Alla former av dating, del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mina närmsta vänner är män. Jag bondar mycket enklare med män än kvinnor. Känner mig oftast obekväm med tjejer och kan knappt prata :p

De tjejer jag umgås med är genom hästintresset och vi pratar inte om så mycket annat än hästar.

Mina manliga vänner kanske bara känner sig obekväma med mig, såsom du blir med tjejer ;).

Bara gillar? Brukar få höra att de "älskar att slicka" och svarar då att bara för det behöver de ju inte vara bra på det..

BC-män har visst tappat stinget sen jag var medlem :D
Eller så skriver inte alla ordagrant hur deras mess lyder..

Bara gillar? Brukar få höra att de "älskar att slicka" och svarar då att bara för det behöver de ju inte vara bra på det..

BC-män har visst tappat stinget sen jag var medlem :D

Hm jag har hört att vissa killar säger att de tycker om att slicka, men när det väl kommer till kritan blir det inget.

Ska tillägga att han har potential att bli riktigt bra, han behöver bara lite guidening :p.

Därför att det hade blivit totalt ramaskri i stil med "hela bukefalos rasar".

Nåja. Jämförelsen är totalt tagen ur det blå och därför totalt ointressant. Det är som att jag skulle skriva "det skulle vara intressant att se vad folk skulle säga om jag skrev att jag gillar att döda kattungar". (Alltså, taget ur det blå. Inte att det är samma sak att döda kattungar som att söka sugvänliga tjejer, bara för att förtydliga extra noga.)

@Hero Att få meddelanden om att snubbar gillar att slicka är inte på långa vägar samma sak som att en kille skulle söka tjej som gillar att suga. Och jag måste säga, du skriver att du inte vill att dejtingtråden jämt ska handla om dig men det verkar ju sannerligen som motsatsen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 580
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 768
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX