Alla former av dating, del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men va händer om du träffar en partner som inte är lika ultimat i sängen? Kommer du sakna ditt KK då ? :confused:

Alltså... jag har ingen "10-i-topp"-lista över mina sexpartners. En del har varit bra, en del värdelösa och en del totalt fantastiska. Men det är sex, dvs ingredienserna är inte samma varje gång om man bytt partner. Så det kan vara jättebra fast på ett annorlunda sätt med en ny partner.

Men visst, en potentiell KK som inte hade skills blev rätt snabbt ett ONS :D

Edit: En ONS förblev det också pga att det var risk för att han ville ha mer än så och jag ville inte såra honom.

Är något totalt värdelös när det kommer till sex och inte visar någon förbättring öht på några gånger, så blir han inte långvarig och inte inleder jag ett förhållande heller i det läget. För mig är bra sex viktigt nämligen.

Ja, samma här. En relation med bristfälligt sexliv skulle ta kål på mig. Men det betyder inte heller att partnern måste vara ultimat från början, som du säger. Däremot visa sig villig att möta mina behov och lära sig vad jag behöver och tycker om.

Då kommer jag och bryter av då. Personligen har jag svårt att ligga med flera personer parallellt, även om det har hänt, så för mig är ofta även KK-relationer exklusiva. Det är dock inget jag begär av personen ligger med men då gäller kondom. Jag skulle inte heller påstå att skillnaden mellan en KK och en partner är hur många andra man ev. har sex med.

Då kommer jag och bryter av då. Personligen har jag svårt att ligga med flera personer parallellt, även om det har hänt, så för mig är ofta även KK-relationer exklusiva. Det är dock inget jag begär av personen ligger med men då gäller kondom. Jag skulle inte heller påstå att skillnaden mellan en KK och en partner är hur många andra man ev. har sex med.

De finns likasinnade iaf :). Så tänker jag också :).
Om det nån dag skulle bli aktuellt med KK.

Jag skulle inte heller påstå att skillnaden mellan en KK och en partner är hur många andra man ev. har sex med.

Nej, det skulle inte jag påstå heller. Det tror jag nog inte någon här menar. Det är ju väldigt många saker som skiljer en KK-relation från en kärleksrelation :) En utav dom sakerna som skiljer kan vara monogamin, däremot. Men det är ju inget som säger att en kärleksrelation behöver vara monogam heller.

Jag kan än så länge säga att jag faktiskt aldrig fått någon könssjukdom. Vilket är ren tur med tanke på hur många jag varit med oskyddat :nailbiting: Det gör väl också att jag ibland blir slarvig och tänker "Äh, vad tusan är oddsen?" för att jag har fått för mig att det är så himla ovanligt. Ännu dummare, eftersom det faktiskt är värre saker än klamydia man kan åka på.

Precis så tänker jag också. Detta blir mitt första test!
Är extremt dålig på att ha med kondomer plus att det inte är direkt skönt med...

Fick iallafall tid klockan 16 idag :)

Dejtar inte så hör kanske inte hemma i tråden egentligen men tänkte att detta ändå var bästa tråden att skriva av sig i !

I helgen släppte en av mina närmaste vänner bomben att det inte enbart var vänskapskänslor från hans håll.. Blev minst sagt chockad, nog för att det kanske varit lite småfling mellan oss men aldrig hade jag trott att det fanns sådana känslor så att han inte längre orkade hålla det inom sig.
Så nu är det tid utan kontakt som gäller.. reda ut allt i skallen.. och nog för att han har all rätt i världen till sina känslor men jag kan inte låta bli att känna mig både ledsen och lite irriterad. Han står mig som sagt väldigt nära, och är mycket väl medveten om hur mycket jag kämpar med känslorna kring min pappas cancer och livssituation i övrigt.. och nu läggs det till oron över att förlora honom. Detta är någon jag haft daglig kontakt med sedan vi lärde känna varandra, tomrummet skulle bli enormt.

Huruvida känslorna är besvarade orkar jag inte ens fundera över.. nog ser jag honom på ett annat sätt en övriga manliga vänner.. men har ju fortfarande min pojkvän, om än något komplicerad situation där med.

Känns som jag slungats tillbaka till mina tonårs år.. hade något liknande situation då som jag egentligen inte ville återuppleva..

Det värsta kommer bli bristen på sex tills jag fått provsvaret.. blev på så sjukt dåligt humör när det gått 12 dagar senast :D

Dejtar inte så hör kanske inte hemma i tråden egentligen men tänkte att detta ändå var bästa tråden att skriva av sig i !

I helgen släppte en av mina närmaste vänner bomben att det inte enbart var vänskapskänslor från hans håll.. Blev minst sagt chockad, nog för att det kanske varit lite småfling mellan oss men aldrig hade jag trott att det fanns sådana känslor så att han inte längre orkade hålla det inom sig.
Så nu är det tid utan kontakt som gäller.. reda ut allt i skallen.. och nog för att han har all rätt i världen till sina känslor men jag kan inte låta bli att känna mig både ledsen och lite irriterad. Han står mig som sagt väldigt nära, och är mycket väl medveten om hur mycket jag kämpar med känslorna kring min pappas cancer och livssituation i övrigt.. och nu läggs det till oron över att förlora honom. Detta är någon jag haft daglig kontakt med sedan vi lärde känna varandra, tomrummet skulle bli enormt.

Huruvida känslorna är besvarade orkar jag inte ens fundera över.. nog ser jag honom på ett annat sätt en övriga manliga vänner.. men har ju fortfarande min pojkvän, om än något komplicerad situation där med.

Känns som jag slungats tillbaka till mina tonårs år.. hade något liknande situation då som jag egentligen inte ville återuppleva..

Modigt och starkt av honom att berätta :) Han ansvarar för att ta hand om sig själv i första hand, innan han tar hand om dig. Låt det landa en stund, hos er båda. Så slipper båda du känna efter vad du känner (när du har mycket med annat) och han får landa lite i hur det känns att ha öppnat den dörren.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 861
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 296
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka