Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

S
Ridning hej Är nybliven akademare ;).. har gått kurs för Christina Drangel och skall nu börja rida för Carin Hillengard 1 gång i månaden :)...
Svar
2
· Visningar
1 138
Senast: elbereth
·
A
Ridning Har precis inhandlat en sådan ^^ begagnad. Jag läste att de rostar och ska rosta (har haft ett sådant bett innan som rostar) och det har...
Svar
18
· Visningar
1 846
Senast: Kookaburra
·
Ridning (Hoppas tråden ligger rätt här, men longering hör väl ihop med ridträning?) Jag har funderat lite på en artikel om longering i en...
Svar
9
· Visningar
1 652
Senast: mackan
·
Ridning Någon som läst den? Såg den i en annons i Ridsport och blev nyfiken - men där inget om den utan det var bara en bild på den.... Vore...
Svar
11
· Visningar
1 859
Senast: jacko
·
D
Ridning Hur får ni till vändningarna på bästa sätt ?
4 5 6
Svar
110
· Visningar
8 595
Senast: Totola
·
Ridning Om denna är fel så flytta.... Jag har nyligen börja ha lektion för en yngre tjej och sin häst.De är så nöjda över att jag orkar och...
Svar
14
· Visningar
1 368
Senast: Deimion
·
A
Ridning Jag är erfaren ryttare men helt och håller nybörjare inom AR vilket gör att jag suger åt mig ALLT som ni som kan har att lära ut! Så...
Svar
8
· Visningar
1 529
Senast: Yrja
·
Ridning Hejsan alla :) När jag rider på unghästen som jag ridit in, Pelle, så kan det ibland kännas som om jag inte rider utan bara förflyttar...
Svar
11
· Visningar
1 160
Senast: tahoi
·
V
Ridning Hur ska jag göra? Jag vet ju att de flesta av oss kan rida helt olika om man rider 2 olika hästar men jag har ett problem... När jag...
Svar
1
· Visningar
809
Senast: Tuvisen
·
Y
Ridning Jag har en 5 åring som inte har varit riden alls innan jag fick honom. Jag har träns och sadeltränat honom och det har gått utan...
Svar
7
· Visningar
12 134
Senast: sissu
·
I
Ridning Visst inte vad jag skulle skriva för rubrik. Men skrev något jag tyckte passa bra på de jag vill ha tips och råd kring. Jag har en...
Svar
4
· Visningar
880
Senast: Ravishing
·
C
Ridning Hej! Vad kan det bero på att min häst bara skummar i högra mungipan? Höger sida är hans lätta, om det gör någon skillnad. Han har...
Svar
19
· Visningar
1 671
E
Ridning Hejhej,, Vad är ert bästa tips till en tittig häst??! Hon har gått vägen i 1år nu så det är inget nytt! :)
Svar
8
· Visningar
1 804
Senast: minicooper
·
R
Ridning Hej, jag har ett par frågor som jag gärna skulle vilja ha svar på! :D [ Jag är rätt så ny här och om något fel, säg till! :bow: ]...
Svar
6
· Visningar
1 040
Senast: BeastieBabe
·
P
Ridning Alla tycker olika om ridskolor. Jag tycker att vissa ridskolor "suger" men att vissa är riktigt bra. Det beror på hur dom tar hand om...
2
Svar
21
· Visningar
3 956
Senast: Tuvisen
·
A
Ridning Har köpt en kapson som inte är fast utan gjord av cykelkedja. Ganska mjuk på insidan. Jag undrar hur hårt spänd den skall vara och hur...
Svar
5
· Visningar
1 358
Senast: Alpin87
·
P
Ridning Hej! Min mamma säger att min kompis är för stor för hennesmedryttarhäst. :/ Hästen är ett omusklat, väldigt litet, tunt och klent...
Svar
8
· Visningar
1 499
Senast: Russinet
·
Ridning Har du nån gång möt ett vildsvin med häst:confused: Hur reagerade hästen:confused: Hur reagerade vildsvinet:confused: Hur...
2
Svar
29
· Visningar
5 241
Senast: Piraja
·
S
Ridning Behöver lite råd av alla smarta bukare :) Jag har hopptränat för samma tränare i 1,5 år, första halvåter va super men sen började det...
Svar
9
· Visningar
1 273
Senast: Skuggis
·
M
Ridning Hej! Jag har en häst som kommit på att han kan slänga över tungan över bettet när jag rider. Det funkar bra att rida honom ändå...
Svar
2
· Visningar
853
Senast: Wippos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka