Kåt och full är ju dessutom en livsfarlig kombo![]()
Ja, jag tänker ju inte komma och påstå att jag var nykter alltid heller...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kåt och full är ju dessutom en livsfarlig kombo![]()
Varför?Ok, antar att du har 1177 inlaggt som snabbnummer då![]()
Nåja, i jakten på den ultimata kk'n får man ju sexa med några grodor på vägen liksomoch som andra skrivit.. I stridens hetta osv
Jag kan väl poängtera att det inte varit efter en dejt direkt. Utan efter flera när det blivit mer seriöst![]()
Men KK är ju per definition inte seriöst![]()
Nu har jag aldrig haft KK. Men varför kan man inte ha en seriös KK relation då?![]()
Nu har jag aldrig haft KK. Men varför kan man inte ha en seriös KK relation då?![]()
Hehe, jag kommer ihåg när klamydia gick i ett gäng som jag umgicks med under studenttiden (jag var dock inte inblandad). Det blev liite svårt för en del att förklara för sin partner hur de kunde ha fått klamydia om vi säger så
Det var väl en del som hamnat i annan säng än hemmasängen
![]()
Det beror givetvis på vad man lägger i ordet "seriöst" men för mig är KK något kul och inte så allvarligt.
Tänkte mer ett monogamt KK - förhållande? Dvs, ett tills nån av oss hittar en partner. Finns inte såna ?
Klart de finns. Been there, done that, aldrig igen, knipsar hellre av stortårna i en gödselstack.Tänkte mer ett monogamt KK - förhållande? Dvs, ett tills nån av oss hittar en partner. Finns inte såna ?
Det finns väl precis alla olika typer av relationer så ge dig ut på jakt efter vad som passar dig! Det är bara det att ingen i den här tråden verkar vilja ha en sådan![]()
Jag är ute efter att träffa en partner. Men ett seriöst KK - hade väl inte skadat . Men verkar inte som det är nån grej här på buke tydligen![]()
Oja, den finns![]()
Jag tror inte att det är någon grej i världen, typ. Majoriteten som är ute efter KK är ju ofta det för att de inte vill vara monogama. Vill man vara monogam är man väl oftare ute efter en partner.
Trodde majoriteten som hade KK var ute efter sex ??![]()