Ville bara belysa att kvinnor gör samma sak.
Ja, det visste vi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ville bara belysa att kvinnor gör samma sak.
Inget problem.
Men vi hade diskussionen här tidigare om att kvinnor inte gillade män som listade krav på sin partner. Ville bara belysa att kvinnor gör samma sak.
Och så var vi tillbaka i "kvinnor gör minsann såhär!"
Du kan inte överväga att det var HON som gjorde nåt som du egentligen inte har med att göra eller någon rätt att moralisera eller gnälla över. HON. Inte KVINNOR.
Näe, men precis. Du får ju redan matches och får ligga så mkt att du blir trött. Så att sätta sig in hur det är för andra är väl inte relevant ?
Att vara avundsjuk är väldigt oklädsamt... och avtändande.
Jag är inte avundsjuk. Den typen av KK-förhållande är inte något jag eftersträvar. Dessutom är det svårt att vara avundsjuk på en kvinna som ligger med män. Dvs, jag är inte intresserad av män .
Nä, men ligga får hon och ditt inlägg osade faktiskt rätt mycket avundsjuka. Du kanske inte anser att du är det men ditt inlägg var det.
Fast det är fler än Hon som gör så ?
Sen är det inte jag som gnäller. Däremot har flera i tråden här gnällt över Män med kravlistor. Men det är fullt Ok att gnälla på män.
Om jag inte missminner mig pratade vi om personer med kravlistorDu får gärna rätta mig om jag har fel. Jag swipar som sagt på tjejer också.
Jag är väl i så fall snarare avundsjuk på att hon får bättre utslag på Tinder. Men vi har ju olika förutsättningar så vad fyller det för funktion ?
Och varför är det viktigt för dig att komma fram till att jag är avundsjuk ?
Män (och kvinnor) med kravlistor åker till vänster direkt för mig, så himla oattraktivtVisst, jag har också mina önskemål. Men det är väl själva grejen med att dejta, att lära känna varandra och se vilka bitar som passar ihop och inte. Jag har som sagt blivit utmanad i mina föreställningar förr och hoppas att det fortsätter så.
Ja usch kravlistor ryker direkt. Så himla osympatiskt.
Klart en säkerligen har saker en inte kan kompromissa med eller som är viktiga för en men jag ser inget behov av att skriva ner det i någon form av lista för den andra att bocka av.
Har massa att läsa ikapp i tråden. Men kan göra en update att tinder i USA var himla underhållande och definitivt annorlunda (...)
Bland männen var det definitivt också mindre vanligt med "kravlistor" och att skriva ut längd som ju var och varannan gör här.
Det är inte ett dugg viktigt men det är lite tröttsamt när du hävdar något som motsägs av dina andra inlägg.
Du nämnde Män(O kvinnor) .
Eller så stör du dig bara på att jag är en man som uttrycker åsikter om kvinnor.
Nej, jag stör mig på att du är ännu en mansplainande man som talar om för oss kvinnor hur vi är utan att lyssna när vi säger något som inte passar dig.
Det sorgliga är nog att du dessutom är så fast i ditt könsrollstänkande att du inte ens ser det själv.
Fast ni är väl inte representativa för alla kvinnor ? Trodde vi hade myntat ut det redan.
Jag tycker det skulle vara trevligt om det var mindre onödigt tjafs i tråden![]()
Fast det är ganska vanligt att personer här på forumet berättar och förklarar hur män är och tänker baserat på deras egna upplevelser med indivd/er från det könet.