Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Träning
Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn
Hästhantering
Jag har ett litet problem med min d-ponny, jag har haft honom i lite mer än 2 år nu men han har börjat vägra stå stilla när jag hoppar...
Hästhantering
Hej,
Jag ska köpa en häst som står några mil ovanför Göteborg, och jag själv bor i Småland, på ostkusten.
Eftersom det blir en resa på...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.