Män man känner kan också våldta en.Jag skulle aldrig ta hem nån som jag träffat första gången, men det kanske du inte gör heller? Jag menar, män kan ju våldta en liksom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Män man känner kan också våldta en.Jag skulle aldrig ta hem nån som jag träffat första gången, men det kanske du inte gör heller? Jag menar, män kan ju våldta en liksom.
Jag plockade ett inlägg att citera, det var flera liknande på temat att kk är oseriöst typ.
Nä, klart det inte är en kärleksrelation men jag menade att jag har haft flera kk-relationer där vi inte legat med andra. Jag vill inte ha nån kärleksrelation, jag vill ha en seriös kk-relationMen seriöst i form av att likna en monogam kärleksrelation var nog mer det vi motsade oss.
Nä, klart det inte är en kärleksrelation men jag menade att jag har haft flera kk-relationer där vi inte legat med andra. Jag vill inte ha nån kärleksrelation, jag vill ha en seriös kk-relation![]()
Nej, det behöver det inte vara så det känns märkligt att kalla det.Fast då är det nog bättre att kalla det för en exklusiv eller monogam kk-relation.
Nej, det behöver det inte vara så det känns märkligt att kalla det.
Fast det är ju inget argument för att bjuda hem helt okända män.Män man känner kan också våldta en.
Nej, klart det inte är? Men att män kan våldta är ju ett märkligt argument för att inte bjuda hem okända män, eftersom det är minst lika farligt att umgås med män man känner.Fast det är ju inget argument för att bjuda hem helt okända män.
Jag skulle annars ta för givet att precis som med våld mot kvinnor, så begås de flesta sexuella övergrepp mot kvinnor av män i deras omedelbara närhet, oftast partnern.
Men det är liksom inte ett argument för att ta hem okända, snarare är det väl ett argument mot att ha män omkring sig överhuvudtaget, i så fall.
Det var ett exempel på vad okända män kan göra med en kvinna. Män kan våldta, mörda, misshandla, osv. Därför bjuder inte jag hem män jag inte känner. På samma sätt går jag inte hem mitt i mörka natten i områden där jag inte känner mig trygg. Det är ju ett riskkalkylerande som man som kvinna måste göra. Och hur man gör det är ju upp till var och en givetvis. Jag tycker det bara vore dumt att bjuda hem för mig okända män helt enkelt.Nej, klart det inte är? Men att män kan våldta är ju ett märkligt argument för att inte bjuda hem okända män, eftersom det är minst lika farligt att umgås med män man känner.
Det kan man så klart säga.Nej, klart det inte är? Men att män kan våldta är ju ett märkligt argument för att inte bjuda hem okända män, eftersom det är minst lika farligt att umgås med män man känner.
Det var ett exempel på vad okända män kan göra med en kvinna. Män kan våldta, mörda, misshandla, osv. Därför bjuder inte jag hem män jag inte känner. På samma sätt går jag inte hem mitt i mörka natten i områden där jag inte känner mig trygg. Det är ju ett riskkalkylerande som man som kvinna måste göra. Och hur man gör det är ju upp till var och en givetvis. Jag tycker det bara vore dumt att bjuda hem för mig okända män helt enkelt.
Jag skulle önska att jag hade en MK, en myskompis ^^ Personligen skulle jag vara helt nöjd med att få hångla, mysa och gosa med en karl utan att ha penetrerande sex (usch så osexigt det lätBörjade fundera över en sak ang ONS och KK baserat på det som skrivits här tidigare. Ni som har såna "tillfällig sex" förhållanden/affärer, brukar ni kyssas mycket under eller innan sexet?
Själv blev jag ju helt avtänd av "dementor-killen", men jag har aldrig varit en sån som gillar långa kyssar oavsett typ av förhållande...
Började fundera över en sak ang ONS och KK baserat på det som skrivits här tidigare. Ni som har såna "tillfällig sex" förhållanden/affärer, brukar ni kyssas mycket under eller innan sexet?
Själv blev jag ju helt avtänd av "dementor-killen", men jag har aldrig varit en sån som gillar långa kyssar oavsett typ av förhållande...
Vill också ha myskompis! Men vid mys i soffan eller så så vill jag ofta gärna ligga senJag skulle önska att jag hade en MK, en myskompis ^^ Personligen skulle jag vara helt nöjd med att få hångla, mysa och gosa med en karl utan att ha penetrerande sex (usch så osexigt det lät). Det kan jag sakna mer ibland än själva sexandet ^^
Det ena behöver inte utesluta det andra ^^Vill också ha myskompis! Men vid mys i soffan eller så så vill jag ofta gärna ligga senFår kanske uppgradera kk till mkk, mys och knullkompis
![]()
Får kanske uppgradera kk till mkk, mys och knullkompis![]()
Klart man vet om de brukar våldta en, men det är ju första gången någon gång även med männen man känner. Innan dess går det inte att veta. Innan dess tror man att man har en schyst och normal kompis/vad det nu handlar om.Jag tänker mig att man vet om ens tex partner (eller annan) brukar våldta en eller inte, ungefär motsvarande med misshandel. När det gäller helt främmande män vet man inte, och det känns väl extra riskabelt när man genom att ta kontakt via nätdejtingsidor eller -appar öppet har introducerat sig själv som en "villig" kvinna.
Ptja, de potentiella kks som inte velat kyssas har blivit ons istället. Vill man inte hångla så ska man för min del vara jääävligt bra i sängen för att väga upp, intresset tvärdör ganska snabbt annars, och än är det ingen som varit en hångellös keeperBörjade fundera över en sak ang ONS och KK baserat på det som skrivits här tidigare. Ni som har såna "tillfällig sex" förhållanden/affärer, brukar ni kyssas mycket under eller innan sexet?
Jo, så är det så klart.Klart man vet om de brukar våldta en, men det är ju första gången någon gång även med männen man känner. Innan dess går det inte att veta. Innan dess tror man att man har en schyst och normal kompis/vad det nu handlar om.
Det finns väl en annan aspekt också? Hur vet man att man kommer gilla personen innan man har träffats ?
Även om jag inte är rädd för ovanstående brukar jag inte bjuda hem en kvinna på första dejten.