Appropå B... Hörde av mej igår och frågade när han slutar jobbet.. Fick svaret
Fick faktiskt inget svar på min fråga "vad vill du göra ?"
Kl 14 åkte jag hemifrån (då slutade han jobbet) åkte och handlade lite och åkte via Huddinge Sjukhus då min systerdotter blivit översprungen av en häst och behövde gås igenom lite... Blev att jag hjälpte syrran tills de åkte hem från sjukhuset... Jag skickade vid 17tiden att jag just hjälpte syrran och inte kunde ses... Men det hade inte lästs ens när jag kom hem mitt i natten i natt... Och nu har jag tagit bort konversationen så har ingen aning om han läst eller inte...
Som sagt B är nog mer "försöka komma innanför byxorna" än jag först trodde...
Vi ska ju ses idag så frågar när han slutar jobbet och när han tänkte sej komma...
Han svarar när han slutar och sen skriver han "vad ska vi göra?! " Nu inte samma smiley som mobilen men ni fattar ändå ...
Alltså just den frågan "vad ska vi göra när vi ses" är jag så less på ...
Man bara VAD TROR DU ? Och brukar svara "lära känna varandra" men de e ju liksom rätt genomskinligt att de bara vill komma över om det är sex inblandat...
Jag svarade helt sonika "vad vill du göra ?"
Kommer nog klockrent få svaret "mysa lite"...
Missförstå mej rätt... Jag har inget emot sex... Inte alls... Men som sagt vill ju gärna känna att de är intresserade av en som person inte som sexobjekt....
Fick faktiskt inget svar på min fråga "vad vill du göra ?"
Kl 14 åkte jag hemifrån (då slutade han jobbet) åkte och handlade lite och åkte via Huddinge Sjukhus då min systerdotter blivit översprungen av en häst och behövde gås igenom lite... Blev att jag hjälpte syrran tills de åkte hem från sjukhuset... Jag skickade vid 17tiden att jag just hjälpte syrran och inte kunde ses... Men det hade inte lästs ens när jag kom hem mitt i natten i natt... Och nu har jag tagit bort konversationen så har ingen aning om han läst eller inte...