Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ush jag förstår att du tröttnar. I ditt förra inlägg kunde jag inte låta bli att skratta lite ändå, när du skrev att något ju måste finansiera ditt framgångsrika hästliv Haha, vem har inte kännt så ibland? jag är också trött på mina hästar, I alla fall när det kommer till ridning. Jag tycker inte GP känns varken bättre eller mer jämnt musklad ut så jag undrar vad jag håller på med egentligen. Jag följer veterinärens råd helt enkelt. Men hon passar bra som hagprydnad, jättesnygg@Fiorano Ja pepp behövs verkligen Den här hästjäveln alltså... Nu är det ju förvisso inte hennes fel att det är höbrist, men jag kan ju inte påstå att hon tillfört ens hälften så mkt energi i mitt liv det sista året, som stress och leda. Nu det senaste att igår vid 21 ringde dom från stallet och sa att hon rullat fast ute i vindskyddet men att dom hört och fått loss henne och hon verkade okej. Jävla häst att lyckas alltså Hon är ju proffs på att rulla fast inne, så jag har känt mig ganska lugn av att hon går ute även om jag vallat upp spånet mot väggarna inne i boxen för att eliminera riskerna där. Då rullar hästfan fast sig ute också... hon är exceptionellt jävla klantig helt enkelt.
Så jag får väl se nu när jag kommer dit efter jobbet om ett par timmar, om hon sträckt sig eller nåt annat härligt som kräver vila och rehab. Om så är fallet kanske det råkar hända att jag bygger en rasthage på järnvägsspåret
Grymt bra. Tänkte på det efter något av dina andra inlägg att ni verkligen gått framåt sen förra året. Nu är ni med och nosar i MsvC och förra året var det som att det var en omöjlighet.Ber om ursäkt i förväg för detta inlägget känns löjligt skrytit. Men jag är så sjukt nöjd med vår tävlingssäsong under våren. Den blev två tävlingar kortare pga snor och hosta, men när den väl om igång blev den riktigt bra!
LA3, 65,14%, ett poäng utanför placering.
LB1, 70,5%, tvåa.
LB2, 67,5%, fyra.
LA3, 69,0%, tvåa.
LB2, 65,8%, femma.
LA3, 66,8%, ett poäng utanför placering.
LA4, 64,6%, tvåa.
MsvC1, 62,6% 7/18.
MsvC1, 61,9% 9/18 en felridning från kvalgräns.
Nästa tävling blir om ganska exakt två månader och sen är det faktiskt ganska bra med tävlingar under hösten. Kommer fortsätta rida LA/MsvC. Hoppas det kan bli ännu bättre efter en sommar av träning och mer styrka.