Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

• Låst
Träning Blir gråtfärdig när jag åker förbi hagar med hästar som står med både ett och två täcken på nu! TOM med hals på täcket? Här i Stockholm...
Svar
12
· Visningar
1 176
Senast: IngelaH
·
R
Ridning Hej hjälp mej: vilken spansk sadel passar till rejält kort rygg? Jag har en espaniola startrekk men jag sitter inte bra i den. Jag...
Svar
8
· Visningar
1 629
B
Träning Jag har en femårig d-ponny som vi är ute och tränar med på andra klubbar, tanken är att vi ska börja tävla snart också (debut på...
Svar
7
· Visningar
911
Senast: Beauty_Boss
·
K
Träning Någon har i helgen brytit sig in i Ridskolestallet, tagit några ponnysar och hästar till manegen, där dom jagade runt dom/red vem vet...
2
Svar
28
· Visningar
2 555
Senast: Seabaz
·
Ridning Jag kände att jag måste bildbomba lite! Här är en bländande pas de deux med ett våryrt par! Tyvärr är bildkvaliten inte den bästa...
Svar
15
· Visningar
1 279
Senast: Bumblebee
·
Träning jag har en unghäst på 4 år som blir dragig och vill ligga tätt i rumpan på hästen framför när man rider ut. Han är väldigt pigg men...
Svar
3
· Visningar
947
Senast: ElinaLovgren
·
M
Träning Min häst kollar av varje gång jag rider om martingalen är på eller inte. Om den är på känner hon det och slappnar av och jobbar...
Svar
3
· Visningar
828
Senast: ylwan
·
Träning Nu vill jag ha era bästa tips på hur ni får en häst att ta stöd på yttertygeln och låta bli att hänga i innerhanden! Jag antar att...
2
Svar
24
· Visningar
3 266
Senast: super
·
C
Träning Hur ofta rider ni med säkerhetsväst? Varför, varför inte?
8 9 10
Svar
193
· Visningar
10 143
Senast: aleksis
·
L
Träning Finns det nån som helst anledning att backa i uppförsbackar?:confused: Tränas nån speciell muskelgrupp eller?:) Tycker det borde vara...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 083
Senast: Totola
·
Träning Har en 11 årig varmblodsvalack som jag haft i ca. 6 månader nu. Jag har tränat lite NH med han , att han ska backa när jag backar, och...
Svar
5
· Visningar
964
Senast: Tuvisen
·
I
Träning Hjälp, har slut på ider nu. :/ Tränar hoppning och dressyr med min ponny. Hoppar en dag i veckan, även lite dressyr inlagt i de. Sen...
Svar
7
· Visningar
3 056
Senast: Isbiteen__
·
S
Träning Trodde faktiskt inte hästar gjorde såhär?.. Kanske är jag inte påläst iof.. :) det är ju säkerligen normalt endå.. man vet ju att lejon...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 071
Senast: Mims
·
Träning Med anledningen av en diskussion som dök upp i en tidigare tråd ang en häst som gick emot spöt. Kan hästar jävlas? Dvs vara dumma...
17 18 19
Svar
375
· Visningar
21 449
Senast: rocki
·
S
Träning Jag har hört att en björn lätt hinner ikapp en häst som skenar iväg från faran...som då naturligtvis skulle vara björnen i det här...
2 3
Svar
50
· Visningar
7 021
Senast: Heulwen
·
Träning Min nya häst har tappat sin överlinje, han var sådan när jag fick honom, enligt ägarna har han tappat den hos förgående fodervärd...
Svar
14
· Visningar
5 940
Senast: Krulidut
·
S
Träning okej... jag har läst, och jag har tänkt... hempfling och monty roberts och alla möjliga andra böcker... alla är jättebra och jag fattar...
Svar
5
· Visningar
892
Senast: sinner
·
P
Träning Hej behöver hjälp ska köpa fältävlansskydd vilka är dom bästa? har tittat på NEW airflow skyddar dom verkligen bra?
Svar
1
· Visningar
810
F
Träning Nu är föl säsongen igång & frågorna angående höst/vinter verkar kanske avlägset men jag frågar ändå.:) Hur ni gör när ni avvänjer fölet...
Svar
4
· Visningar
2 237
Senast: TwiggyM
·
Träning Jag har en häst som är fint musklad och bra i hull. Rids varierat dressyr, hoppning fälttävlan. Problemet är att han är lite svag i...
Svar
7
· Visningar
2 685
Senast: Estivuz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Senast tagna bilden XVI
  • Guldfasanerna