Alla former av dating, del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lycka till ! :)

Bara en intressant notis. Undra vad reaktionen här på buke hade blivit om jag som kille hade sagt att jag letade efter en tjej som gillade att suga :p:nailbiting::grin:.

Jag har inte sagt att jag letar efter en kille som gillar att slicka, men jag tycker oralsex är trevligt. Jag gillar generellt att suga så det kommer bli både slick och sug med den här killen. Förstår inte vad du vill komma fram till?

Sedan har jag och mina kvinnliga singelvänner tyvärr erfarenheter av att många män inte slickar även fast de i början påstår att de tycker om det. Så för oss har det blivit ensidigt oralsex. Kanske därför jag blev positivt överraskad av den här killen.

Vill bara poängtera att det inte var killens prestation jag ville kommentera utan ATT han överhuvudtaget slickade.

Hade han varit en total katastrof hade det inte gjort något. Om vi fortsätter ha sex kommer jag kunna hjälpa honom.

Oralsex är svårt! Även om jag oftast tycker om att suga är jag asdålig. Jag har ingen aning om hur hårt eller snabbt man ska göra. Är inte ovanligt att jag råkar bita med tänderna. Jag har aldrig fått en kille att komma så. Det slutar oftast med att jag själv ger upp för jag inte kan andas, kommer åt kräkreflexen eller får träningsvärk i läpparna. Jag har varnat denna nya kille så han är förberedd :D. (sorry för detaljerna, vet att det här inte är en sextråd.)

Jag satt precis mitt emot en kille på tåget som jag blev himla förtjust i, han såg ut som en svenne bananigare variant av Patrick Wilson och jag kände mig som 14 år. Vi pratade lite när tåget rullade ut, mest för att det var en pratglad gubbe bredvid oss som drog in oss i konversationer, sen satt jag och smygtittade på honom när han tittade ut genom fönstret över en timme och funderade på hur jag skulle lyckas fråga efter hans nummer. Tåget var fullproppat så jag tänkte att det skulle bli pinsamt att fråga honom rakt ut när alla hörde. Sen började jag bläddra efter ett kvitto i plånboken att skriva mitt nummer på men hittade sen ingen penna. Sen stannade tåget och vi gick av.

Fan vilken sopa jag är :arghh: :grin:

Jag satt precis mitt emot en kille på tåget som jag blev himla förtjust i, han såg ut som en svenne bananigare variant av Patrick Wilson och jag kände mig som 14 år. Vi pratade lite när tåget rullade ut, mest för att det var en pratglad gubbe bredvid oss som drog in oss i konversationer, sen satt jag och smygtittade på honom när han tittade ut genom fönstret över en timme och funderade på hur jag skulle lyckas fråga efter hans nummer. Tåget var fullproppat så jag tänkte att det skulle bli pinsamt att fråga honom rakt ut när alla hörde. Sen började jag bläddra efter ett kvitto i plånboken att skriva mitt nummer på men hittade sen ingen penna. Sen stannade tåget och vi gick av.

Fan vilken sopa jag är :arghh: :grin:

Äsch, du skulle ju frågat om han hade nåt papper ju! Icebreaker o sen ge tillbaka lappen med nr på ;)

Äsch, du skulle ju frågat om han hade nåt papper ju! Icebreaker o sen ge tillbaka lappen med nr på ;)

Jag vet, kom på flera saker i efterhand. Hade också kunnat öppna anteckningar i mobilen och skrivit till honom och frågat om hans nummer, och bara sträckt över den. Så hade han kunnat svara i telefonen och ge tillbaka den utan att involvera våra stolsgrannar i konversationen.

Jäkla fegis :banghead:

Alright, jag och en kompis har nu kommit fram den optimala lösningen för ovanstående problem. Jag kan mata plånboken med mina visitkort, och sedan skriva passande meddelanden på dem i förväg så jag aldrig riskerar att stå utan penna. Jag föreslog "Hör av dig!" men hon föreslog det mer direkta "Ligga?". Kom fram till att jag kunde ha olika meddelanden så jag har något som passar för varje situation :p Har ni några förslag?

Alright, jag och en kompis har nu kommit fram den optimala lösningen för ovanstående problem. Jag kan mata plånboken med mina visitkort, och sedan skriva passande meddelanden på dem i förväg så jag aldrig riskerar att stå utan penna. Jag föreslog "Hör av dig!" men hon föreslog det mer direkta "Ligga?". Kom fram till att jag kunde ha olika meddelanden så jag har något som passar för varje situation :p Har ni några förslag?
Idén i sig är bra, men jag skulle verkligen inte använda mina visitkort från jobbet om jag hade valt den vägen. :eek:

Idén i sig är bra, men jag skulle verkligen inte använda mina visitkort från jobbet om jag hade valt den vägen. :eek:

Jag skulle nog inte kasta ut dem till vem som helst på krogen :D Men skulle inte vara så kinkig i exempelvis tåg-situationen i morse. Mitt mobilnummer är dessutom företagets så även om jag skulle skriva mitt nummer på en vanlig lapp och någon skulle söka upp det på nätet, så skulle de komma till min jobbprofil.

Fast hon sa ju inte att det skulle vara från företaget.
Jag skulle också kunna tänka mig såna.
Bison den fantastiska
Ligga?
070xxxxxx

Smidigt :D

Haha :p Låter fantastiskt att ha sådana! Men jo, jag tänkte jobbvisitkorten. Inte som sagt för att kasta ut på krogen med "Ligga?" inviter till höger och vänster utan om det är någon man kanske träffat i någon sammanhang och vill ge numret till. Jag har inte den typen av jobb, företagskultur eller chef som skulle se det som problematiskt att ge ut något visitkort privat då och då.

Haha :p Låter fantastiskt att ha sådana! Men jo, jag tänkte jobbvisitkorten. Inte som sagt för att kasta ut på krogen med "Ligga?" inviter till höger och vänster utan om det är någon man kanske träffat i någon sammanhang och vill ge numret till. Jag har inte den typen av jobb, företagskultur eller chef som skulle se det som problematiskt att ge ut något visitkort privat då och då.

Jag får nog inte ge ut mitt jobbnummer utanför jobbet mer än möjligen till närstående. Jag har ju inte den typen av jobb heller som har visitkort :p

Jag får nog inte ge ut mitt jobbnummer utanför jobbet mer än möjligen till närstående. Jag har ju inte den typen av jobb heller som har visitkort :p

Jag förstår! Jag har kombinerad jobbtelefon och privat, som de flesta på mitt jobb. Varför jag har notiser avstängda på messenger, Tinder osv. eftersom jag alltid har med mig den på möten. Förra veckan lös skärmen upp på ett möte med ett vanligt SMS där det stod "Vill du ha dina trosor tillbaks?" :D Som tur var intern möte, och jag tror ingen såg det. Hade någon gjort det så hade vi bara skrattat åt det. Vi är väldigt personliga på min arbetsplats. Dock hade väl ett sådant mess varit i kategorin "privat" :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 580
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 768
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX