Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Någon som har erfarenhet av det här fodret?
Har nu en häst som måste banta. Men han har problem med att när han inte får mat när övriga...
Foder & Strö
Någon som vet om man i Danmark använder ME eller DE?
Det jag vill veta är om energin i Hestekraft Extra anges i DE eller ME, 12,7 MJ är...
Foder & Strö
Någon som vet om det är skillnad på B-vitamin i flytande form och B-vitamin i pelleterad form? Tar kroppen snabbare upp det som serveras...
Foder & Strö
Ska nu prova ge min häst hö igen istället för hösilage för att se om hans mage kan börja fungera bättre igen. Jag letar efter lite olika...
Foder & Strö
Skulle plocka in ny bal idag och får då syn på ett jättehål mitt fram och väldigt väl synligt så att det fanns där för 4 dagar sedan när...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.