C
CaliforniaSwed
På en skogs väg, möjligtvis. Genom skogen, inte en chans. Det var en björn som tog en älg mitt fram för en bil här bara några km från vårt hus. En älg som ta sig fram bättre än en häst i skogen hade inte en chans så jag tror en häst har mindre chans att komma undan. Möjligtvis som sagt på en skogs/grus väg var hästen kan öppna upp kanske har en bättre chans.
Men jag också tror inte att de skulle ge sig på en häst med en människa i när heten, men sammtidet vill jag heller inte prova den terori... Den björnen som tog älgen här bryde sig inte att bilen stog kvar och tittade på en stund till flera bilar/människor kom, då log han bara 300meter bort i skogen och tittade på...yummi yummi
Men jag också tror inte att de skulle ge sig på en häst med en människa i när heten, men sammtidet vill jag heller inte prova den terori... Den björnen som tog älgen här bryde sig inte att bilen stog kvar och tittade på en stund till flera bilar/människor kom, då log han bara 300meter bort i skogen och tittade på...yummi yummi