kvinnosyn som luktar gammal socka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
kvinnosyn som luktar gammal socka.
Mina närmsta vänner är män. Jag bondar mycket enklare med män än kvinnor. Känner mig oftast obekväm med tjejer och kan knappt prata
De tjejer jag umgås med är genom hästintresset och vi pratar inte om så mycket annat än hästar.
Mina manliga vänner kanske bara känner sig obekväma med mig, såsom du blir med tjejer.
Det gör väl alla på bcHan gillar bl.a. att slicka![]()
Alla påstår det, men i verkligheten...Det gör väl alla på bc![]()
Ja, jag menade det. Alla meddelanden man får om att de vill slickaAlla påstår det, men i verkligheten...![]()
Jag har hittat ett guldkorn på bc! Vi klickar som kompisar och tror sexet kan bli riktigt bra. (Han gillar bl.a. att slicka
.)
En helt normal kille, kanske till och med normalare än mina ex.
(Han gillar bl.a. att slicka.)
Hade du svarat att du såg fram emot en dejt med en tjej som dessutom gillar att suga, tror jag att du hade fått Hejarop.Lycka till !
Bara en intressant notis. Undra vad reaktionen här på buke hade blivit om jag som kille hade sagt att jag letade efter en tjej som gillade att suga.
Undra vad reaktionen här på buke hade blivit om jag som kille hade sagt att jag letade efter en tjej som gillade att suga.
Bara en intressant notis.
Det gör väl alla på bc![]()
Därför att det hade blivit totalt ramaskri i stil med "hela bukefalos rasar".På vilket sätt är den notisen intressant?
Eller så skriver inte alla ordagrant hur deras mess lyder..Bara gillar? Brukar få höra att de "älskar att slicka" och svarar då att bara för det behöver de ju inte vara bra på det..
BC-män har visst tappat stinget sen jag var medlem![]()
Men har du inte fått meddelande från snubbar som "älskar att slicka"?Vet inte. Har bara legat med en från bc tidigare. Får börja föra statistik.
Bara gillar? Brukar få höra att de "älskar att slicka" och svarar då att bara för det behöver de ju inte vara bra på det..
BC-män har visst tappat stinget sen jag var medlem![]()
Men har du inte fått meddelande från snubbar som "älskar att slicka"?
Därför att det hade blivit totalt ramaskri i stil med "hela bukefalos rasar".