Alla former av dating, del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fast alltså, "du kan väl duscha innan". Det låter som att duscha mellan liggen för mig. Och jag skulle tycka att det var en märklig uppmaning att få, om det var mig det handlade om.
Oavsett om duschen ägde rum efter ligg eller mellan ligg, så hade jag nog reagerat rätt hårt på den kommentaren. Säger han att kvinnan som legat med en annan man än han är oren, och måste rena sig innan han vill träffa henne?

Och om det inte är det han säger, vad betyder då kommentaren?

Fast alltså, "du kan väl duscha innan". Det låter som att duscha mellan liggen för mig. Och jag skulle tycka att det var en märklig uppmaning att få, om det var mig det handlade om.
Beror ju väldigt mycket på vilken ton det sägs med? Hade det varit skämtsamt och med ett leende så hade jag själv inte tagit illa upp av en sådan kommentar, hade det däremot varit mer allvarligt så hade jag blivit sur.

Beror ju väldigt mycket på vilken ton det sägs med? Hade det varit skämtsamt och med ett leende så hade jag själv inte tagit illa upp av en sådan kommentar, hade det däremot varit mer allvarligt så hade jag blivit sur.

Precis så tänkte jag också :p Särskilt om det även är en nära vän, och @Singoalla är där för att vara ett stöd främst, snarare än för att ligga.
Jag har sagt det till tjejkompisar som ska komma över till mig och hänga efter att de varit hos nån kk också. Jag vill inte ha deras sexlukt i min näsa :D

Oavsett om duschen ägde rum efter ligg eller mellan ligg, så hade jag nog reagerat rätt hårt på den kommentaren. Säger han att kvinnan som legat med en annan man än han är oren, och måste rena sig innan han vill träffa henne?

Fast om jag ska träffa en snubbe som jag vet legat med ennnan brud innan hade jag också bett honom ta en dusch innan.
Ser inga konstigheter alls med det faktiskt.

Ja, det känns bra! Som svar på frågan. Kompisen sa kommentaren på ett skämtsamt sätt, med en intern referens till en annan situation vi skämtat om tidigare. Men med handen på hjärtat så är det väl också trevligt att duscha efter man legat om man ska möta upp någon, oavsett kompis eller ligg. Det är väl inte kvinnan som är oren efter ett ligg utan båda två :p Nu blev det så att vi låg också så det var väl trevligt för alla inblandade att jag tagit en långdusch emellan.

Jahapp. Han som jobbade på mitt jobb visade sig vara 24 år... :grin:

Varför dras jag till så mycket yngre!! Tror inte han vet hur gammal jag är än iallafall...

Fast varför tyckte du att det var nödvändigt att komma med någon så onödigt dömande och skuldbeläggande som svar på hennes inlägg där hon på ett positivt vis berättar om sin dag? (jag vet inte hur andra ser det, men min uppfattning var att hon hade en bra dag och då blir ditt input väldigt onödigt)
Uppenbarligen kändes det inte fel för henne.
En fråga är väl inte dömande eller skuldbeläggande per automatik? Inte ett konstaterande om sig själv heller. Ärligt och rakt.

;)

Jo, såhär var det. En gång när jag låg med honom så lyckades jag få lite (OBS! Lite!) sperma i håret. Sedan försov vi oss på morgonen så jag hann bara duscha kroppen, men jag hann inte tvätta håret. Senare den dagen skulle jag träffa Herr Perfekt så när jag messade med min KK så skrev jag "Nu är jag på väg till en dejt med din sperma i håret. I'm a real class act." vilket vi skrattade åt. Sen skrev han "Om du någonsin är på väg hem till mig med en annan mans sperma i håret så säg till så får du låna duschen ;)". Därav skämtet "du kan väl duscha ;)" igår när jag sa att jag skulle till A innan.

Och ja, jag lånade såklart duschen hos Herr Perfekt också :p

Ja, det känns bra! Som svar på frågan. Kompisen sa kommentaren på ett skämtsamt sätt, med en intern referens till en annan situation vi skämtat om tidigare. Men med handen på hjärtat så är det väl också trevligt att duscha efter man legat om man ska möta upp någon, oavsett kompis eller ligg. Det är väl inte kvinnan som är oren efter ett ligg utan båda två :p Nu blev det så att vi låg också så det var väl trevligt för alla inblandade att jag tagit en långdusch emellan.

Jag fattar mest inte hur du hinner med allt liggande och duschande emellan - men vissa är tidskonstärer. Önskar jag också vore det

En fråga är väl inte dömande eller skuldbeläggande per automatik? Inte ett konstaterande om sig själv heller. Ärligt och rakt.

Det behöver den inte vara! Men som sagt hade jag inga problem med gårdagen. Det enda jag inte är helt nöjd med är att hamburgaren som slank ner i farten var kött.

Däremot är jag nyfiken på vad du själv inte hade klarat av? Den emotionella biten att hoppa snabbt mellan olika partners? Den tidsmässiga?

Blev visst bjuden på dejt till veckan, inte av brasilianaren utan en annan person. En fotokonstnär som hörde av sig och bjöd med mig ut på dejt för att dricka lite vin. Sånt säger jag inte nej till, speciellt inte när det är en konstnärskollega för då bör samtalen bli riktigt intressant åtminstone. :)
På något sätt känns det som att det borde bli mer rätt med en annan konstnär än en civilingenjör som brasilianaren än.

Dessutom ville hen ha nästa dejt i stallet då hen ville träffa min häst, vissa vet hur man charmar en hästmänniska. ;)

Jag fattar mest inte hur du hinner med allt liggande och duschande emellan - men vissa är tidskonstärer. Önskar jag också vore det

Ja, det är ju undantagsfall som det blir sånna här dagar! Någon gång varannan månad vaknar jag hos någon och träffar en annan samma kväll. Igår var en extremt ovanlig dag. Annars träffar jag någon i veckan max.

Det behöver den inte vara! Men som sagt hade jag inga problem med gårdagen. Det enda jag inte är helt nöjd med är att hamburgaren som slank ner i farten var kött.

Däremot är jag nyfiken på vad du själv inte hade klarat av? Den emotionella biten att hoppa snabbt mellan olika partners? Den tidsmässiga?
Den emotionella främst - och lite moraliska.
...och tack för att du (som jag ställde frågan till) svarar vettigt och inte beskyllande som vissa andra. Jag ställde bara en rak fråga - och fick ett rakt svar av dig. Tack!

Men tonen när @Singoalla skrev om sin dag var ju glatt lättsam. Det fanns ju inget skäl att problematisera hennes inlägg, som du gjorde.

Om någon skrivit samma saker med tillägget att hen tex kände sig sunkig, vore det ju en annan sak. Då hade det inte varit konstigt att fråga hur personen mår, tex.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 861
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 296
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka