Militären har inte hört av sig än idag heller.
Nuså! Han skrev och frågade om jag var upptagen ikväll, jag svarade "Nä, men väntar på provsvar på en grej.."
Lär nog inte få något svar på det gissar jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Militären har inte hört av sig än idag heller.
Barnen kan ha synpunkter också. Min unge visade tydligt att han ville att min partner var mer som en förälder.
Så kände jag också med min ex-dat, men han tyckte tydligen att man skall veta. Båda trivdes men han valde att backa/dumpa eller nåt sånt. Dumt tycker jag.Dejten träffar jag hyfsat regelbundet. När jag inte träffat honom på några dagar saknar jag honom och jag gillar många saker med honom, men vet inte vad jag vill att relationen ska leda till. Men det kanske man inte måste veta.
Ja det är såklart upp till varje person att avgöra, en del kanske måste veta för att själva må bra och/eller kunna ta ställning till om de vill fortsätta. Konstigt av din ex-date iofs, om båda trivdes?Så kände jag också med min ex-dat, men han tyckte tydligen att man skall veta. Båda trivdes men han valde att backa/dumpa eller nåt sånt. Dumt tycker jag.
Ja det är såklart upp till varje person att avgöra, en del kanske måste veta för att själva må bra och/eller kunna ta ställning till om de vill fortsätta. Konstigt av din ex-date iofs, om båda trivdes?
Jo konstigt och tråkigt tycker jag. Vet att han är förvirrad gällande flera stora saker i livet just nu - så...Ja det är såklart upp till varje person att avgöra, en del kanske måste veta för att själva må bra och/eller kunna ta ställning till om de vill fortsätta. Konstigt av din ex-date iofs, om båda trivdes?
Bland männen var det definitivt också mindre vanligt med "kravlistor"
Så han är inte informerad om att liggtjatet inte var ok?Kan uppdatera om att Herr Perfekt inte hört av sig. Redan den kvällen, innan han ligg-tjatade, så var jag lite kortare mot honom än vanligt. Jag var sjuk och dessutom kändes saker och ting inte 100% med honom. Så jag var trevlig och hade en mysig kväll men var kanske lite distanserad, vilket han frågade om några gånger den kvällen. Sen kom hela ligg-tjatet och dålig stämning efter det. Han messade mig kvällen efter och frågade om jag hade haft en bra dag, och jag svarade och frågade hur hans dag var. Han svarade kort på det och så slutade vår konversation där.
Jag tror inte att han håller sig undan för att han förstår att hans ligg-tjat var oönskat och gjorde mig arg, utan han tror säkert bara att jag inte är intresserad. Med tanke på att jag både var distanserad, inte ville ligga och inte hört av mig mer sedan dess. Ett annat alternativ är ju att han själv tappade intresset när jag inte ville ligga och var distanserad.
Så han är inte informerad om att liggtjatet inte var ok?
Män (och kvinnor) med kravlistor åker till vänster direkt för mig, så himla oattraktivtVisst, jag har också mina önskemål. Men det är väl själva grejen med att dejta, att lära känna varandra och se vilka bitar som passar ihop och inte. Jag har som sagt blivit utmanad i mina föreställningar förr och hoppas att det fortsätter så.
Ja usch kravlistor ryker direkt. Så himla osympatiskt.
Klart en säkerligen har saker en inte kan kompromissa med eller som är viktiga för en men jag ser inget behov av att skriva ner det i någon form av lista för den andra att bocka av.
Nej precis, det känns väldigt osympatiskt. Ofta går det lite hand i hand med att sitta på hög häst, "du ska leva upp till det här för att vara värd min tid". Sedan har jag även sett en del som skrivit ut vad de själva kan erbjuda på ett mer sympatisk sätt, typ "jag kan erbjuda det här och jag önskar följande av dig". Men även om det känns mer sympatiskt så tycker jag ändå att det är ett märkligt synsätt. För mig handlar attraktion och känslor om vilken personkemi man har, inte hur väl man bockar av punkter på varandras listor.