Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad ni alla är duktiga med era små 10or!
Jag smygläser allt ni skriver, men har inte så mycket att skriva om själv.
Rozalie är kvar på lösdriften med 8 små sto-vänner, där leker hon vildhäst och har det toppenbra. Hon kommer inte hem förens till hösten och jag saknar så att ha henne nära och pussa mule varje dag! Men tiden går snabbt, om ett år är det treårs
Är det bara jag som stått tätt intill för att få en känsla av hur det kommer kännas?
Haha! Heja Orvar!
Håller med bellabus, nu börjar man nästan bli lite nervös inför inridningen!
Ja,snart är det dags!
Känns som om man nyligen fick hem dom och det var en eeeeeeevighet tills man kunde ens börja tänka på inridning!
Jag har ju varit ganska säker på vem som ska rida in Orvar,dock så har ju priset legat ganska mycket högre än vad jag sett/hört på anda ställen,men det har alltid känts som om det vore värt det,eftersom den tjejen löser verkligen alla problem,och då OM det skulle bli något så löser hon det.
I dag har jag dock tänkt om lite,är en tjej i stallet som verkligen rider JÄTTEbra,lugn,orädd,van att sitta på häst som är rejält bockig osv. Aja,har startat en egen tråd om det så orkar inte ta allt en gång till,men jag har iaf funderat på att fråga henne. I såntfall blir han inriden hemma och jag kan följa utveckligen varje dag om jag så vill. Får se hur jag gör..