Om det hade varit samma sak som att ligga så hade den här tråden inte funnits![]()
Haha, sant
Men borde ju kunna stilla humöret lite iaf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om det hade varit samma sak som att ligga så hade den här tråden inte funnits![]()
Perfekt läge för nån ny trevlig leksak då![]()
Haha, sant
Men borde ju kunna stilla humöret lite iaf![]()
Har en massa nya, men det räcker liksom inte!
@Singoalla Jaha, så fort! Det låter ju lovande iallafallfick för mig att det skulle ta minst en vecka..
I hear you sister
Egensex är mil från sex på 2 (eller flera) men nöden har ingen lag ibland![]()
Varför skulle jag vilja det?Prova vara utan i 8 år.
jag har inget behov av att knulla runt, så för mig låter ett seriöst kk-förhållande bra. Detta är dock inget erbjudandeJag är ute efter att träffa en partner. Men ett seriöst KK - hade väl inte skadat . Men verkar inte som det är nån grej här på buke tydligen![]()
jag har inget behov av att knulla runt, så för mig låter ett seriöst kk-förhållande bra. Detta är dock inget erbjudande![]()
![]()
Alltså, jag känner mig typ asexuell när jag läser härinne!För mig räcker det gott och väl att ligga kanske 1 gång per månad, plus lite egensex (som oftast är bättre) emellanåt...
![]()
Ja, eller så är alla här inne översexuella.
Det här anknyter till något jag undrat länge. Gör du aldrig annat än ligger med dina dejter? Du skriver alltid att de "kommer över", alltså innebär en dejt att de kommer hem till dig. GÖR ni aldrig något på dina dejter, typ fikar, promenerar, kollar film eller nåt? Du verkar ju vilja träffa någon för ett seriöst förhållande men jag undrar hur man gör det när dejtande innebär att han ringer på dörren, ligger och sedan går igen.