Sex med flera, vad är svårt att förstå?Trodde majoriteten som hade KK var ute efter sex ??![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sex med flera, vad är svårt att förstå?Trodde majoriteten som hade KK var ute efter sex ??![]()
Sex med flera, vad är svårt att förstå?
Hur man hittar flera? Hur man ens hittar en?
Men jag antar att det är krogen som är enklast![]()
Hur man hittar flera? Hur man ens hittar en?
Men jag antar att det är krogen som är enklast![]()
Men va händer om du träffar en partner som inte är lika ultimat i sängen? Kommer du sakna ditt KK då ?![]()
Men va händer om du träffar en partner som inte är lika ultimat i sängen? Kommer du sakna ditt KK då ?![]()
Är något totalt värdelös när det kommer till sex och inte visar någon förbättring öht på några gånger, så blir han inte långvarig och inte inleder jag ett förhållande heller i det läget. För mig är bra sex viktigt nämligen.
Sex med flera, vad är svårt att förstå?
Jag förstår. Men då utsätter man sig för risker om man inte använder kondom. Men då är man väl medveten om det...
Då kommer jag och bryter av då. Personligen har jag svårt att ligga med flera personer parallellt, även om det har hänt, så för mig är ofta även KK-relationer exklusiva. Det är dock inget jag begär av personen ligger med men då gäller kondom. Jag skulle inte heller påstå att skillnaden mellan en KK och en partner är hur många andra man ev. har sex med.
Jag skulle inte heller påstå att skillnaden mellan en KK och en partner är hur många andra man ev. har sex med.
Jag kan än så länge säga att jag faktiskt aldrig fått någon könssjukdom. Vilket är ren tur med tanke på hur många jag varit med oskyddatDet gör väl också att jag ibland blir slarvig och tänker "Äh, vad tusan är oddsen?" för att jag har fått för mig att det är så himla ovanligt. Ännu dummare, eftersom det faktiskt är värre saker än klamydia man kan åka på.
Dejtar inte så hör kanske inte hemma i tråden egentligen men tänkte att detta ändå var bästa tråden att skriva av sig i !
I helgen släppte en av mina närmaste vänner bomben att det inte enbart var vänskapskänslor från hans håll.. Blev minst sagt chockad, nog för att det kanske varit lite småfling mellan oss men aldrig hade jag trott att det fanns sådana känslor så att han inte längre orkade hålla det inom sig.
Så nu är det tid utan kontakt som gäller.. reda ut allt i skallen.. och nog för att han har all rätt i världen till sina känslor men jag kan inte låta bli att känna mig både ledsen och lite irriterad. Han står mig som sagt väldigt nära, och är mycket väl medveten om hur mycket jag kämpar med känslorna kring min pappas cancer och livssituation i övrigt.. och nu läggs det till oron över att förlora honom. Detta är någon jag haft daglig kontakt med sedan vi lärde känna varandra, tomrummet skulle bli enormt.
Huruvida känslorna är besvarade orkar jag inte ens fundera över.. nog ser jag honom på ett annat sätt en övriga manliga vänner.. men har ju fortfarande min pojkvän, om än något komplicerad situation där med.
Känns som jag slungats tillbaka till mina tonårs år.. hade något liknande situation då som jag egentligen inte ville återuppleva..
Det värsta kommer bli bristen på sex tills jag fått provsvaret.. blev på så sjukt dåligt humör när det gått 12 dagar senast![]()
Det värsta kommer bli bristen på sex tills jag fått provsvaret.. blev på så sjukt dåligt humör när det gått 12 dagar senast![]()
Handen?![]()