och är.Exakt. Generaliserande uttalanden om män som bekräftar traditionella könsroller försvårar dessutom för män att kunna gå utanför dessa eftersom normen redan är stark. Vilket inte alls är bra för samhället (eller dating om vi kanske ska försöka vara lite on topic).
Exakt. Generaliserande uttalanden om män som bekräftar traditionella könsroller försvårar dessutom för män att kunna gå utanför dessa eftersom normen redan är stark. Vilket inte alls är bra för samhället (eller dating om vi kanske ska försöka vara lite on topic).
Du är som jag nämnt tidigare en som jag tycker verkar vara konsekvent i ditt agerande och stå för det du gör så det kan jag tänka mig stämmer och kudos till dig.
Nu ska jag på dejt! Hoppar strax av tunnelbanan och möter upp frukostkillen som ska laga middag till mig! Tjingeling!
Hörde en bekant kille för något år sedan säga att "Kvinnor vill ha alfahanar!"Tror du jag satte vinet i halsen. Så ja, jätteproblematiskt i dejting sammanhang!
Kanske var fel uttryckt av honom. Han kanske skulle ha uttryckt att "Majoriteten kvinnor vill ha alfahanar".![]()
Kanske var fel uttryckt av honom. Han kanske skulle ha uttryckt att "Majoriteten kvinnor vill ha alfahanar".![]()
man ska inte tro på allt man läser... och att tolka allt bokstavligt är inte heller att rekommendera.Kanske var fel uttryckt av honom. Han kanske skulle ha uttryckt att "Majoriteten kvinnor vill ha alfahanar".![]()
Nej, han skulle inte ha öppnat kakhålet alls.
Eller så kan han inse att han inte har en aning om huruvida majoriteten kvinnor vill ha alfahanar om han inte gjort en vetenskaplig undersökning kring detta.Kanske var fel uttryckt av honom. Han kanske skulle ha uttryckt att "Majoriteten kvinnor vill ha alfahanar".![]()
Eller så kan han inse att han inte har en aning om huruvida majoriteten kvinnor vill ha alfahanar om han inte gjort en vetenskaplig undersökning kring detta.
Och @Hero kan börja inse att alla kvinnor inte kan välja och vraka eller har mängder av män som faller för dem.