Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

• Låst
Träning Vad grundar du din åsikt på? Läst i tidningen, lyssnat på skivor, band, läst på internet, läst böcker, gått på kurser, sett på TV, egna...
7 8 9
Svar
168
· Visningar
19 598
Senast: IngelaH
·
B
Träning Hej ! Är i färd att köpa annan hästtransport och inser nu när jag har kollat ett antal begagnade att många ej har bom fram som går att...
Svar
19
· Visningar
2 091
Senast: trofé
·
  • Låst
Ridning Är det bara jag som läst Häst och Ryttare idag? Eller har jag missat att någon redan skrivit om detta men är det så så får moderator...
20 21 22
Svar
424
· Visningar
29 643
Senast: ginnies
·
C
Träning Har en 5årig valack som aldrig har gått med andra hästar. Han kom till Sverige som hingst i december från Spanien där han aldrig ens...
Svar
4
· Visningar
1 001
A
Träning Hej! Jag har fått fem stycken sköthästar som inte har varit hanterade mer än några enstaka ggr.. Dom har inte mått så bra.. Har varit...
Svar
2
· Visningar
1 102
Senast: Ankiz90
·
J
Träning Hej! Ska för första gången släppa min häst på bete (ute dygnet runt), ska gå i ca 8 veckor och kommer inte att ridas alls under tiden...
Svar
10
· Visningar
1 266
Senast: lynxlady
·
S
Träning Min häst är 9 år, och kan inte gå i form. Kan man lära honom det nu, eller är det försent? Om man kan, hur skulle man i såfalll lära...
2
Svar
20
· Visningar
2 031
Senast: spanglish
·
S
Träning Jag har precis köpt en 9åring, som tidigare ridits lite western, men nu inte ridits på ett par år. Själv har jag bara ridit klassisk...
Svar
8
· Visningar
1 245
C
Träning Har fått en ny häst till stallet som är fyra år och valack sedan slutet av mars. Han kom i förrgår och inne i stallet står står mellen...
Svar
1
· Visningar
736
Senast: cleopatra
·
Träning Hej på er bukelister! Nu har jag fått ett problem igen som vanligt! Min häst brukar jag rida på med hack för hon funkar bäst med det...
Svar
9
· Visningar
916
L
Träning ;) Jag älskar att rida barbacka! Finns det något härligare en att sätta sej på en varm häst och känna hästens rörelser? Brukar ni rida...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 182
Senast: Unafraid
·
D
  • Låst
Träning Hur går det med era 3 åringar(födda 2005) Vart har ni kommit någonstans i ridningen?:laugh: Min går just nu på bete. Innan dess har...
Svar
1
· Visningar
744
Senast: IngelaH
·
L
Träning Vad rider ni med, och varför? För/nackdelar mot dom båda? Jag rider med både hackamore och bett, har fått för mig att de går bättre med...
Svar
12
· Visningar
3 388
Senast: Mariiee
·
Träning Jag håller just på att lastträna min häst. När jag köpte henne (11 mån sen) var hon panikslagen för transporten, hon reste sig och hade...
Svar
14
· Visningar
1 294
Senast: axel
·
M
Träning Hej, undrar vad ni har för erfarenheter av hästar som är av rasen KWPN? Bl.a. lynne, energi, gångarter osv... Funderar på ett hästköp...
Svar
11
· Visningar
3 316
Senast: malinsky
·
C
Träning Antar att det är fler än jag och min häst som lider i värmen. Det är varmt, kvavt, mygg och flugor överallt och man kan knappt skritta...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
4 619
Träning Min häst vill inte gå in i transporten längre, har haft honom i drygt ett år och fram till i höstas ungefär så gick han in utan större...
Svar
14
· Visningar
962
Senast: dashy
·
Träning Jag skulle vara tacksam om det fanns någon som kan ge lite råd om hur man rider dom här hästarna. Har funderingar på att bli medryttare...
Svar
2
· Visningar
1 864
Senast: Stallflicka
·
Träning okej, här kommer jag som ridit sedan jag var 5 år (nu 19) och vill veta hur man gallopperar! Jag har såklart gallopperat ;) men jag...
Svar
9
· Visningar
1 761
Senast: hillevie
·
B
Träning Har precis fått min höksta önska uppfylld :love: min mamma har äntligen gett med sig och vår älskade polle kom den 28 maj 2008...
Svar
8
· Visningar
1 407
Senast: Butta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka