Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
var det där gissning elr kunskapmartha skrev:Hans namn börjar på N och han har nåt problem med halsen pga av yttre våld
Att han hatar andra handjur har ju sina förklariga orsaker, samma som att han ÄLSKAR alla brunstiga ston..martha skrev:Den Vackra HATAR alla andra hingstar o valacker...och då menar jag HATAR....finns inte en chans att man skulle missa det
Sen vet jag en hel del hästar som "sörjer" och går dåligt när skötaren exempelvis har semester...t om så att dom får korsförlamning,kolik eller andra fysiska åkommor....så visst känner dom även saknad...samma som hundar( en del hästar alltså)
Ibland räcker det med att byta skötare på hästar för att dom skall tända till, personkemin måste ju stämma för en del, men att älska är för mig också ett starkt ord, men kärlek o tillit kan ju hästar ha för oss människor, det är jag helt övertygad om.
Nu kom jag på massa kul att skriva... Lite taskig humor såhär på kvällskvisten före ett kval... :smirk:martha skrev:Jag hade ju Herr J här får några år sen....och han trivdes aldrig och jag tror banne mig att han verkligen ÄLSKAR Eva Lena försvinner hon, är hans liv i kras
Det var lite taskig humor ang förhållandet mellan E-L och herr J...martha skrev:Vaddå, Vaddå , Vaddå ?????? Vaddå kval??? Vaddå skriva?? Kom along nu.....
Om det är kul eller inte kan jag berätta i morgon... Spår 5 indikerar på en lätare galoppTUR för Lasse! :smirk:martha skrev:Nämen va kul....och inget har vi fått veta.....New Kid kvalade förra veckan...21,7 tror jag det var
Möjligen P.E?martha skrev:**Hästtandläkaren kom idag.
Då var Sweetan som ett lamm.
Öronen framåt hela tiden **
Visst är han suverän med hästar
Humelibumlan skrev:Möjligen P.E?
Cykelpump? jag har ju ingen cykel?martha skrev:Du har vunnit en cykelpump Jaaaaaa
hanna_shetland skrev:Gissade du eller hur kom du fram till det?
Det var hur som helst fel.
Fler som "pratat" med honom om hans sjukdom/skada/fel? Kom igen nu!
Att hans börjar på N kan vem som helst se, det är bara att kolla vad bilden heter eller följa hemsideadressen, han heter alltså Neptun.
Jo, det var precis vad hon gjorde! *Harkel* Nämde jag att det var efter hon fått domecidan?martha skrev:Men va fan..du har väl sulkyhjul
Jaså...hon morrade ja, det var väl gott åt han