Alla former av dating, del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hehe, jag kommer ihåg när klamydia gick i ett gäng som jag umgicks med under studenttiden (jag var dock inte inblandad :p). Det blev liite svårt för en del att förklara för sin partner hur de kunde ha fått klamydia om vi säger så :angel: Det var väl en del som hamnat i annan säng än hemmasängen :D

Haha, illa :nailbiting: :D

Jag kan än så länge säga att jag faktiskt aldrig fått någon könssjukdom. Vilket är ren tur med tanke på hur många jag varit med oskyddat :nailbiting: Det gör väl också att jag ibland blir slarvig och tänker "Äh, vad tusan är oddsen?" för att jag har fått för mig att det är så himla ovanligt. Ännu dummare, eftersom det faktiskt är värre saker än klamydia man kan åka på.

Tänkte mer ett monogamt KK - förhållande? Dvs, ett tills nån av oss hittar en partner :p. Finns inte såna ?

Det finns väl precis alla olika typer av relationer så ge dig ut på jakt efter vad som passar dig! Det är bara det att ingen i den här tråden verkar vilja ha en sådan :p

Det finns väl precis alla olika typer av relationer så ge dig ut på jakt efter vad som passar dig! Det är bara det att ingen i den här tråden verkar vilja ha en sådan :p

Jag är ute efter att träffa en partner. Men ett seriöst KK - hade väl inte skadat . Men verkar inte som det är nån grej här på buke tydligen :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 859
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 296
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka