Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Träning
Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn
Hästhantering
Min häst har blivit lite skadad och ska vara konvalescent med endast skrittpromenader i drygt en månad, och sedan sättas igång långsamt...
Hästhantering
i morgon åker jag och hämtar min 8 månader gamla unghäst, ja skall köra med strippat släp och lös. Hur bommar man igen skötardörren från...
Hästhantering
Hej!
Jag har en häst som jag skulle vilja ha lite hjälp med.
Hon hetsar upp sig väldigt ofta och spänner sig, när man fattar galopp så...
Hästhantering
i helgen skall ja hämta min fölis (8 månader ) det är ca 40 mils resväg och kommer ta många timmar med tanke på väglag mm. Våra hästar...
Hästhantering
Min kompis har en häst, och när man går ut med henne på en promenad exempelvis så blir hon verkligen hur pigg som helst! Det är ju inte...
Kropp & Själ Det är verkligen det bästa med menskopp! När jag ska iväg nånstans och mensen eventuellt ska komma. Då sätter jag in koppen och behöver...
Hästmänniskan Tycker det låter tråkigt, varför är inte ridläraren med och visar och pratar lite om hästarna och hur man hanterar dom och vilka olika...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.