hästviskare !

Sv: hästviskare !

haha just därför jag puttade igång den igen ;) det enda som kom upp då jag sökte, så jag tänkte man kunde fortsätta på denna :)

det där om man tror på det har nog mycket och göra om dom verkligen kan det. en del ser det endast som ett bra sätt att tjäna pengar på, och andra kan verkligen "viska". Den vi har/hade tror jag på, i med att hon har sagt många saker som hon inte skulle kunna om hästen. :)

På Insider var det någon som sa sig kunna få ut hästens känslor och tankar genom tagel. Man skickade in tagel från en häst som stått nerkyld på museum i flera hundra år och fick som svar att hästen kände sig lite stel - tack f*n för det! :rofl: :devil:

Men de lyckas ju uppenbarligen lura ganska många med detta.

Hahahahahahaha!

haha ja såg oxå den :D sen gjorde dom även ett test med olika hästviskare om och ställde frågan varför hästen gillade banan så mycket (eller något liknande, kommer inte ihåg allt) och en del sa att han älskade banan och en del inte. Hästen i sig hade aldrig sett en banan någonsin :rofl:

Jag är en hästviskare själv, och jag kan säga att jag bluffar iallafall inte! Hästarna pratar inte på människospråk, och de tänker inte heller på människospråk. De skickar som en bild på något, t.ex en sadel som ser ut att vara lite för trång eller så. En bild där en hov lyser i vitt. (vitt betyder oftast smärta) . Ni får tolka det som ni vill, men om ni vill veta mer kan ni skicka ett PM :)

Jag är en hästviskare själv, och jag kan säga att jag bluffar iallafall inte! Hästarna pratar inte på människospråk, och de tänker inte heller på människospråk. De skickar som en bild på något, t.ex en sadel som ser ut att vara lite för trång eller så. En bild där en hov lyser i vitt. (vitt betyder oftast smärta) . Ni får tolka det som ni vill, men om ni vill veta mer kan ni skicka ett PM :)

Mmmm..eller hur

Liknande trådar

K
Ridning Jag började rida när jag var 6 år, nu är jag 24. Jag har ridit regelbundet i stort sett hela mitt liv, med undantag för de två senaste...
2 3
Svar
59
· Visningar
8 795
Senast: emlem
·
Träning Ja här kommer ett lite meningslöst inlägg men måste bara få skriva av mig lite :D Äger en 05:a som inte riktigt har funkat som jag...
Svar
6
· Visningar
1 141
Senast: Minnaa
·
Hästvård igår när jag skulle på lektion så började heppan halta när vi travade, i skritt märktes ingenting. är vänster framben har reagerat...
Svar
3
· Visningar
716
Senast: TantEster
·
P
Träning Nu är det såhär, att jag har en 10 årig D-ponny valack (blir 11 i Januari) som har varit dålig i sitt framben sedan Mars. Jag köpte...
Svar
7
· Visningar
1 286
Senast: Myzan87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Kemnevall sadel
  • Ny sits